4.

3.5K 317 19
                                    

"Co to děláte?" vytřeštil jsem oči, když mě odepnul od židle, postavil mě a ruce mi připnul zpět k sobě. Překvapeně jsem zamrkal, jelikož mě pohladil po zadku. "Kurva! Nechte toho!" vypískl jsem a odstoupil od něj.

"Nikdo tě nebude hledat. Výhoda pro nás. Můžeme si s tebou dělat co budeme chtít." zamumlal a jedním, rychlím tahem mi roztrhl boxerky.

"Ne!" vykřikl jsem a chtěl se rukama zakrýt, ale moje ruce byly připoutané k sobě a navíc za mými zády. Právě jsem před ním stál v celé své kráse.

"Pěkný." ušklíbl se chtěl ke mně přistoupit, ale já ho rychle oběhl.

"P-prosím," zašeptal jsem a po tvářích mi začaly téct slzy. "Nedělejte to."

"A co dělám?" zeptal se překvapeně a založil si ruce na hrudi. Moje slzy se nedaly zastavit. Nechtěl jsem, aby mě tu ošukal. Ne, že bych se bál, ale spíš tohle byla jediná věc, který se nikdo v životě nedotkl. Chtěl jsem na to být připravený. Ne, nepotřeboval jsem kluka, kterého bych miloval nebo tak.

Nějaký romantik nejsem, ale stačil by mi někdo komu bych to dovolil a nevzal si to ode mě násilím. "Já ti nic nedělám." zasmál se a přešel ke mně. Chytil mě za rameno a vedl pryč z pokoje. Už jsem se nebránil, pouze jsem nechal volnost slzám a šel tam kam mě vedl.

Otevřel dveře a my stáli před hromadou lidí, kteří pobíhali sem a tam a natáčeli-To si ze mě dělají srandu? Natáčeli porno! "Ne! Ne! Ne! Ne! Ne!" opakoval jsem si pro sebe a snažil se mu vyrvat, ale on mě dál táhl mezi těmi lidmi, kteří si mě prohlíželi. Nemám rád pozornost, ale hlavně když všichni dávají svojí pozornost mému rozkroku, tak to nebylo zrovna příjemné.

Postavil mě doprostřed a všichni na mě koukali. ÚPLNĚ VŠICHNI. Nejradši bych se teď schoval, propadl do země hanbou, nebo zemřel. Raději jsem sklonil hlavu a snažil se představit si, že jsem doma, ležím na posteli a poslouchám Písničky.

"Fajn, takže začneme!" zavolal někdo od kamer. Zmateně jsem zvedl pohled a uviděl, jak se ke mně blíží asi osmnáctiletá holka v podprsence a kalhotkách. Okamžitě jsem od ní začal ustupovat. Hnusila se mi. Vypadala jako nějaká namyšlená děvka, ale ještě k tomu to byla holka.

"Přestaňte!" zakřičel jsem. Vůbec jsem nechápal, kde se to ve mně vzalo. Ta holka se zastavila a zadívala se mezi ty lidi. Vyšel tam ten muž, který mě přidusil.

"Proč kurva ničíš natáčení?!" zakřičel naštvaně a já už se bál, že mě udusí.

Rozhlédl jsem se kolem, hledal jsem v někom oporu, ale všichni tu patrně byli zmrdi a těšili se z mého strachu. "Jsem gay." zamumlal jsem. Ta holka znechuceně odešla, mezitím její ústa vystřídalo miliony podivných nadávek.

"Gay?" uchechtl se ten muž. Řekl to tak nahlas, že to musela slyšet celá místnost, kterou se rozlehl hlasitý smích a já radši znovu sklopil hlavu. "Fajn." Odešel ode mě zpět mezi lidi, něco jim říkal a pak se čekalo.

Já pořád koukal na zem, nechtěl jsem se na ně dívat. "Co se děje?" ozval se místností pronikavý hlas. Nedíval jsem se jaký zmrd mě zase přišel ponížit. Nic jsem neslyšel, ale nějaký hlasy tam něco řešily, když se ke mně někdo začal přibližovat.

"Děláte si prdel?" zakřičel ten někdo. "Vždyť není plnoletej!" On mě bránil? Takže tu někdo hodný nakonec je? nebo to na mě jenom hrají?

"To je úplně fuk. Prostě ho ošukej, ať máme nějaký záběry." křičel ten nechutný muž. Patrně režisér.

"Já ho nebudu šukat!" zvedl jsem pohled, abych se na něj podíval. Stál ke mně zády, ale měl krásný, hnědý, delší vlasy, s jemnými kudrlinkami. "Nejsem pedofil, sakra!" Pak se ke mně otočil a já rychle sklopil pohled. Nemohl jsem se takhle na nikoho dívat.

"Hey, kluku!" zavolal na mě. "Souhlasil si s tím?" Okamžitě jsem záporně zavrtěl hlavou, načež se místností ozvalo spousty nesouhlasných komentářů. "To si snad děláte prdel, ne?" za chvíli u mě byl a zabalil mě do nějaký deky, kterou nevím kde, sebral.

Teprve teď jsem se na něj dokázal podívat. Nádhernej, bože dokonalej. Zelené oči, krásně řezané lícní kosti a ty rty. Zvedl mě do náručí a někam nesl. Nechal jsem se. Všude dobře, než tady. Když už jsme byli pryč, tak jsem se mu přitulil do ramene, krásně voněl.

"Děkuji." zašeptal jsem.


×


Poor Brigade || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat