"Jenže já tě potřebuju!" zavrčel jsem. Roztáhl jsem nohy a umožnil mu tak výhled na svoje, podle mě, ne zrovna dokonalé pozadí. Harry začal roztřeseně dýchat a jeho ruka na kalhotách, okamžitě zmizela. Díval se přímo tam dolu a já sledoval, jak se pomalu a mučivě honí. Nemůžu říct, že mě to nevzrušovalo. Vzrušovalo a to hodně.
Harry toho nechal a rychle ze sebe shodil všechno oblečení. Pak jsem teprve pochopil proč řekl, že by to moje prdel nepřežila. Jeho penis byl nepřirozeně obrovský. Nahlas jsem polkl a Harry viděl můj nejistý výraz. "Já ti to říkal." uchechtl se, ale jeho oči se vrátily zpět k mému rozkroku a zadku. Znovu si po něm začal přejíždět a nespouštěl ze mě pohled. "Moje představivost mi nestačí." zaskuhral. "Nejradši bych do tebe hned tvrdě přirazil a vyšukal z tebe duši."
"Tak proč to neuděláš?" zapředl jsem a trochu se k němu přišoupl. "Já snesu bolest. Vezmi si mě. Vezmi si mě tvrdě, vyšukej ze mě duši. Já to přežiju."
"Louisi." zavrčel a znovu rychle přejel přes svůj úd. "Přestaň takhle mluvit. Kurva je to tak-" Pochopil jsem, že ho takovýhle řeči vzrušují, a i když na něco takového nejsem, měl jsem v plánu si ho vzrušit parádně.
"Zasuň do mě až po kořen a já budu v rozkoši sténat tvoje jméno, budeme v sedmém nebi. Ty budeš vražedně přirážet, pořádně hluboko přirážet. Budu se kolem tebe v rozkoši a bolesti stahovat, budu se snažit dopřát ti ten skvělý pocit. Tvoje přírazy budou přesné, rychlé a perfektní. Nebudu se kvůli tobě moct nadechnout, jak to bude skvělé." Harry mi při všech slovech, co jsem řekl, koukal do očí a nepřestával si ho rychle honit. Moje slova ho asi hodně vzrušila. Mě taky, protože můj penis byl až bolestivě naběhlý.
Přesunul jsem se těsně k němu, pořád jsme udržovali oční kontakt, ale moje oči najednou sjely na jeho penis. Byl neskutečně veliký. Odstrčil jsem jeho ruku a začal mu rychlými tempy honit sám. Harry začal sténat hlasitěji a jeho hlava se zaklonila až tak, že jsem na ní neviděl.
Byl jsem rád, že se na mě nekouká. Využil jsem tu příležitost a strčil si jeho ptáka hluboko do úst. Co nejdále, i když to moc nešlo. "Loueh!" vykřikl Harry, tohle stoprocentně nečekal.
Začal jsem jemně sát jeho špičku a potom začal nezkušeně jezdit nahoru a dolu. Byl jsem rád, že si Harry neurčuje vlastní tempo, takhle jsem alespoň věděl, že mi to jde. V jeho penisu začalo cukat a já věděl, že už se blíží k vrcholu. Snažil se mě na to upozornit, ale já jsem pokračoval dál, až mi vyvrcholil do pusy a já se to snažil všechno spolykat, bylo toho ale tolik, že mi něco teklo i po bradě.
Zvedl jsem hlavu a podíval se na Harryho, který fascinovaně sledoval svojí tekutinu téct po mé bradě. Prstem jsem si to všechno nabral a pomalu, mučivě to slízl. Harry mě nepřestával pozorovat. Pak si mě přitáhl do polibku, bylo mu jedno, že ochutná sám sebe, potřeboval mě, já potřeboval jeho.
"Harry." zamumlal jsem. "Prosím, potřebuju tě." očima jsem těkl ke svému penisu. Už potřeboval uvolnit.
"Nechci ti ublížit." oponoval Harry.
"Mně je to, ale jedno." zavrtěl jsem hlavou, znovu si lehl a roztáhl na něj nohy. "Dělej, vezmi si mě."
"Lou..." povzdechl si.
"Ne. Harry drž hudu a prostě si mě vezmi. Dělej!" zvýšil jsem nepatrně hlas. Tak moc jsem to potřeboval a ten hajzl mi to odmítal dát. Sakra!
Harry byl zřejmě vykolejený, ale za chvíli se nade mě naklonil a z šuplíku vytáhl lubrikant. Dal mi pod zadek polštář a tak mě vyzvedl výš. Měl teď krásný výhled na můj vstup. "Ahh, bože." vzdychl. Nevěděl jsem proč, měl jsem zakloněnou hlavu a čekal na ten skvělý okamžik, ale to co udělal jsem rozhodně nečekal.
×
ČTEŠ
Poor Brigade || Larry ✔
FanfictionKaždý puberťák si myslí, že utéct z domu je to nejlepší, co může udělat. Myslí si, že pak bude svobodný. Nebude. Stačí narazit na špatný lidi, nebo špatnou brigádu a váš život se může změnit mrknutím oka. !!Krátký příběh!! ¤Opraveno¤ Dokonče...