ZAMAN GERİYE AKSIN ! HOP!

2.4K 140 15
                                    

Multi;Ayaz

Merhaba ! Öncelikle;daha taslağını bile hazırlamadığım,ama zihnimde topladığım hâyallerle oluşan bir kitap hazırlamak istiyorum.Bu konuda bana yardım edebilecek biri varsa,lütfen mesaj atsın.Şu an, -hatta şu zamanlarda- aklım bayağı karışık.Teog yaklaşıyor.

Kitap taslağını kendi kafamda yavaş yavaş kuruyorum.Bana yardım edecek kişiden istediğim şey;kitap ismi.

▲Dikkat çekici olmalı,
▼Daha önce kullanılmamış,
▶Ve mümkümse tek kelimeden oluşmalı.

Bana yardım edecek kişiler mesaj kısmından bana ulaşırsalar sevinirim.Tekrardan teşekkürler.
İyi Okumalar. :))

★★★

Zeynep..

Bebek geliyor..

Ayaz ?

Yoo..

İyi misin ?

"Hayır.." dedim dolan gözlerimle, Ayaz'a burukça bakarken.Bana anlamaz gözlerle bakıyordu.Derin bir nefes alıp,burnumu çektim.Ayaz daha önce birçok kaçamak yapmıştı..Ama..
Bu..Bu goldü !

"İyi misin,geri zekâlı?" dedi elini ileri geri sallarken."Anneme,babama ne diyeceksin,ha ! Nasıl yüzlerine bakacaksın !? Camış !" Ayaz'ın yüzüne sert bir yumruk geçirdiğimde,acıyla elimi ovuşturdum."Ne ara yaptınız ?" dedim sinirle.Bora,şaşkın gözlerle bize bakıyorken,olaya müdahele etmek için bir adım öne atıldı.Bunun üzerine,tek ayağımı sertçe öne doğru itip,"Voaa !" diye bağırdım.Bora bu tepkim karşısında,'noluyo ya?' dercesine geri çekilip,"O ses nerenden çıktı ya ?" dedikten sonra,bana yandan bir bakış attı."Neyin kafası?" dedi Ayaz,'Ayırdır?' dercesine bakarken."Kıza taciz mi ettin ? Yada önceden yapılmış bir halt ?" Sorarcasına ona baktığımda,göz devirdi."Ya hamile değil !" Kollarımı göğsümün altında birleştirip,yandan bana doğru hamle yapan Bora'yı farketmemle,tekrardan tek ayağımı ileriye doğru sertçe yere vurdum.

"Voaa ! Kışş ! Düğhh ! " Bora,tekrardan bana anlamsız bakışlar atıp,geri çekildi."Ayırdır ?" dedim başımı boynumu oynatmadan sağa sola çevirirken."Bana sağdan soldan saçma-salak hareketler yapma, alırım bir dal,ha.." Ardından başımla Ayaz'ın arkasında duran yatağı işaret ettim."Uç oraya.Yallah !" İtiraz etmek için ağzını açacakken,tekrardan ayak hareketimi yapıp,ellerimi iki yana açtım."Voahh !" Üzerine doğru yürüyüp,yatağa kadar izledim. Ardından bize anlamsız bakışlar atan Ayaz'a döndüm."Gelelim sana.." dedim ciddi bir tonda.

"Bebek mebek yok ya.." diye söyleyen Bora'nın kafasına sertçe vurdum.

"N'apıyon,Zeynep ?" dedi acıyla inlerken."Şşt ! Karışma." Tekrardan Ayaz'a döndüm."İyi çakmışın kıza.
Yanlız sana önceden söyleyeyim babamda bunu duyunca sana çakacak.Vızt,diye döneceksin hemde." Kollarını göğsünde birleştirdi."Sana boşuna geri zekalı demiyorum." dedi ukâlaca."Bende sana boşuna saman demiyorum,abi.Saman patlaması yaşayan;türünün son örneği bir samenistein'sin.Yalan mı?" Koydum mu? Evet !

"Luna hamile falan değil.Sadece sana şaka yapmak;tepkini ölçmek istedik.
Ayrıca gelecekte bunu nasıl söyleriz diye deneme yaptık." Kaşlarımı çattım."Böyle şaka mı olur ?" Omuz silkti."Anlayana.." deyip,arkasını döndü."Bunu şaka diye alan salağa.." diye ekledim.Bana kısa bir bakış atıp, lavoboya girdim."Sen..hayırdır?" dedim Luna'ya kötü kötü bakarken.

"Şaka yapmak ben." diyerek ellerini kaldırdığında,bende onu taklit ederek ellerimi kaldırdım."Nidin yiptin sin?" diye sordum alayla.Bana anlamaz gözlerle bakarken,ellerimi arkamda birleştirip,yanına ulaştım."Hep bizmi olaya fransız kalacağız be gülüm ? Birazda siz olaya mal gibi kalın."

•~•~•~• AKIN •~•~•~•

Son dakikalar..Zaman durmuyor.
Hayat kötü..Kız zaman gibi.. Akıp gidiyor,ellerimden.Korkuyorum..
Ellerimi sıktığımda,zorlansada parmak aralarımdan akıyor..Kız kötü,zaman durmuyor.

Telefon çalıyor..

"Ağabey;bir sorun var.Ayaz bey hakkında.." Gözlerim yavaşça kapanıyor.."Onları daha yakından izlemek için gönderdiğimiz kız ne âlemde ?" diye soruyorum,zıt bir cevapla karşılaşmamak için.

"Lurdan Perda,her şeyi bire bir anlatıyor.Sorun yok.Ama.." Kaşlarımı çatıyorum."Kimliği ortaya çıkmasın,yeter." diyerek derin bir nefes alıyorum."Yarın ilk uçakta Bursa'ya geliyorum,Ata."

Hafif bir tebessüm ediyorum. "Luna'yı uyarın.Kardeşininde selâmını iletin." Telefonu kapatıyorum.Yanıma gelen Perie'nin saçlarını okşuyorum.

"Ablamı özledim !" diyor,çaresizce.
Gülümsüyorum."Yarın onu göreceksin,Peri." İnatla sızlanıyor.
"Adım Perie !" Kahkaha atıyorum.
"Odana git.Yarın ablanı görmek istiyorsan,tabii." Koşarak gittiğinde arkama yaslanıyorum.

"Yakında senide yanıma alacağım, kardeşim..Senide Soydamlı varisine altından yazdıracağım.
Herkes adını anacak..Çok yaşa AYAZ SOYDAMLI diye.Sadece bekle."

▒▒▓▒▓▒▒▓▒

Selam ! Vote ve yorumları eksik etmeyiniz ! Yeni hikaye için mesaj atınız ! Bu arada;

Akın hakkında;okuduğunu kadarıyla ne düşünüyorsunuz ?

Görüşmek üzere :)

GERİZEKALI ABİLERİM (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin