Ateş'in dediğine hiç cevap vermeden yukarıya çıktım.üstümü değiştirip geçen gece yaptığım resmi diğer resimlerin olduğu dosyaya yerleştireceğim sırada dosya elimden kaydı ve tüm resimler yere döküldü.Dökülen resimleri topladıktan sonra hepsine tek tek baktım.ilk resimde soyunma odasının kapısını açmış bir Ateş vardı.ikincisinde kolunu benim önüme koymuş bir Ateş vardı.Üçüncüsünde bankta oturup konuştuğumuz zamanı çizmiştim.dördüncü resimde Amerika'ya giderken teyzeden kurtulmak için saçlarımı öptüğü halimizi çizdim.Beşinci resimde ise Ateş beni öpmeye yaklaşırken yüzüne hapşırdığım hali çizmiştim.Altıncı ve en son çizdiğim resimde ise armut koltukta oturan Ateş'i kafasını kaldırmış Futbol ve Sen'i izlerken çizmiştim.Ateş karmaşıktı hiç çözemeyeceğim kadar karmaşık dışarıdan her şey çok iyi görünse bile onunda içinde sakladığı ve kalbine batan kırıklar vardı belki arkadaşlarıyla belkide ailesi ile ilgili.Benim içimde sakladığım bir dolu kalbime batan kırık vardı hayat bana acımasız davranıyordu.Aile yada arkadaş açısından değil istediklerim ve hayal ettiklerim açısından çok acımasızdı.Elimdeki dosyayı dolabımın içindeki çekmeceye koydum ve dolap kapaklarını kapayıp kendimi yatağa attım.
Ateş'in anlatımı
Armina odasına çıktığında bende odama çıktım ve balkondaki salıncağa oturdum sonra çok az görünen deniz manzarasına baktım. Armina tıpkı benim gibiydi kalbi paramparça, umutları kayıp, hayalleri yok olmuş.Bir kere kalbin parçalandığında,umutların kayıp olduğunda,hayallerinin yok oluşunu izlediğinde bir daha unutamıyorsun çünkü biliyorsun onların hiç bir zaman gerçek olamayacağını, çünkü biliyorsun onların gerçek olabilmesi için tekrar aynı şeyleri yaşam gerektiğini,çünkü biliyorsun yalnız olduğunu.Ama hiç bir zaman vazgeçmiyorsun çünkü vazgeçmek güçsüzlüktür.Ben hiç bir zaman vazgeçmeyeceğim.Balkondan odaya geçtim ve yatağa yatarak uyumaya çalıştım.
Armina'nın anlatımı
gözüme uyku girmediği için yataktan kalktım ve bahçeye indim.Ama Ateş'i orada görmeyi beklemiyordum yanına gidip oturdum.
"ayıldın mı sarhoş?"Ateş bana gülümsedi ve cevap verdi.
"evet kıskanç"hiç cevap vermeden oturduğum yere uzandım ve yıldızları izledim.izlerkende konuşuyordum.
"Ben seni çözemiyorum Ateş labiret gibisin sanki doğru çıkışı hiç bulamayacakmışım gibi geliyor."Ateş'te benim yanıma yattı gözlerini gökyüzüne çevirip cevap verdi.
"aslında labirentin sonunu dümdüz gidersen bulursun.O kadar karmaşık biri değilim sadece dışarıya öyle yansıtmak istiyorum."
"niye?"
"insanlarla konuşmayı sevmem kalabalık ortamlardan nefret ederim çok arkadaşım var ama hepsine soğuk davranırım yada umursamaz bir kaç kişi hariç tabi."
"hımmm peki niye sevgilin yok"
"bilmem ben eğlenilecek kız değil evlenilecek kız arıyorum"Ateş'in bu dediği hoşuma gitmişti ben bunları düşünürken ağzımdan çıkan kelimeler ile birlikte yerin dibine girdim.
"senin sevgilinin olmaması çok değişik"Ateş bana bakıp gülümsedi ve konuştu.
"doğru kişiyi arıyorum ve çok yaklaşmışım gibi geliyor."Ateş'in bu dediğine biraz moralim bozulmuştu.
"O-o kızı çok merak ediyorum senin gibi bir tescilli sapık sevgilisi olursa ne yapardı acaba."Ateş hiç cevap vermedi bende oturduğum yerden kalktım sonra ayağım kaydı ve Ateş'in üzerine üştüm ama şimdi asıl bombaya geliyorum ben onun üstüne düşünce dudaklarımız bir birine değdi yani bir nevi öpüşmüş olduk.
iç ses
"Armi kız ben seni salak sanardım gerçi salaksın ama neyse öptün lan çocuğu töbe yarabbim bunlar hep zina bak banada kötü örnek oluyosun"iç sesime cevap vermeden Ateş'e döndüm sonra daha hala üstünde olduğumu anladım ve kendimi toparlayı ayağa kalktım Ateş sırıtıyordu ve ben az sonra köstebek gibi yerin dibine girecektim.
"A-A-Ateş ben yani çok özür dilerim valla bilerek olmadı zaten ben bilerek öpecek olsam niye üzerine düşeyim yani kendime çeker öperim ama işte yani valla çok özü..."lafımı kesen Ateş'in dudaklarıydı öpmüyordu ama sadece öyle duruyordu her ne kadar onu itmeye çalışsam da olmadı dudaklarını hareket ettirmeye başladığında karşılık vermiyordum en sonunda Ateş'i kendimden ittim.Ateş hemen konuşmaya başladı.
"b-ben çok özür dilerim Armina gerçekten yani aslında nasıl desem aman boşver"diyip yanımdan geçerek gitti.bende tekrar çimlere oturdum ve düşündüm.Ateş beni öperken kalbim durmuştu hiç ses çıkarmıyordu onun o sıcak dudakları benim dudaklarımla birleşmişken kalbim sanki göğüs kafesimi delip geçecekmiş gibi hızlı atıyordu.
iç ses
"Armi tescilli sapık öptü seni"
"evet"
"Armi bence sen bu çocuktan hoşlanıyorsun"
"yo-yok be ne hoşlanması"
"Armi affedersin ama çocuk seni öperken kalp atışı seslerini duyduğuna eminim"iç sesime cevap vermesine izin vermeden düşünmeye başladım.
Ateş'in kumral ve kahverengi arasında kalmış saçları,kahverengi gözleri,uzun boyu,kusursuz yüz hatları beni kendine çekiyordu belkide gerçekten Tescilli sapıktan hoşlanıyorumdur.
Merhaba Yeni bir bölüm ile karşınızdayım umarım bu bölümü beğenmişsinizdir?lütfen yorum yapıp bölümü beğenin sizleri seviyorum. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Futbol ve Sen
HumorBen Futbol oynamaya dört yaşımda başladım babam çok ünlü bir takımda futbolcuydu ama emekli olduğu bu Yüzden benimde futbol oynamamı istedi erkek çocuğu olsaydı belki istemezdi evet bir kızım ve futbol oynuyorum bence bu gayet normal bir şey ve gay...