B.L.M-6

18.7K 700 98
                                    

Medya : Poyraz

---------

#ALMİRA'DAN
Bugün yine tutsak olduğum evde uyandım 3 gündür buradayım artık gitmek istiyorum . Ama bir yanım da gitmek istemiyor. O yakışıklı mafyayı bırakmak istemiyorum.  Ne diyorum ya gidicem ben buradan. Bu akşam kaçıyorum tabi siz şimdi nasıl kaçıcaksın diyorsunuz plan şu :
Gece saat 00:00 da adamlar yerleri değiştiriyolar tabi bende tam o sırada balkondan çarşafla kaçıcam klişe demeyin gebertirim başka nasıl kaçıcam yani.
Gece 00:00
Balkona çarşafı bağladım aşağıya indim korumalar yerlerini değiştirirken tabana kuvvet deyip koşmaya başladım beni farketmediler yoksa biterdim. Hemen yola çıktım bir taksi durağı bulunca durdum ve bir taksiye bindim evin adresini verdim. Yarın Almanya'ya gidicem amcam ordan bir ev ayarlar herhalde. Taksi geldik efendim deyince beklemesini söyledim ve indim Ece kapıyı açınca üstüme atladı resmen
''Nerdesin kızım sen meraktan öldük burda .''
''Sonra anlatırım sen şimdi taksiye parasını öde.''

Cebinden para çıkarınca koşarak verdim taksiciye parasını.

Eve girince Ece' ye olanları detaylıca anlattım.

''OHA!'' 

Evet tek tepkisi bu oldu.

''Benim kaçmam lazım yarın Almanya'ya gidicem''

''Ne? Sen beni bırakıp nereye gidiyosun napıcam ben sensiz ?''
''Haberleşiriz zaten 1-2 sene sonra dönerim o psikopat da unutmuş olur'' diyince itiraz etsede sonra mecburen kabul etti.
Sabah erkenden kalktım ve hazırlandım Ece'yle yarım saat vedalaşamadık hatta ağladık napalım canım ilk defa ayrılıyoruz. Bir taksi çağırıp amcamın yanına gittim. Gidiceğimi söyledim o da çok üstelemedi zaten ben ev ayarlar banka hesabına da para yatırırım dedi. Amcamla vedalaşıp bi taksiye bindim ve havaalanının yolunu tuttum.
#POYRAZ'DAN
Almira'nın odasına girdiğimde odasında yoktu onu odasında göremeyince delirdim adamlarıma evi arattırdım ama evde de yoktu anlaşılan benim küçük cadım kaçmış. Hemen Emre'yi aradım Almira'yı bulmasını söyledim o da tamam abi deyip kapattı. Şimdi biraz korumaları korkutayım da benim kızıma sahip çıkamamanın bedelini ödesinler.
------
Sabah Emre aradı ve Almira'nın havaalanından bilet aldığını söyledi bekle bakalım Almira geliyim de benden kaçmanın ne demek olduğunu göstereyim sana.

#ALMİRA'DAN
Havaalanında tam uçağa binicektim ki biri

''Almira gel buraya''

diye bağırdı bu kişi tabiki de Poyraz ayısıydı başka kim olucak ki ama beni nasıl buldu bu ben onu dinlemeyip hemen uçağa doğru koşmaya başladım ama tabikide beni tuttu ve nereye gidiyosun küçük hanım deyip kolumdan tutarak sürüklemeye başladı. Tabi ben bağırıyordum kaçırıyor beni kurtarın bırak beni diye ama kimse yardım etmiyordu güvenlik görevlileri geldi ama arkasındaki adamlar  Poyraz'ı görünce geri çekildiler. Poyraz'dan bu kadar çok mu korkuyorlardı?

''Bu arada küçük hanım bu yaptığının cezasını çekiceksin sakın cezasız kalıcağını düşünme''

İşte şimdi sıçtım ...

Mafyanın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin