Sadece prenses olsun

2.1K 108 12
                                    

Not:Bu bölüm Seray ve Berke bölümüdür.

Armina'nın anlatımı

Uykumdan kapının çalması ile uyandım annem hoşgeldin diyordu kapı kapandı ve iki dakika sonra hışımla açılan odamın kapısından Seray'ın girmesi ve üzerime atlaması bir oldu.

"Armi hala uyuduğuna inanamıyorum"

"neden Seray?"

"çünkü bu gün alışverişe çıkacaktık dün akşam konuşmuştuk ya hani "Seray soru sorar gibi yüzüme bakıyordu.

"tamam Sero eğer üzerimden kalkarsan giyineceğim."Seray üzerimden kalktıktan sonra hızlıca duşa girip çıktım daha sonra hazırlandım salona indiğimde Seray konuşmaya başladı.

"Armi dışarıda kahvaltı yaparız diye düşünmüştüm."dedi ve kapıya doğru yürümeye başladı.Dışarıya çıktığımızda Seray'ın arabasına bindik.Arabada giderken Seray radyoyu açtı ve beraber şarkıya eşlik ederek AVM ye ulaştık.Arabadan inip kahvaltı yapacağımız yere geldiğimizde bir masaya oturduk sipariş verdik ve konuşmaya başladık.

"Armi sence Berke beni özlemiş midir?"

"Bilmiyorum Seray"Seray biraz sesiz kaldıktan sonra tam konuşmak için ağzını açmıştı ki siparişlerimiz gelmişti.Seray ağzına bir salatalık attı ve bir otuz saniye sonra konuşmaya başladı

"hayır yani Armi ben anlamıyorum bir anda Berke Amerika'ya tatile gitme kararı alıyor ve hadi ben neyse ayrıldık falan çekinmiştir söylemeye Ateş'in bile gitmesine dört saat varken haberi oluyor ama en azından Ateş o gitmeden öğreniyor peki biz gittikten sonra."Dedi

"Onu bende anlamadım Seray ama belki senle ayrılığını seni görmeden atlatmak istemiştir."

"hiç sanmam Armi o gideli yaklaşık dokuz gün oluyor bak bende onu görmüyorum ama ayrılığıda atlatamıyorum Armi ben Berke'ye sarılmayı özledim."dedi ve elindeki peçete ile oynamaya başladı.Tam Konuşacakken ikimizde aynı anda gelen mesaj ile telefonlarımızı elimize aldık.Mesaj 10 gün sonra futbol kulübünün başlayacağından bahsediyordu.Seray konuşmaya başladı.
"Armiiii hazır mısın?"
"Evetttt"
"Ay Berke'de dönmek zorunda kalacak ve ben onu göreceğim."
"Evet Seray göreceksin."dedim ve gülümsedim Seray'da gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Armi hadi alışverişe ."Ben tam konuşacakken Seray konuşmaya başladı.
"Armi ilk bu mağazaya girelim."
"Tamam Sero"Seray mağazada bir şeyler beğenmişti ve denemek için kabine girdiğinde bende bir şeyler bakmaya başlamıştım.Seray denediği şeylerden bir kaçını almıştı bende bir pantolon almıştım.Mağazadan çıktığımızda bir kaç mağazaya daha girdik ve alacaklarımız bittiğinde kahve içmek için bir cafeye oturduk.Siparişlerimiz verdikten sonra Seray telefonuyla ilgilenmeye başladı.Bende telefonumu çıkarıp Ateş'i aradım.
"Armina?"
Ateş'in o cana yakın sesini duyduğumda yüzümde bir gülümseme belirdi.
"Ateş nasılsın?"
"İyiyim ama"
"Ama ne ?"o görmesede kaşlarımı çatmıştım.
"Seni özledim."
"Bende"
"Sevgilim ben şimdi Berke'yi almaya geldim havaalanına bir kaç saat sonra tekrar  görüşürüz."
"Tamam sevgilim ama dur bir dakika Berke geri döndü mü?."Seray gözlerini büyütmüş bana bakıyordu
"Evet Armina döndü hayatım ben seni daha sonra arayacağım"dedi ve telefonu kapattı sonra kahvelerimiz gelmişti.Seray sürekli gülümsüyordu ve bir anda suratını asmıştı.
"Seray iyi misin?"
"Değilim Armina."
"Anlat bana ."
"Armi ben şimdi Berke'yi göreceğim diye seviniyorum ama yüksek ihtimalle o beni görmek istemiyor o yüzden ben onunla aynı ortamdayken çok iletişime geçmeyeceğim hem kalp sağlığım içinde daha iyi bu fikir"dedi ve içten bir şekilde gülümsedi.Kahvelerimizi içerken arkamızdan Seray diye biri çığlık atar gibi bağırmıştı.Seray arkasını döndüğünde hemen dizlerinin üzerine çöküp kollarını açtı ve koşarak gelen küçük kız Berke'nin kardeşi Beren'di yanında bakıcısı vardı.Beren konuşmaya başladı.
"Seray abla nasılsın?"
"İyi gibi Beren sen?"
"Bende iyi gibi."
"Neden iyi gibi prenses?"dedi Seray ve Beren'in yanağından öptü.
"İşte biliyorsundur Seray abla abim beni burada bırakıp Amerika'ya gitti ama gelecekmiş bu akşam."dedi Beren mutlu bir sesle.Sonra aklına bir şey gelmiş olmalıki hızlı hızlı konuşmaya başladı.
"Bu akşam bize gelin Armina ablam ile beraber hem Seray abla bence abim seni çok özlemiştir."Seray üzgün bir ses tonu ile konuşmaya başladı.
"Hiç sanmıyorum."Beren anlamamış gibi Seray'ın yüzüne bakıyordu bende aklıma gelen plan ile konuşmaya başladım.
"Ben gelemem Beren ama bence Seray ablan gelir benim işim var ."Seray bana kızgın bir şekilde bakıyordu büyük ihtimalle ne yapmaya çalıştığımı anlamıştı.Beren Seray'a yalvaran gözler ile bakmaya başladı ve konuştu.
"Seraycım bize gelirsin dimi hem bak oyun oynarız beraber bizim evin oradaki parka gideriz en önemlisini söyleyeyim mi?"Seray gülümseyerek cevap verdi.
"Söke bakalım."
"Futbol oynarız."dedi ve dişlerini göstererek gülümsedi Beren.Seray konuşmaya başladı.
"Ben üzgünüm ama gelemem Beren belki daha sonra sen bize gelirsin."Beren'in birden gözleri doldu.
"Zaten kimse benle oynamıyor abimde beni bıraktı gitti ama geliyor neyse işte bize gel Seray abla lütfennn."Beren Seray'a sarılmış bırakmıyordu.Seray konuşmaya başladı.
"Tamam Beren o zaman şimdi geliyim olur mu?"
"Olurrr"Seray hızlıca bana döndü ve sessizce konuşmaya başladı.
"Armi ben şimdi gideyim akşama Berke eve gelmeden evden çıkmış olurum şimdi Beren'i de kırmayayım seni eve bırakayım ben geçerim Berker'lere."
"Sero sen şimdi onlar ile birlikte git ben kendim dönerim."
İç ses
"Bende dürüm"iç sesimin yersiz kötü espirisine kulak asmamaya çalışarak Seray'ı dinledim.
"Ben bırakırım"Seray'ın daha fazla ısrar edeceğini bildiğim için poşetlerim ve çantamı aldım konuşmaya başladım.
"Size iyi eğlenceler kendinize iyi bakın"dedim ve yürümeye başladım.

Futbol ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin