Her şeyden değerli Her şeyden gerçek

3.6K 168 20
                                    

Ben bunları söyledikten sonra Can gülmeye başladı.

iç ses

"lan çocuk sinirden naslı gülüyor bak az sonra Ateş'i nasıl benzetecek"

"ya çok şey yapmaz iç sesim bence yani yapmaz dimi?"

"heeee bekle yapmaz Can'ı tanıyorsam şuan aklından bir çok işkence geçiyordu.Acaba hangisini yapacak Armi?"İç sesime tam cevap verecekken Can'ın konuşması ile dikkatimi oraya verdim.

"Biliyorum..."

"ha?"aniden verdiğim tepki sadece bu olmuştu.Kendimi toparlayıp tekrardan konuştum.

"anlamadım Can'ım?"

"işte Ateş ile sevgili olduğunuzu biliyorum."

"ama sen nasıl,nereden,kimden öğrendin Can'ım?"

"Uluç'tan"

"Uluç'tan mı?"

"evet Uluç,bunu öğrendiğimde Ateş'e kafa atıp onu bayıltmamam için bana önceden söyledi."Ateş oradan lafa atladı.

"vay anasını be Uluç'a bak sen"tekrardan Can konuşmaya başladı.

"Ama biriciğim sana çok kırıldım bunu ilk senin söylemeni isterdim."

"Can'ım ben çok üzgünüm eğer söyleseydim Amerika'dan buraya gelecektin ve her şey karışacaktı."

"aslında haklısın biriciğim ben Tunç'a daha çok sinirliyim ben onu uyarmıştım bir erkek mevzusu olursa haber ver bana diye.Ama bana haber veren Uluç oldu."O an aklıma gelen şey ile birden yüzümde bir gülümseme oluştu ve hemen konuşmaya başladım.

"Acaba Uluç Ateş'i kurtarmak için mi söyledi yoksa kendini kurtarmak için mi?"Can konuşmaya başladı.

"Aklından ne geçirerek söyledi bilmem ama söylemeseydi şuan çok kötü şeyler olurdu.Neyse biriciğim ben içeri gideyim.Yoksa annem ve yengem Luanna'yı soruları ile öldürecekler."

"tamam Can'ım"dedim ve Can'a sarıldım.Can konuşmaya başladı.

"Ateş bak kardeşim bu kızı üzmeyeceksin?"

"yok Can üzmeyeceğim."

"üzersen, üzerim"Ateş teslim olur gibi kollarını kaldırdı ve konuştu.

"üzmeyeceğim,üzülmeyeceğim."Can konuştu.

"tamam kardeşim"dedi ve yanımızdan gitti.Ben kendi kendime konuşmaya başladım.

"Vay be sincabıma bak sen bir ara bu çocuğu tebrik etmeliyim nasılda olayları halletmiş"Ateş konuşmaya başladı.

"sen kendi kendine konuşurken ne kadar tatlısın öyle."dedi ve o tüm dünyaya bedel gülüşünü yaptı.Bende biraz onu sinir etmek için şöyle bir cevap verdim.

"he yani normalde tatlı değilim Ateş ?"

"yemin ederim Armina bir iltifat ediyoruz burnumuzdan getiriyorsun be"Ateş kaşlarını çatmış bana bakarken konuşmaya başladım.

"ya hayatım şaka yaptım."Ateş çatık kaşlarını kaldırıp gözlerimin içine baktı ve konuşmaya başladı.

"sen öyle normalde tatlı değil miyim falan deyince ben çok üzülüyorum.Sen o kadar güzel ve tatlı bir kızsın ki sana bakmaya kıyamıyorum.Bazen çok önemli konularda susuyorum ya sırf seni kıracak kelimeler söyleyip seni kıracağım diye .Gece kafamı yastığa koyduğumda sadece aklımdan şunlar geçiyor sen benim için her şeyden değerlisin her şeyden gerçeksin."Ateş bunları söylediğinde bir kere daha farkına vardım onu ne kadar çok sevdiğimin.

Futbol ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin