İyi Okumalar.. :) Multi;Bora
♕Zeynep♕
Hayatta en çok istediğim şeylerden biri;zengin,kaslı ve ultra yakışıklı bir erkekle evlenmekti.Tabii ondan önce okulun bitmesiydi. Mesela.. hikayelerde olduğu gibi zengin,yakışıklı biriyle okulda karşılaşabilir,çarpışabilir ve aşık olabilirdim.Bunlar sadece bir kısmıydı hayâllerimin..
Gözlerimi zoraki bir şekilde açıp kırpıştırdım.Esneyip yatakta doğruldum.Sıkıntıdan patlamak üzereydim.Yeni uyanmıştım ve sıkılmıştım falan..
Nefesimi seslice dışa verdim.Hayat tek kelimeyle Bora gibiydi..Uyuşuk.
Lavoboda rutin işlerimi halledip tekrardan odaya girdim.Girdim ?Aman Allah'ım !
Gözlerim kocaman olmuş bir şekilde yatakta sarmaş-dolaş uyuyan Ayaz ve Luna'ya döndüm.Tutmuş olduğum nefesimi dışa verip,bir-iki adımda yanlarına ulaştım.Aman Allah'ım !
Ayaz ve Luna ne yapıyordu böyle !Sertçe yutkundum.Tedirgince etrafı kolaçan edip,arkama kaçamak bir bakış attım.Sonuçta Bora uyanabilir,
böğürerek,'Aman tanrım,yatakta sarmaş-dolaş yatan bir çift koala !' diye dalga geçebilirdi.Bora'nın yorganına sarılmış,ve arkası dönük olduğunu görünce,rahatlamışçasına nefesimi verdim.Off ! Ne yapacaktım ben şimdi ?"Ayaz.." dedim elimle Ayaz'ın omzunu dürterken.Kış uykusu var bundada ya! "Ayaz.." dedim kulağına fısıldayarak."Uyan." dedim şirin görünmeye çalışarak.Hafif kıpırdanıp tekrardan hareketsiz kaldığında, umutsuzca iç çektim."Ne var?" diye sordu,gözlerini ovuşturarak.Göz devirip,kaş-göz işaretleriyle yanında yatan Luna'yı işaret ettim. "N'apıyorsun sen !" dedim sinirle. Omuz silkip,yatakta doğrulduğunda, bana attığı umursamaz bakışları yok sayıyordum."Uyuyorum.Zeynep." dedi ciddi bir tonda."Hı ! Nah !" deyip kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Kıza taciz ediyorsun !" dedim tek nefeste.Tek kaşını kaldırdı."Ne alaka? Sadece..uyumuşum,Zeynep.." Saçlarımı geriye atıp,ayağımla ritim tutmaya başladım."O alaka ! Kalk oradan !" Söylenip,ayağa kalktığında, bana boy farkının vermiş olduğu üstünlükle,tepeden;alaycı bir bakış attı."Sende zıbar.Daha güneş doğmamış.Hayırdır,Zeynep ? Köylerdeki tavuklara falan mı özeniyorsun ? Trajedisin,biliyorsun, değil mi?" Bir şey dememe fırsat vermeden,lavoboya girdiğinde, ayaklarımı yere vurarak yatağa girdim.Bir süre sonra,Ayaz'da lavobodan çıkmış uyumuştu.Uykuya dalacağım sırada,duyduğum sesle hızla gözlerimi açtım."Çikolata..Imm.."
🎀🎀🎀🎀
Gece yaşadığım şeyler tam bir saçmalıktı.Bora'nın gecenin bir saatinde,çikolatalı hâyaller görmesi, ve bana saldırıp,kolumu ıssırmasından sonra,Ayaz onu kemerle yatağa bağlamıştı.Ardından beni umursamadan,'Uykum var ve sen onu ikinci kez bölüyorsun.Zıbar.' demişti.Sonuç hüsrandı.Kolumun verdiği sızı geçsede,uykum gelmemişti.Saat 4'de kadar ayakta durmuş,Bora'yı izleyip uyumuştum.
"Kalk." Sesini duymamla rahatsızca yerimde kıpırdandım."Uyan." Uyarısıyla,yüzümü buruşturup gözlerimi araladım.Ayaz,bana tepeden bakışlar yollarken,arkasında Luna,bana kaçamak bakışlar yolluyordu."İnsaf ya !" dedim sitemle.
"Az uyusam ne olur ?" Gözlerim yeniden kapandığında,depremde gibi sallanmamla,söylenerek ayağa kalktım."Ne var !" dedim çemkirerek."Yemek yok." dedi umursamazca omuz silkerek."Banane ?" diye sorarcasına,Ayaz'a baktığımda,aynı umursamazlıkla omuz silkti."Açım." dedi karnını ovuşturarak."Ee?" dedim sorarcasına.Tısladı."Zeynep," dedi eğilerek."Bora'da aç." Endişeyle gözlerimi açıp,yan tarafta elleri kemerle bağlı olan Bora'ya baktım.
"Nasıl yemek bulayım !" diye inledim.
Omuz silkti."Beni ilgilendirmiyor.
Yemek bulmazsan kemeri açar,sizi Bora ile yanlız bırakırım." Tedirgince dudağımı dişledim."Ayaz,kamptayız !
Nereden bulayım ?""Baş kûlübeden,Zeynep." Göz devirdim."Sen niye gitmiyorsun ?" Sinsice sırıttı."Çikolata mı geldi ?" diye sordu,yüksek sesle.Bora'nın gözleri aniden açılırken,başını hafifçe bize çevirdi."Yemek.." dedi dudaklarını ıslatıp."Geri zekâlı !" diye söylenip,sinirle odadan çıktım.Puf !
Bu baş kûlübede,neyin nesiydi !
Ayaklarımı vurarak ilerliyorken, neredeyse herkesin,şaşkın bakışlarımı üzerimde hissedebiliyordum.Yeni uyanmıştım,ve ayıcıklı pijamalarımla kûlübe arıyordum.Mütiş !
Biraz daha ilerlediğimde,üzerinde BAŞ KULÜBE yazan,yeri görmemle adımlarımı hızlandırıp,içeri girdim.
"Selam." dedim huysuzlukla.Genç kadın,bana anormel bakışlar yollarken,gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu."Efendim, orman diğer tarafta.Yanlış yere geldiniz herhalde." dedi alayla. Gözümün teki seğrimeye başladığında,ellerimi masaya koyup, kadına doğru ilerledim."Yemek ver." dedim boynumu kıtlatarak."Hemen." diye ekledikten sonra,sırıttım."Yoksa, hiç yemediğim domuz etini azsonra yiyeceğim," Yutkunduğunu farkettiğimde,geriye çekildim."Yemek derken,neyi kastediyorsunuz?" dedi merakla."Dolap boş." dedim kabaca.
"Ve biz orada dört kişiyiz.Emin olun kuduz birini sabit tutmak kolay değil." Başını hızla olumlu anlamda salladı."Kûlübe numaranızı söyler misiniz ?" diye sordu,kibâr görünmeye çalışarak."Sânane ?" diye yanıtladığımda,dudaklarını birbirine bastırdı."Neden öğrenmek istiyorsun? Açık konuşmaya ne dersin,bayan gizli ajan ?" Tekrardan kadına doğru eğildiğimde,sertçe yutkunduğunu farkettim.Yapmacık bir şekilde gülümseyip,geri çekildim."Beş numara." Tekrardan sinirle ayaklarımı vura vura eve döndüğümde,Ayaz'ın ve Luna'nın birbirine bakarak güldüğünü farkettim."Ayaz ?" dedim sorarcasına.
Bakışları beni bulduğunda,göz kırptı.Luna ellerini karnına koyup,iç çektiğinde tedirgince ikisine baktım.
"Zeynep," dedi Ayaz,içtenlikle. "Bebek geliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİZEKALI ABİLERİM (DÜZENLENİYOR)
Genç KurguHer şey normal gidiyordu.Ağabeylerimin yaptığı anormal şeylerle uğraşıyorduk. Bora tembeldi,Ayaz yakışıklı,Akın ağabeyim ise en akıllı ve olgun olanlarıydı.Yada ben öyle biliyordum. Kuyuya düşmüştüm.Yanımda beni kurtaracak olan bir ip vardı.İşin gar...