Vote ve yorumları eksik etmeyin.
Arkadaşlar,multide “Yüreğim İrevan'da Kaldı” adlı bir kitap var gördüğünüz gibi.Ermenilerin Türklere uyguladığı katliamın gerçek hayat hikayesi.Okumanızı tavsiye ederim.Hayat hakkında bilmediğimiz birçok şey yazılı.Sessiz kalmayalım,kitabı okuyup destek çıkalım.Teşekkürler İyi Okumalar dileğiyle,
YAZAR:SERDAR ÜNSAL
YER:IĞDIR
TELEFON NO:0536 887 08 51
NOT:SİPARİŞLERİNİZ İÇİN YUKARIDA BULUNAN NUMARAYI ARAYINIZ.(DESTEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..)
❄❄❄Ah,yine merhaba.Bugün sevgili abimlerle beraber kampa geldik. Aslen,burasının kamp olduğunu söylemek yürek ister."Hadi,Zeynep!" dedi Ayaz öküzü.Homurdanarak benden büyük bavulumu alıp abimlerin yanına geçtim.Ayaz abim ayakta birkaç kızla kesişirken,diğer abim Bora,homurdanmaktan başka bir şey yapmıyor.Beyfendi,buraya gelmeye üşeniyormuş ! Hah ! İtiraz etseydin o zaman ! 'Baba gelmeyeyim, Ayaz tek gitsin.' Ya da, 'Baba,Zeynep'e acıdım ve gitmekten vazgeçtim.' deseydin,buraya gelmek zorunda kalmazdın aptal !
"Ayaz," dedim sinirle nefesimi dışa verirken.Ayaz,bana hiç bakmadan kızlara gülümsemeye devam ederken Bora'ya döndüm."Bora ?" Gözleri en yavaş hızda gözlerimi bulurken,'ben tembelim.Gözlerimden anlaman gerek.' diyordu resmen."Hı," dediğinde,en azından Ayaz'dan daha iyi olduğu düşüncesiyle gülümsedim.
"Şey,abi telefonunu alabilir miyim?
İki saate yakındır burada bekliyorum.
Artık sıkılmaya başladım." Dudak büzmem karşısında omuz silkip oturduğu bankta arkasına yaslandı."Bir şey demiyecek misin?" Omuz silkti."Of,Zeynep.Bak,konuşmaya üşenen birisi olarak,şu an hayatımda yaptığım en uzun konuşmayı yapıyorum." Tek kaşımı kaldırdım. "Yani?" Gözlerini devirdi."Yanisi, pilim bitti.Çıkmıyor."
Gerizekalı,istersen neler çıkaracağını burada ki herkes çok iyi biliyor. "Ayaz,eğer bir saniye içersinde bana dönmezsen,ki bir saniye doldu." dediğimde,Ayaz bana yan yan bakmaya başlamıştı."Yan bakmayı kabul etmiyorum,aile fotoğrafımızı deminden beri gülüştüğün kızlara gösteririm." Ayaz'ın gözleri kocaman açılırken,Bora yerinde kıpraşmıştı.
"Ha,çok komik.Aile fotoğrafımızın sende ne işi var,Zeynep ?" dedi Ayaz alayla."Kızlar eminim bunu çok merak ediyordur." Ayaz sinirle soluyup tek kaşını kaldırdı."Senin yüzünden,tam bir dakikadır kızlarla bakışmıyorum,uzatmayalım istersen."
Omuz silktim."Ve sen Bora,eğer iki dakika içersinde ayağa kalkıp telefonunu cebinden çıkartmazsan, iki saattir seni kesen gay'lara telefon numaranı veririm." Bora yerinde bir santim oynayınca gülümsedim.
"Bak,ayağa kalkmak zaten zor,ki elimi cebime atıp telefonumu çıkarmak ?
Bu tüm abur cuburlar hazırken kumandanın başka koltukta olması gibi bir şey." dedi ve yüzünü buruşturdu."Tanrım,düşünmesi bile yorucu.Ah,lanet olası git ver ! Zaten üşendiğim için açmayacağım !" Göz devirdim.Ayaz'a döndüğümde,yine kızlarla gülüşüyordu."Ayaz yana kay az." Ayaz bu espiriye fazlasıyla bozuluyordu.Sinirle bana döndüğünde ellerimi havaya kaldırdım."Bora'dan bir şey çıkmadı."
"Neyim ben kızım ? Süpriz yumurta falan mı? Ne çıkarmamı bekliyorsun?" Omuz silktim."Telefon ya da onu satın alabilecek para."❄❄
Herkes odalarına dağılırken sevgili abimler ve isminin Luna olduğunu öğrendiğim bir kızla aynı odaya düşmüştük.Bora her zaman ki gibi ayaklarını duvara dikmiş yatakta uzanırken,Ayaz,telefonuyla yaklaşık elli kıza birden mesaj atıyordu.
"Merhaba,ben tualete gitmek istiyor, bana yardım etmek sen ?" Luna sanırım Amarikan'dı.Aksağanı pek iyi olmamasına rağmen ben onu gayet iyi anlıyordum."Evet,ben götürmek seni çişe,sen yapmak tualete,sonra gelmek bu eve." Başını yarım yamalak sallayınca abimlere bir şey demeden odadan çıktık.Aslında Luna gayet güzel bir kızdı.Ayaz salağının onu nasıl yeni farkettiğini anlamıyordum.
Ha,sevgili aptal kardeşim Bora,Luna hakkında o iğrenç espirisini yapmasaydı,görür müydü bilmiyorum ama,kız feci halde bozulmuştu."Luna,ben özür dilemek abim yerine," dediğimde Luna gülümsedi."No,yani hayır önemli değil,ben gitmek tualete,parka değil." Evet,burdan bile ne kadar bozulduğunu anlayabilirsiniz.
Hızla telefonumu çıkarıp Ayaz'a mesaj attım.Aslında ilk Bora'ya atacaktım,ama üşenip açmayacağı için yön değiştirdim.
"Hey,Ayaz bu gece boş musun ?" Sinsice sırıtıp profil resmime seksi bir bayan koydum.Ayaz salağının telefonunda binlerce Zeynep olduğundan beni tanımayacağı kesindi.
"Siktir,Zeynep.Bu hiç adil değil."
Kahkahamı bastırmak için elimi ağzıma götürüp bastırdım.Hadi ama, Bora Luna'ya;LunaParka gitti. Deyince bir şey demiyorlardı.Banada diyemezler.
Luna tualetten çıktıktan sonra tekrardan odaya girdik.Bu sefer odada Bora'yı göremeyince şaşırmıştım.Tam acaba o koca totosunu kaldırıp bir yere mi gitti diye soracakken,yatağın altından çıkmasıyla göz devirdim."Bora," Sesim hafif yüksek çıkmıştı.Yatağın altından kalkıp tekrar yerine geçeceği sırada bana döndü.
Luna'nın benim yerime lafa atılması garipti."O koca poponu kaldırmak düşünmüyor sen ? " Bu söylediğine Ayaz bile gülerken,Bora sinirle yatağa geri yattım."Bunun sesinin kısılma yeri yok mu?" Luna'da artık laf sokmaya başlamıştı."Hayır yok ama, seni dövme düvmesi var olmak bende." Bora tiz kahkahasını attıktan sonra sustu."Bak,canımı sıkma. Gülmek yeterince yoruyor zaten,birde senin 'düvmelerinle' uğraşacak vaktim yok.'Düğme,' canım o."
Luna omuz silkti.Hayranlıkla Luna'ya bakıyordum.Şimdiden omuz silkmeyi öğrenmişti bile."Başımıza çıkmak türkey öğretmen sen !" Bora gitgide sinirleniyordu.Hızla Luna'yı alıp yan odaya soktum."Anlat," dediğimde bana anlamsızca bakıyordu."Ayaz," Yüzü bir anda kızarınca gülümseyerek yatağa oturdum."Luna, aşık mı oldun sen ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİZEKALI ABİLERİM (DÜZENLENİYOR)
Novela JuvenilHer şey normal gidiyordu.Ağabeylerimin yaptığı anormal şeylerle uğraşıyorduk. Bora tembeldi,Ayaz yakışıklı,Akın ağabeyim ise en akıllı ve olgun olanlarıydı.Yada ben öyle biliyordum. Kuyuya düşmüştüm.Yanımda beni kurtaracak olan bir ip vardı.İşin gar...