Díval jsem se na něj tak oddaně, když mi sundával tričko. Byl jsem připraven se mu plně oddat. Už jsme to prodiskutovali tolikrát, že teď nebylo co řešit. Věděl jsem, že jemu obyčejný handjob a blowjob nestačí, hlavně, když mu je dělal někdo jako já. Nemyslím to nijak zle, jen jakože jsme nezkušený.
Viděl jsem na něm jak se přemáhá pokaždé, když jsme se oba udělali a my se měli obléct. Chtěl to a já taky. Ačkoliv jsem věděl, že to bude bolet, chtěl jsem, aby věděl jak moc ho miluju. Harry i párkrát navrhl, aby jsme se otočili, ale to mi přišlo naprosto absurdní. Nikdy bych si nedokázal představit, že bych topoval a navíc... Harry by si to moc neužil.
Spojil jsem se kudrlinkou ústa a začal ho co nejvášnivěji líbat. Tak jak to šlo, chtěl jsem, aby věděl, jak moc to chci, ačkoliv ani nevěděl, co mám v plánu. Líbali jsme se a dost tvrdě, rozpojili jsme se jen na chvíli, když jsem Harrymu sundal tričko. Za chvíli jsem se ocitl na posteli a Harry na mě.
Naschvál se mi otřel o rozkrok, když se začal věnovat mému krku. Za celou tu dobu jsem měl po krku spousty znamínek lásky, kterých si ihned všiml i Niall Horan-ten Harryho kamarád. Zasténal jsem a zapletl si ruku do Harryho vlasů. Nepotřeboval jsem, aby se Harry věnoval mému krku, potřeboval jsem o níž.
"Nezlob." zavrčel na mě Harry. Aniž bych si to uvědomil jsem mu tlačil hlavu ke svému rozkroku. Nevinně jsem se zaculil a radši ruku odendal. Harry mi chvíli obsypával hruď polibky, když se dostal k mým teplákům. Netrvalo to dlouho a tepláky i boxerky, leželi na druhý straně místnosti.
"Sice to říkám pokaždé, ale jsi strašně krásný, Lou." zašeptal Harry, když vtiskával lehké polibky po vnitřní straně mých stehen.
"Hazz..." zašeptal jsem a trochu se pohnul, potřeboval jsem už nějaké tření.
"Já vím." ozvalo se po chvíli. Otevřel jsem oči přesně v okamžiku, kdy si Harry vložil můj penis do pusy. Spojil se mnou pohled a já nedokázal odvrátit zrak, když se začal pohybovat.
Sténal jsem dost nahlas a oči se mi zavíraly, ale já jim to nedovolil. Díval jsem se pořád na Harryho, který se nevinnýma očima díval zpět na mě. Bylo to ještě více vzrušující a já měl pocit, že za chvíli prasknu.
"Arg, kurva." zasténal jsem, když Harry přidal tempo a bral si celou mou délku až do krku.
Teď už jsem musel zaklonit hlavu a sténat jeho jméno. Po tváři mi stekla slza z toho, jak moc jsem si přál vyvrcholit, ale jelikož mě Harry pevně chytl u kořene a ten pocit mi odepřel, bylo to ještě horší.
"Fuck!" zakřičel jsem, když ve mě škubalo, ale nic nemhlo ven. "Harry!" zakřičel jsem a podíval se na něj. "P-prosím!"
Harry se zaculil, stáhl kolem mě tváře a to mě dovádělo k šílenství. Pak pustil můj penis a začal mě vraždit svým tempem, kvůli kterému jsem za chvíli šťastně vyvrcholil.
Harry se posadil a otřel si sliny společně se spermatem z brady. Chvíli čekal až to vydýchám a pak mi chtěl pomoct si sednout, ale já jsem chtěl pokročit na to čeho se Harry tak bál. Místo toho, aby jsem se chytil jeho rukou a nechal si pomoct se posadit jsem na něj roztáhl nohy co nejvíc jsem mohl.
Jeho dech se zadrhl, když se podíval na to jedno místo. "L-lou..." zašeptal, ale nepodíval se mi do očí. "Co... co to-"
"Chci to." přerušil jsem ho. "Vím, že ty taky. Tak prosím."
"Nechci ti ublí-"
"Harry takhle to bude, ale pořád. Musím to zvládnout. Nechci být závislí jen na rukou a puse. Chci i tohle. Prosím." zasténal jsem, když si skousl ret a pořád se díval tam dolu.
ČTEŠ
Poor Brigade || Larry ✔
FanfictionKaždý puberťák si myslí, že utéct z domu je to nejlepší, co může udělat. Myslí si, že pak bude svobodný. Nebude. Stačí narazit na špatný lidi, nebo špatnou brigádu a váš život se může změnit mrknutím oka. !!Krátký příběh!! ¤Opraveno¤ Dokonče...