~1.BÖLÜM~
Düzenlenmiştir.
Adım Zeynep.Zeynep Soydamlı. Lise ikinci sınıf öğrencisi olan sıradan sayılmayacak bir ailenin en küçük bireyiyim.Kısa;önlere doğru uzayan kabarık ve dalgalı saçlara sahibim.Gözlerimin en belirgin özelliği iri ve kahverenginin en güzel tonunda olması sanırım. Yaklaşık 1.70 boylarında,victoria secret mankenlerine taş çıkartıcak fiziği olan bir vücudum var.Birde.. Minik sayılacak bir burnum,gür ve inatçılığımı simgeleyen dik kirpiklerim var.Kocaman yanaklarımın kapattığı birkaç gamzemin olmasıda diğer bir özelliğim sanırım.Gelelim asıl konuya..
Üç.
Bu sayı size ne ifade ediyor?
Benim için bu sayı Ağabey (Abi) demek.Üç tane birbirinden farklı ağabey.Dışarıdan bakılınca hava hoştu,içeriye nazaran.
AYAZ SOYDAMLI
İlk büyük başlığımı meşhur ortanca ağabeyimle açıyorum.Ayaz;kumral ve bakımlı saçlarıyla çevreye ışık saçan,şu tipik yakışıklı görünümlü çakallardan.Akıllı.Evet,evet ! Ayaz gerçekten akıllı.Çoğu zaman bunu saklasada odasına kapandığı zaman matematiğin noktasına kadar inceleyen ve öğrenen en gizemli ağabeyim.
Ayaz'dan şöyle bir bahsedecek olursam en göze çarpan özelliği sanırım yakışıklı olması olur.İnci gibi parlayan dişleri,dik kavisli burnu,bal köpüğü rengindeki fıldır fıldır dönen gözleri,onları çevreleyen kıvrık gür kirpikleri,fit vücudu,şık tarzı,dolgun dudakları, hafif kalın kaşları,çarpık gülümsemesi ve kocaman kalbi..
Ayaz yakışıklı.Ayaz akıllı.Ayaz.. Ayaz'ın kocaman bir kalbi var. Anlayabilene..
BORA SOYDAMLI
Gelelim benden iki yaş büyük ağabeyim olan Bora Soydamlı'ya.. Ne diyebilirdim ki? En üşengeç ağabeyimdi.Kumandayı ayak parmağı ile almaya çalışan,sürekli yemek yiyen ve buna rağmen zayıf kalmayı başaran nadir insanlardan biriydi.Ödev yapmak için masaya oturduğunda hayallere dalan, kalemi kemirip uyuya kalan,hâla oyuncaklarıyla oynayan en tembel ağabeyim.
Sarı ve gür saçları olan,burnu yapılı gibi duran,ince uzun bir vücuda sahip olan,gözlerinin ela olduğunu bildiğim,çekik gözlerini yediğim en tatlı ağabeyim!
AKIN SOYDAMLI
Dağ.
Onu tarif etmek gerekirse söyleyeceğim şey bu olurdu.Dağ gibiydi.Hayalleri sabitti.İstediği şeyi alana kadar pes etmezdi.Asla ezilmeyen yapısı vardı.Onu görenler yanlış yapmaya korkardı. Hayranlıkla bakarlardı.O hep özenilen kişi olmuştu.Bütün imkansızları aşmıştı.Aştıkça yükselmişti.Kalbini yemiş gibiydi. Hala kalbi midesinde atıyordu ama onu guruldama olarak görüyordu.
Geniş omuzları,iri ve fit vücudu vardı.Sırtında sebebini bilemediğim çocukluktan kalma olarak nitelendirdiğim bıçak izleri vardı.Kalbi bize rağmen sertti. Söyledikleri her şey doğru olsa bile acımasızcaydı.Kapkara saçlarını amcama benzetirdik.Dik burnunu inatçı oluşuna,çatık kaşlarını ise akışına..Yakışıklıydı.Can yakan bir yakışıklılığı vardı.Ama kalbi midesindeydi.O da Bora gibi açtı. Karnı değil,hırsı açtı..
Eh,bu konuyu rafa kaldırırsak geriye anne ve babam kalıyordu.
Babam avukattı.Dünyada çözemediği tek bir konu bile yoktu. Annem ise doktordu.Riski seviyor, paraya para demiyordu.Genel dururmumuz iyiydi.Çok iyi.Ama normal değildik.
Zaten olmayada niyetimiz yoktu.
Şimdi ise salonda oturmuş duruyorduk.Hepsine göz atıyor içimi bu sayfaya döküyordum. Annem bakışlarıma gülümsüyor, babam ‘ne var’ dercesine kafa sallıyor,Ayaz telefonda ki işini bakışlarımdan dolayı sık sık kesiyor ve bana bakıyordu.Bora ise kitabı okuyor gibi yapıyor aslında uyuyordu.Televizyon ise haberleri sunuyordu.
Tekrardan merhaba.Ben Zeynep.
★BÖLÜM SONU★
BORAYAZEYNEP
DÜZENLENMİŞTİR.YORUMLARINIZ ÖNEMLİ.SEVGİLERLE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİZEKALI ABİLERİM (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHer şey normal gidiyordu.Ağabeylerimin yaptığı anormal şeylerle uğraşıyorduk. Bora tembeldi,Ayaz yakışıklı,Akın ağabeyim ise en akıllı ve olgun olanlarıydı.Yada ben öyle biliyordum. Kuyuya düşmüştüm.Yanımda beni kurtaracak olan bir ip vardı.İşin gar...