Huhu :) Vote ve yorumları eksik etmeyiniz.Bu arada,Gri Lise ve Hazin,Serseri Mafya'ya yeni bölüm gelecek.
İyi Okumalar,
Yerde ki taşı,kendimle beraber vurarak ilerletiyordum.Hava oldukça soğuktu.Ellerimi kapşonlumun cebine sokup ilerlemeye devam ettim.Gerçi nereye gideceksem ! Lanet olası egom yüzünden,etrafı çitlerle kaplı hayvanat bahçesinden farkı olmayan bir yere gelmiştim ! Neden ? Çünkü popüler olmak bunu gerektiriyordu !
Nefesimi seslice dışa verip kapşonlumu kafama geçirdim.Odada Bora ve Zeynep yetmiyormuş gibi, birde ismi Luna olan bir kızla kalıyordum.Ona söylediklerim aklıma gelince hınzırca gülümsedim.İşte sorunda buydu ! Şu an gidip o kızın yüz ifadesine bakmak,doya doya kahkaha atmak istiyordum.Ancak..
İçim rahat değildi.Lanet olasıca bir şey olan kalbim;beni durduran tek şeydi belkide..Biraz daha ilerledikten sonra duraksayıp,başımı kaldırdım.Şans denilen o şey,bende yoktu ! Ormanlığa girmiş olmalıydım !
"Hay sıçayım böyle şeye !" diye söylenip ilerlemeye devam ettim.
Telefonumuda unutmuştum ! "Lan bir akıllıda beni bulsa !" Sinirlerime hakim olamıyordum.Genelde böyle oluyordu.Sinirlenince hıncımı almak için türlü şeyler yapıyordum. Bunlarsan biri olan şeyse..Beni kendimden soğutan,küçüklükten kalma bir şeydi.Adı tahminimce sadistlikti.Ne olduğu umrumda değildi,ancak nedense hoşuma gidiyordu.Birinin acı çekmesini izlemek hoşuma gidiyordu.Kan gördüğümde,âdeta nutkum tutuluyordu.Orada olup o kanı..Arkamda duyduğum hışırtı sesiyle duraksadım.Bir bu eksikti ! "Kimsin?" diye sorduğumda,bir süre ses gelmedi."Aksiyon filmi mi çekiyoruz abi ! Çıksana ?" diye bağırdığımda, solumdan geçen gölgeyle ilkildim.
"Ne biçim koşuyorsun sen lan ?" diye sorduğumda,ses gelmedi.Ormanlar ile aram hiç iyi değildi.Nefret ediyordum çünkü insanı ürküten bir hâli vardı.
"Dua et seni görmüyorum lan !" deyip bir kez daha egomun arkasına sığınıp kollarımı göğsümde birleştirdim."Çık lan karşıma !" diye gürledim.
Egomun arkasında özgüven patlaması yaşıyordum herhalde.Dışarıdan bakan biri için nasıl gözüküyordum, çok merak ediyordum ! Deli ?"Çıkıcan mı?" diye sorduğumda, çimenlerden gelen hareketlenmeyle iyice gerilmiştim.İçimden boku yedin Ayaz diye geçiriyorken,bir adım geri çıktım."Ayaz !" diyerek üzerime atlayan şeyle,yumruğumu sıkıp yüzüne doğru isabet aldım.
Arda ?
"Ah ! Çenem,ne vuruyon lan göt!" Birkaç saniye tepkisizce Arda'ya baktım.Ardından ensemi ovuşturup elimi uzattım."N'apıyorsun burada?" diye sordum merakla.Cevap vermek yerine elime vurup,sendeleyerek ayağa kalktı."Al işte ! Çenemi kırdın ! Kanıyor !" 'Kan' kelimesini duymamla gözlerim hızla Arda'nın kanayan çenesini buldu.Yavaş ve temkinli adımlarla yanaşıp,işaret parmağımla kanın bir kısmına aldım."İyi misin?" diye sorduğunda,dikkatle parmağımda ki kana bakıyordum.
Yutkundum."Sil kanı." dedim,uyarıcı ses tonumla.İlk önce bana anlamayan gözlerle baksada,ardından hızla kanı koluna sürdü.Parmağımda ki kana bir süre daha bakıp,zorlukta yutkundum.Ardından kanı pantolonuma sürüp, Arda'ya döndüm."Ne işin var ?" diye sorduğumda,omuz silkip çarpık bir şekilde gülümsedi."Hiç,geziyordum." Tek kaşımı kaldırdım."Burada mı?" diye sorduğumda,omuz silkti."Evet, sen neden burdasın ?" Onun gibi omuz silkip ellerimi ceplerime koydum."Kayboldum," Arsızca sırıtıp omzumu sıvazladı."Çıkış şurda,"
Beraber ormanın çıkışına doğru ilerlediğimizde,içimde bazı şeylerin eksik olduğunu farkediyordum.
"Ee," dedi Arda,merakla."Luna nereden geldi ?" diye sorduğumda, bana 'efendim?' bakışlarından birini yolladı."Ne bileyim oğlum,herhalde İngiltere," Başımı olumlu anlamda salladım."Neden gelmiş ?" diye sorduğumda,bana anlamsız bakışlarını yolluyordu."Merak sebebini öğreneyim,ondan sonra.." dedi.Göz devirdim."Arda,uzatmasana oğlum," diye ikâz ettiğimde,pes etmişçesine ellerini kaldırdı."Aile meseleleri varmış," Başımı olumlu anlamda salladım."Müzik ?" diye sorduğunda,"Ne var ?" diye ekledim.
"Teoman,kupa kızı,sinek valesi." Kaşlarımı çattım."O ne be ? Rapçı mı?" Alayla kahkaha attı."Hee,sagopa ile akraba,ama cezanın amcası." Nefesimi seslice dışa verdim."Aç,"
Telefonunu çıkartıp,müzikler kısmına girdi."Ekranında ki kim lan ? Ece mi?" Eliyle ensesini ovuşturdu."Evet," dedi utana sıkıla.Üstelemedim."Tamam," diye saçma bir cevap verdiğimde,hafif tebessüm etti.
Teoman-Kupa Kızı Sinek Valesi
Bir iskambil falında,
Çıkmıştık birbirimize,
O güzel kupa kızıydı,
Sinek valesiydim ben ise,Gece yarısı o perşembe,
Rastladım köprü üstünde,
Ağlama dedim,o ağladı,
Trabzanlardan indiğinde,Gözlerimi sıkıca yumdum."Ne tür bir rap lan bu?" diye sorduğumda,bana yandan bir bakış atıp cebinden kulaklığını çıkardı."Bende bir an ağlayacaksın sandım," dediğinde, umursamazca omuz silktim."Ayrıca rap değil bu." Elimi geçiştirmek amaçlı ileri geri salladım."Tabii,"
◆◆◆
Nihayet otele varabildiğimizde,hızla kendi katıma çıkıp,anahtarla kapıyı sessizce açtım.İçeride ki herkese teker teker gözattım.Zeynep,Bora,Luna..
Bora-Luna ? Yanlış gördüğümü düşünerek,yanımda duran ışığı açtım. Bir anda sol yanıma oturan şeyle, yutkundum.Bora ve Luna birlikte mi uyuyordu ? Başımı şiddetle iki yana salladım.Bu..bu çok saçmaydı.
İçimde nedensizce büyüyen kıskançlık hissiyle,derin bir nefes aldım."Kendine gel," dedim kendi kendime.Son kez birbiriyle sarmaş dolaş yatan Bora ve Luna'ya baktım.
Kıskanma hisside nerden çıkmıştı ?Sinirle ışığı kapatıp,kapşonlumu çıkarttım.T-shirtimide çıkartıp bir kenara fırlattıktan sonra yatağa uzandım.Tam ortada benim yatağım vardı ! Gözlerim istemsizce yan tarafa kayıyorken,sinirle ayağa kalkıp Bora ve Luna'nın yanına gittim.Bir süre tepeden bir izlem yapıp,Luna'ya doğru uzandım.Kollarımı bacak ve bel kısımlarından geçirip,kucağıma aldım.Kendi yatağına doğru götürüp yavaşça bıraktım.O sırada,yan yatakta Zeynep'in kulaklığından gelen müzikle,kulaklıklarını çıkartıp,bir süre müziği dinledim.Rap mıydı bu?
Bul beni kaybolmuşum
Gecem günüme karışmış..
Sanma ki sarhoşum,
Ne var ne yoksa yıkıldı içimde,
Bomboşum..Güzeldi..
Omuz silkip kulaklıkla beraber masaya koydum.Luna'ya tepeden bir bakış yollayıp,yatakta geriye doğru kaydırdım.Biraz kestirsem..Bir şey olmazdı değil mi?
◆◆◆▼▼◆◆◆
Bölüm Müzikleri;
Teoman-Kupa Kızı,Sinek Valesi
Pera-Sensiz Ben
*Bölümü Nasıl Buldunuz ?
*Sizce Luna,Bora ile mi olmalı, yoksa Ayaz'a olan ilgisini devam mı ettirmeli ?
*Ayaz hakkında ne düşünüyorsunuz?
*Sizce ilerleyen bölümlerde Luna ve Ayaz yaklaşmalı mı?
YORUMLARI EKSİK ETMEYİNİZ.
YORUMLARA GÖRE BÖLÜM GELECEK.:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİZEKALI ABİLERİM (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHer şey normal gidiyordu.Ağabeylerimin yaptığı anormal şeylerle uğraşıyorduk. Bora tembeldi,Ayaz yakışıklı,Akın ağabeyim ise en akıllı ve olgun olanlarıydı.Yada ben öyle biliyordum. Kuyuya düşmüştüm.Yanımda beni kurtaracak olan bir ip vardı.İşin gar...