B.L.M-7

18.7K 653 72
                                    


-----------
Medya: -Almira havaalanında-

#ALMİRA'DAN
  Beni kolumdan tuttuğu gibi arabasına bindirdi. Araba bildiğiniz Porsche . Eve gelince sinirle beni odasına götürdü ve üstüme gelmeye başladı gerçekten şu anda çok korkunç duruyo. Resmen gözlerinden ateş fışkırıyor. Eğer Poyraz gözleriyle öldürebilseydi şu anda cenaze namazım kılınıyordu.
''Ben sana benimle kalacaksın demedim mi benimsin demedim mi ? ''
diye resmen kükredi tabi o kükreyince ben sıçradım. Korkudan cevap veremedim
''Cevap versene lan . ''
diye bağırdı yine vermeyince üstüme geldi ve beni duvarla arasına sıkıştırıp dudağıma yapıştı resmen bütün sinirini dudaklarımdan çıkarıyodu ittirmeye çalıştım ama hayvan kıpıramadı bile nefessiz kalınca dudaklarımı bırakıp boynumu ısırarak öpmeye başladı. Boynumu gerçekten acıtıyordu. Bana tecavüz etmez dimi ceza dediği bu değil yapmaz dimi Allah'ım nolur ya.
_ Ya-yapma Poyraz özür dilerim bir daha yapmam n'olur yapma.

Birden transtan çıkmış gibi kendini geri çekti.

''Özür dilerim kendimi kaybettim.''

O benden özür mü diledi ?

Hemen koşturarak kendi odama gittim. Kendi odam mı ? Evi iyice sahiplendim.  Kapımı kilitleyerek hemen banyoya girdim suyu en soğuk dereceye getirdim su bedenimi dondururken ağlamaya başladım. Neden ben ya neden ben?  Ne suçum var benim ben ne güzel yaşıyordum . Şimdiden Ece'yi özledim.  Acaba polise haber verdiler mi beni arıyorlar mı ? Ece de merak etmiştir gidince arıyacaktım ama aramayınca kesin merak etmiştir. Off Allah'ım ben ne güzel okuldan eve gidip geliyordum çok mutlu olmasam bile mutluydum yani acaba şimdi nolucak bidaha kaçamam o riski göze alamam bu psikopat yakalarsa bu sefer öldürür. Tek çarem polislerin beni bulup kurtarması. Ben yüzüne de bakamam ki Poyraz'ın utanırım.İlk öpücüğümü aldı. Beni öptü. Beni öptü. Beni öptü.

Mafyanın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin