"Bylo to výtečné." řekl jsem Harrymu, když jsem dojedl jeho výborný špagety s kousky hot dogu. Celou večeři jsem mluvil o mojí rodině, o otci, o tom proč jsem se dostal na ulici a vykecal se ze všeho, co jsem potřeboval dostat ven.
"Díky." usmál se a sklidil stůl. Zastavil jsem se pohledem na jeho prdelce, když dával nádobí do myčku. Bože, proč má někdo tak dokonalou prdel? Moje prdel vypadá jako rozválcovaná buldozerem.
"Uhm, měl bych si zajet pro svoje věci na hotel." zamumlal jsem.
"To je v pohodě. Stačí mi říct, kam a já ti tam dojedu." obrátil se na mě Harry. "Mezitím si můžeš pustit film, a nebo se vyspat."
"To by od tebe bylo hezký, ale já bych si tam-"
"Jak jsem řekl." zakroutil hlavou, chytil mě za ruku a dovedl ke gauči.
"Uhm, tak děkuji." usmál jsem se, "ale problém, že já nemám od pokoje klíč." řekl jsem smutně a obrátil od něj pohled. Jen vzpomínka na to jak ze mě ten prasák rozerval boxerky byla strašná.
"Jak to?" Zeptal se. Nechtěl jsem to říkat nahlas, sám viděl, že jsem byl nahej, tak kde asi mám klíč, huh?
"M-měl j-jsem ho v oblečení." zašeptal jsem. Nemohl jsem se na Harryho podívat a slzy se mi znovu spustili. Kam jsem se to dopracoval?
"Nebreč, Lou." přisedl si ke mně a obejmul mě. To oslovení mě překvapilo, tak mi říkal jen můj jediný kamarád.
"C-citím se j-jako d-děvka." vykoktal jsem mu do hrudi a začal mu promáčet tričko .
"Proboha, proč?" vyjekl.
"Nechal jsem je, aby se na mě dívali. Zůstal jsem tam stát a nepokusil se o útěk. Nebránil jsem se." řekl jsem pevně a podíval se mu do očí. Měl jsem chuť si ho přitáhnout do polibku. Proč ne? Cítím se jako kurva, tak proč se tak nechovat? Nevěděl jsem, jak se zachová Harry, ale přiblížil jsem se k němu a přitiskl svoje rty na ty jeho.
Byl to jen lehký dotek, ale celým mým tělem projela vlna elektrického šoku a já se od něj okamžitě odtáhl. Do tváří se mi nahrnula krev a já okamžitě sklopil pohled. "Proč si to udělal?" zeptal se po dlouhé odmlce.
"P-promiň." zašeptal jsem a nechal volný chod slzám. Už dlouho jsem nebrečel, tak moc, proč to ze sebe nevypustit?
"Nebreč." řekl jemně a pohladil mě po tváři, načež jsem se na něj podíval.
"Jsem kretén." zamumlal jsem a utřel si slzy. "Promiň. Neměl jsem to dělat, mělo by mi být jasný, že si se čtrnáctiletým klukem nic nezačneš."
"To jsem nikdy neřekl." na tváři se mu objevil úšklebek.
"Řekl. Řekl si, že mě neošukáš, že nejsi pedofil a já to chápu. Nejsem nic." pokrčil jsem rameny. Harry mi znovu zvedl hlavu, nic neříkal, ale když se začal věnovat mým rozechvělým rtům, tak jsem ani slova nepotřeboval.
Okamžitě jsem začal spolupracovat, až na to, že to byl můj první polibek a já se nikdy předtím nelíbal, ale Harrymu to asi nepřišlo, protože si mě za boky přitáhl blíž a já mu svoje ruce omotal kolem krku a nechal jsem se jím vést. Přece jen je starší a musí mít více zkušeností než já.
Vytáhl si mě na klín a já mu radši umožnil přístup do mé pusy, byl jsem v tomhle zcela nezkušený, ale líbilo se mi to a opravdu rychle jsem se učil, snad. Omylem jsem se nadzvedl a dosedl tak na jeho poklad, zasténal mi do úst a já byl štěstím bez sebe, protože jsem věděl, že s ním něco dělám.
Usmíval jsem se do polibku, než mě Harry kousl do spodního rtu a já mu taky sladce zavzdychal. Pomalu mi sjel na zadek a zmáčkl ho. Zvedl nás a já mu omotal nohy kolem pasu. Pomalu se mnou v rukou někam šel, ale nevzdálil se od mých úst ani na chvíli. Zanedlouho mě hodil na postel a pak vlezl na mě, jeho noha naschvál zajela mezi moje stehna, až se kolenem otřel o můj rozkrok. Zasténal jsem a zaklonil hlavu.
"Tohle je tak špatné." zašeptal Harry a začal líbat můj krk. "Tak špatné."
"Tak proč to děláš?" vzdychl jsem.
"Protože mě hrozně přitahuješ." zamumlal a rychlostí blesku ze mě sundal triko a začal se věnovat mé bradavce. "Tvoje vzdychy bych mohl poslouchat celou věčnost."
Zaúpěl jsem, když začal kroužit po mé bradavce, přitom sledoval mojí tvář a ještě nohou přitlačil k mému rozkroku. "Kurva!" zavrčel jsem.
Harry se pobaveně ušklíbl a vrátil se k mým rtům. "Neměl bych to dělat, nejsi plnoletej." řekl.
"To nevadí." zavrtěl jsem hlavou. "Na věku nezáleží."
"Uhm, můžou mě zatknout." jeho slova mluvili, že rozhodně nechce pokračovat, ale jeho ruka, které mě začala dráždit přes kalhoty, ta říkala něco jiného.
"Panebože!" vyjekl jsem, slastně zaklonil hlavu a přivřel oči. Tohle bylo to nejlepší, co jsem kdy zažil.
"Copak nechápeš, že tohle je tak moc špatný, že bychom to neměli dělat?" mluvil klidně, ale rukou mě stále provokoval.
"P-prosím!" zaúpěl jsem, už jsem to nemohl vydržet. Stačil mi jeho hlas, jeho dotek a já se udělal. Já se udělal a to se mě dotýkal jen přes kalhoty?
"Bože." ozvalo se nade mnou a jeho ruka opustila můj rozkrok. Snažil jsem se to rozdýchat. Ten nový pocit slasti, který mi dopřál, aniž by něco tušil. "Ty ses udělal?" zeptal se roztřeseně.
Otevřel jsem oči a podíval se do jeho překvapeného obličeje. "P-p-promiň." zašeptal jsem.
"Ne, neomlouvej se." ujistil mě. "Já jen, že ses udělal tak snadno. Ani nevíš, jak mě to strašně vzrušilo." Nic jsem neříkal, jen jsem sledoval jeho rty, které skousával a váhal jestli má pokračovat. Já, ale věděl, že chci, jen jsem neměl sílu. Můj penis trochu bolel, ale já věděl, že chci dopřát i jemu ten úžas.
"Bože." řekl Harry znovu a okamžitě ze mě stáhl kalhoty. Vrátil se zpět k mým rtům, kterým se jemně věnoval a já si to celé užíval. Ruce jsem nechal volně podél těla, neměl jsem ani sílu je zvednout. "Mám pokračovat?" zeptal se.
"Hlavně nepřestávej." usmál jsem se a to už jsem měl dole i boxerky.
"Asi bych to neměl říkat, ale hrozně mě vzrušuješ. Tvoje mladičký, nevinný tělo. Mám pocit, že zešílím a nechci ti ublížit." zamumlal Harry a na moment se odtáhl. Sledoval jsem jeho oči, jak jsou jen a jen na jednom místě. I ten pohled stačil, aby se můj penis opět začal probírat k životu. "Ahhh." zasténal Harry a já viděl, jak se přes kalhoty pohladil. On si vážně chtěl dělat dobře nad mým tělem?
"Vím, že bych měl pokračovat, ale nechci ti ublížit. Myslím, že by to tvoje prdel nepřežila. Jsi ještě mladičký. Nejsi na to připravený." řekl najednou Harry. Vytřeštil jsem na něj oči, určitě chtěl pokračovat, ale přemáhal se. Viděl jsem to. Tohle bude ještě zajímavé.
×
ČTEŠ
Poor Brigade || Larry ✔
Fiksi PenggemarKaždý puberťák si myslí, že utéct z domu je to nejlepší, co může udělat. Myslí si, že pak bude svobodný. Nebude. Stačí narazit na špatný lidi, nebo špatnou brigádu a váš život se může změnit mrknutím oka. !!Krátký příběh!! ¤Opraveno¤ Dokonče...