Chytil mě za boky a místo prstů, nebo jeho penisu jsem ucítil jeho hbitý jazýček, jak nepatrně přejížděl po mém vstupu. "Bože!" zaklel jsem a pevně sevřel víčka.
"Ano, odteď jsem tvůj bůh já." zasmál se. "Ale můžeš mi říkat Harry." Svým jazykem se vrátil ke mně a jemně zatlačil na můj vstup. Zůstal jsem uvolněný, tohle byl tak dokonalý pocit.
"H-harry!" zasténal jsem a chtěl přirazit proti němu, ale on moje boky držel vážně pevně, snad aby se neobával, že přijde o obličej. Začal ve mě kmitat a dráždil mě co nejvíc dokázal.
"Kurva!" zařval jsem znovu. Už jsem ho potřeboval. Bylo to mučivý, sice jeho jazyk byů dokonalý, ale nezaplní celý ten prostor.
"Chceš víc?" ozval se najednou Harry a opustil můj vstup.
"Dělej, prosím!" zasténal jsem znovu. Harry se uchechtl a já slyšel otevření lubrikantu a jen čekal. Za chvíli se jeho prst objevil u mého vstupu a v tu chvíli jsem zaťal svaly.
"Uvolni se, Lou." řekl Harry a začal mě jemně hladit na podbřišku. "Nechci, aby tě to bolelo." Opravdu jsem se uvolnil a pak se ve mě objevily rovnou dva prsty. Držel jsem svoje steny uvnitř sebe a čekal na nějaký pohyb, který se vzápětí dostavil.
Harryho prsty byly kurva velké a dlouhé, ale hlavně šikovné. Hrál si se mnou a žádná bolest se nedostavovala. I on byl překvapený, když jsem jen tiše sténal a žádal o víc. Za chvíli do mě zatlačil i třetí prst, ale bolest stále nikde.
"Nedrž to." zašeptal Harry, když si všiml, že se snažím být potichu a jemně mě políbil. "Dělej, chci tě slyšet. Pěkně nahlas, babe." Nemusel to říkat dvakrát, jen jak je rozpohyboval, tak jsem sténal jak o život, opakoval jeho jméno a snažil se udržet, abych se neudělal. Musel jsem to vydržet. Znovu bych to nejspíš nezvládl a chtěl jsem, aby mě Harry ještě ošukal.
"Myslíš, že už můžu?" ozval se Harry, po několika minutách připravování a já rychle přikývl. Harry si ještě párkrát pohrál a pak vytáhl všechny prsty. Chvíli se nic nedělo a tak jsem se odvážil otevřít oči. Harry se lubrikoval a přitom se mi díval do očí.
V těch očích jsem najednou zahlédl něco co mě zahřálo u srdce. Byl to lehký pocit bezpečí, který jsem pocítil jen u své mámy. Díval se na mě s veškerou vřelostí a strachem. Zdá se to jako šílenost zamilovat se do chlápka, kterého neznám ani dvacet čtyři hodin? No, ono už je divný, že se s ním vyspím. Tak proč se nezamilovat? Vždyť je mi čtrnáct, jsem naivní kretén, který by se zamiloval do všech.
Začal mě znovu líbat a špičku nasměroval k mému vstupu. Olízl mi spodní ret, ze kterého mi tekla krev. Asi jsem si ho nervozitou prokousl. "Promiň. Tohle hodně zabolí, ale snad to bude nejlepší." promluvil Harry a než jsem stačil cokoliv říct, tak do mě prudce přirazil až po kořen.
Za prvé jsem nemohl uvěřit, že se do mě jeho Hazzakonda vejde a za druhé ta bolest byla neskutečná. Slzy mi tekly samovolně, zakryl jsem si rukou ústa, aby nebyly slyšet moje vzlyky. Zavřel jsem oči, abych nemusel koukat na Harryho zklamaný obličej. Celý moje tělo se otřásalo brekem a každý nepatrný pohyb způsobil, že se ve mě Harry nepříjemně pohnul.
Naklonil se ke mě a začal slíbávat všechny moje slzy, které opouštěly bez dovolení můj slzný kanálek. "Promiň. Omlouvám se." šeptal pořád dokola a jemně mě líbal. "Říkal jsem, že na tohle nejsi připravený. Tvoje mladý tělo ještě není připraveno na sex."
Harry věděl, že bych si to rozhodně neužil. Bolest stále neustupovala, myslím že Harry čekal až si zvyknu, ale moje prdel v jednom ohni mluvila za své. Tohle jsem nemohl zvládnout. Nečekal jsem, že to nebude tak strašné. Všechna bolest projížděla mým tělem, ale vždycky se vracela zpět.
"Lou." zašeptal Harry a vtiskl mi malý polibek. "Tohle nejde." Nemohl jsem mluvit, chtěl jsem tak moc, aby začal přirážet, nehledě na mojí bolest, ale stačil jeden pohyb a moje slzy se přiřítily ještě ve větším vodopádu.
Harry už nic neříkal, odtáhl se ode mě a pomalu se pohnul. "Kurva!" vykřikl jsem, když se najednou z mého těla vysunul úplně. Byla to úleva, ale na druhou stranu jsem na sebe byl tak moc naštvaný.
Harry vyndal zpod mého těla polštář a lehl si vedle mě. "Hlavně si prosím nemysli, že to je špatně. Není. Je ti čtrnáct, nejsi ještě vyspělí. Na tohle si budeš muset počkat." zašeptal a vtiskl mi polibek na opocené čelo.
"Hrozně to bolelo." utřel jsem si slzy a přivinul se k jeho hrudi.
"Já vím a proto jsem přestal. Nemohl bych ti ubližovat. Nemohl bych si to užívat, kdybych věděl jak moc tě to bolí." začal mě jemně hladit na tváři.
Stále jsem měl zavřený oči a nedíval se na něj. Byl jsem zmatený. "Proč?"
"Sám nevím." zasmál se. "Když jsem tě viděl, jak stojíš uprostřed té místnosti a všichni na tebe koukali jako na kus masa. Něco se ve mně hnulo. Možná to bylo tím, že já před jedenácti lety stál úplně stejně. Nevím, ale rozhodně jsem nechtěl aby si skončil jako já."
"Jako ty? Bohatá porno hvězda?" uchechtl jsem se a podíval se mu do očí.
"Ne." zakroutil hlavou. "Jako osoba bez vlastního života, která šuká, ale nikdy nenajde pravou lásku."
Myslím si, že já jí našel. Nebo alespoň doufám, že to jsi ty.
×
ČTEŠ
Poor Brigade || Larry ✔
FanfictionKaždý puberťák si myslí, že utéct z domu je to nejlepší, co může udělat. Myslí si, že pak bude svobodný. Nebude. Stačí narazit na špatný lidi, nebo špatnou brigádu a váš život se může změnit mrknutím oka. !!Krátký příběh!! ¤Opraveno¤ Dokonče...