Netrvalo dlouho a Harry s Louisem byli do sebe zamilovaní, až by z toho jeden zcvoknul. Jim to nevadilo. Bez sexu se dokázali obejít, nahrazovali to jinými věcmi.
Louis byl šťastný, protože ho policie u Harryho už nehledala. Harry byl zase šťastný, že je Louis jen jeho. Věděl, ale že mladšího mrzí, že nemůže vyjít ven. Proto pro něj plánoval menší překvapení.
Louis se zrovna díval na televizi, když se Harry vrátil domů. Televize běžela dost nahlas takže skvěle slyšel reportérku:
"Už jsou to tři měsíce a čtrnáctiletý Louis Tomlinson je stále pohřešován. Policie nás obeznámila, že v hledání mladíka dále pokračovat nebude.
Ačkoliv se Phill Tomlinson, otec mladíka, nepřiznal k vraždě svého syna, vzhledem k tomu, že syn není nikde k nalezení, tak Tomlison byl obžalován za vraždu Kelly Tomlinsonové a Louise Tomlinsona. Každopádně je mladý Louis Tomlinson označen za mrtvého."
Harry vypnul televizi, aby se na to jeho zlato nemusel dívat. "Skvělý." povzdechl si mladík. "Jsem mrtvej. Co víc si přát."
"Lou." Harry se usmál a přisedl si k němu. "Mám pro tebe překvapení."
"Pokud to není kámen vzkříšení, tak nemám zájem." odmítl Louis, chtěl se postavit, ale starší mu v tom zabránil.
"Nějakým způsobem jo." usmál se. Louis pozvedl obočí a čekal co z něj vypadne. "Stěhujeme se."
"Co? Kam?" Louis byl zmatený.
"Daleko." odpověděl Harry. "Můžeš si vybrat. Francie, Česko nebo Německo."
"Proč Hazz?" optal se mladší. Nebyl si zrovna jistí, ale rozhodně chtěl, chtěl co nejdále odtud.
"Tam tě nikdo nebude považovat za mrtvého. Budeme spolu a rozhodně tě nikdy nevydám někomu cizímu." odpověděl Harry a doufal, že si Louis konečně vybere zemi.
"Česko." vydechl modroočko a skočil Harrymu kolem krku, div ho neudusil. Chvíli se radovali než se posadili na gauč.
"Takže, jeden můj kamarád nás vezme svým letadlem." začal Harry. "Vezme nás někam do Česka, kde se pokusíme zabydlet."
"To bude úžasné!" rozjasnila se Louisova tvář.
"Každopádně tam mám už dalšího kamaráda, takže nám pomůže se začlenit a zkusí nás naučit něco česky." pokračoval Harry. "Budeš moct chodit ven, ale náš vztah bude muset být v tichosti. Asi by se jim tam moc nelíbilo, že by tam dvaceti šestiletý chlap chodil s čtrnáctkou."
"Hej, to bolí!" žďuchl Louis do svého přítele, načež se oba rozesmály. Bylo rozhodnuto. Za pár hodin už jely na soukromé letiště pana Liama Payne, kterej s nimi odletěl na nedaleké místo blízko Plzně, kde už čekal Niall Horan, který je z vřelostí přivítal.
Nenamítal nic k jejich vztahu, ačkoliv ho to překvapovalo. Jenže když byl Harry šťastný, byl i on šťastný. Zabydlel je v menším domečku přesně pro ně dva. Bylo to tam skvostné a první co Harry s Louisem udělali, že se šli projít. Nakonec našli menší ranč, kde jim dovolili projet se na koních.
Louis to neuměl, ale Harry ho to alespoň trochu naučil. Bylo to skvělé. Oba se cítili šťastně jako nikdy. Nakonec večer, spolu prožili překrásné milování, které konečně Louis, po nekonečných přípravách, přesvědčování jestli to nebolí a uklidňování, vydržel.
Jejich životy se zdály přímo skvostné, ale co se dělo dál? Vydrželi spolu ti dva? Tak to už nevím. Přeci jen, jsou to jejich životy, ale pokud se rozešli, v dobrém, či ve zlém, určitě by mi to bylo líto.
Přeci jen. Ti dva se k sobě dokonale hodí. Není to pravda?
The end
×
ČTEŠ
Poor Brigade || Larry ✔
FanfictionKaždý puberťák si myslí, že utéct z domu je to nejlepší, co může udělat. Myslí si, že pak bude svobodný. Nebude. Stačí narazit na špatný lidi, nebo špatnou brigádu a váš život se může změnit mrknutím oka. !!Krátký příběh!! ¤Opraveno¤ Dokonče...