he teyze he balayına gidiyoz

11.7K 562 83
                                    

İçeride gördüğüm kişiyle şoka girdim.Beni şoktan çıkartan babamın konuşması oldu.

"size bahsettiğim biricik kızım Armina"babamın konuşmasıyla karşısında ki adam konuşmaya başladı.

"merhaba Armina ben babanın takımdan en yakın arkadaşı çocukluğumuz beraber geçti,ismim Caner."Caner amca annemin yanında oturan taş gibi kadını göstererek konuştu.

"eşim Şeyda ve oğlum Ateş"evet şimdi neden şoka girdiğimi anladınız mı? adam sustuğunda annem konuştu.

"kızım sen bu gece hani gelmeyecektin?"

"aslında evet anne gelmeyecektim ama sizden bir şey rica edeceğim."

"tabi kızım"

"şey anne,baba ben Amerika'ya gitmek istiyorum sadece iki yada üç günlüğüne.ama hemen öyle hayır demeyin."annem konuşmaya başladı.

"ne zaman hayır diyebilirim?"

"ya anne lütfen bak gitmem gerekli önemli bir şey Can'la ilgili ne olur gideyim."ortamda bir sesizlik oldu babam konuşmaya başladı.

"Can'a ne oldu? Umarım önemli bir şey değildir?"

"hayır ama baba lütfen gitmeme izin ver."

"kızım peki sen gidersen takım ne olacak?"

"bence bir kaç gün Seray takımı idare edebilir sonuçta yardımcı kaptan."babam biraz düşündü ve konuştu.

"sen tek başınamı gideceksin?"

"evet sonuçta Seray takıma bakacak.Tunç ve Uluç  zaten tatilde.Yani gidebileceğim başka kimse yok."biraz düşündüm ve karşıda oturan Ateş'i gördüm.babam konuşmaya başlayacakken onu durdurdum ve ben konuştum.

"baba Ateş benimle  gelir. hem zaten biz takımdan tanışıyoruz dimi Ateş"Ateş'e yalvaran bakışlar atıyordum.Ateş konuştu.

"e-evet tanışıyoruz ve bende onunla gidebilirim."dedi şuan gidip Ateş'e sarılasım geldi.

iç ses

"kız Armi sen bu çocukla ne tür fanteziler planlıyorsun."

"tövbe sen nediyon ya"iç sesimle konuşmayı bırakıp  Ateş ve babasını konuşmasına döndüm.

"baba ben gidebilirim dimi yani şirkette toplantı falan yok?"

"gidebilirsin oğlum toplantı yok ama takım var?"

"takımı berke'ye bırakacağım."

"tamam oğlum."onların konuşmasından sonra annem konuşmaya başladı.

"kızım ne zaman gideceksiniz?"

"yarın sabaha bilet bulursak yarın."

"tamam birtanem sen burada mı kalacaksın bu gece?"

"hayır ben şimdi eve gidiyorum bavul hazırlayacağım."

"tamam kızım"Ateş konuştu.

"Armina benide götürsene normalde biz bu gece burada kalacaktık o yüzden ben kendi arabamla gelmedim."

"tamam hadi"dedim ve oturduğum koltuktan kalkıp annem ve babama sarıldım sonra Ateş'in anne ve babasına görüşürüz dedikten sonra benim arabama binip yola çıktık araba sesizdi bende konuştum.

"Ateş ben çok teşekkür ederim orada seni söylemek zorunda kaldım çünkü kimse olmasaydı babam izin vermezdi."

"önemli değil."

Futbol ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin