Nine

351 28 1
                                    

Nemá cenu sem dávat úryvek z konce posledního dílu, protože ten byl přidán někdy před půl rokem a jestli je tady někdo, kdo by si rád přečetl tenhle díl, buď bude muset hodně zapátrat v paměti, nebo radši přečíst celý předchozí. Ještě jednou se omlouvám, vysvětlení zde → https://www.wattpad.com/157378133-be-happy-zayn-malik-update

9.

Místo abych se odtáhla, za zátylek jsem si ho přitáhla blíž. Jeho rty byly úplně jiné, než ty Andyho. Tvrdší, ale do těch mých přesně zapadly. 

Když mě kousl do rtu, povolila jsem a ústa otevřela. Nevědomky jsem mu tím dala svolení. Políbil mě tak, jak mě ještě nikdy nikdo nepolíbil. Cítila jsem ho úplně všude. A jsem si jistá, že ještě dlouho cítit budu. Nebyla jsem plně při smyslech a moc dobře jsem si to uvědomovala. Neovládala jsem ani svůj dech, který se rázem zrychlil a donutil mě taky, abych se od něj na chvíli odtáhla pro trochu kyslíku. Tohle jsem potřebovala, už tak hrozně dlouho a ani jsem si to neuvědomovala. 

"Claro, ještě chvíli a už nebudu moct couvnout zpátky," zakňučel mi do ucha. 

"Aspoň konečně zkusím, jaké to je mít pořádného chlapa." zamumlala jsem a tentokrát to byl on, kdo se odtáhl

"Co?" povytáhl obočí.

"Ty nemáš ani páru, jaké to je, když někoho miluješ, ale sex s ním stojí za prd." klekla jsem si teda a zadkem dosedla na jeho kolena, zatímco on zůstával stále v lehu.

"Ne?"

"V životě jsem to nedělala jinde než v ložnici, ve stejné poloze, začalo to vždy úplně stejně a po necelých patnácti minutách to taky stejně skončilo. Víš, jak mám propracovaný herecký schopnosti? Předstírat orgasmus není žádná prdel."

"Nevěřím," uchichtl se. Podepřel se na loktech a zatím co já mluvila, ona se věnoval mému krku. Ráno na něm budu mít určitě spoustu modřinek.

"To proto, že jsi nespal s Andym." Pokrčila jsem bezmocně rameny. "A ani nechci, věř mi." začal se smát, za což jsem ho lehce bacila do ramene.

"Se mnou žádná předstíračka nebude." pohrozil mi a když jsem začala vehementně kývat hlavou, zastavil mě chycením mé brady mezi své prsty.

"Teď mě polib a chyť se." nakázal a společně se mnou se zvedl z pohovky. Překvapeně jsem vyjekla, dokud mě jeho rty neumlčely.  

Za malou chvilku jsem cítila pod zády měkkou peřinu a došlo mi, že vlastně ležím ve voňavé posteli. Andy se mi okamžitě vykouřil z hlavy. Navíc, nemůžu srovnávat nesrovnatelné. Na téhle situaci mi nepřišlo už nic vtipného a ani on se nesmál. Prsty jsem se snažila z něj sundat oblečení, ale překazil mi to pokaždé, co se jeho rty střetly s mým krkem, s mým slabým místem. V tu chvíli se mi zkroutily prsty na nohou, oči div neprotočily v sloup a ze rtů se dral jeden vzdech za druhým. 

Během takového mučení se mi zdálo, že se oblečení snad vůbec nezbavíme. Přišlo mi to nekonečné, protože tohle mazlení přesáhlo pro mě typickou dobu deseti minut. A to jsme teprve v oblečení. Konečně jsem jeho dlaň ucítila na holé kůži. Cítila jsem elektrizující pocit po celém těle, dech se mi zadrhl v hrdle a nahlas jsem zakňučela jeho jméno. Ani jsem nevěděla, jak citlivou mám kůži, dokud mi to neukázal. Nevnímala jsem jeho šikovné prsty zbavující mě i jeho oblečení, jen jsem se nechala unášet na vlně rozkoše pokaždé, co jeho ruka objevila nové místo k poznávání. 

Po celém tomhle ceremoniálu, přísahám, že jsem snad nikdy v životě nebyla vzrušenější. Každá buňka po něm toužila. Teda, po něm nevím, ale po sexu s ním určitě, i když mám takový pocit, že mému tělu by v tuhle chvíli bylo úplně jedno, s kým by se milovalo. Jako bych to ani nebyla já, že mám takové myšlenky. Vždycky jsem se snažila v tomhle ohledu krotit, protože na takové věci slušné dívky nemyslí...

Want more [Harry Styles fan fiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat