10.

2.9K 270 15
                                    



Už to byl týden. Týden od mého útěku z domu. Týden od všeho toho dění a já právě ležel se svým miláčkem na gauči, mazlili jsme se a koukali na zprávy. Ještě jsme spolu nespali, ale provozovali jsme všechny ostatní prasečinky, které tu raději nebudu vyjmenovávat.

Rozhodně to byl ten nejlepší týden v mém životě, i když jsem ho trávil v Harryho bytě a jen jedna procházka po parku a jedna večeře v restauraci. Nic mi ale nechybělo. Harry vařil lépe než nějaké restaurace, náš večerní a ranní- hadjob, či blowjob- byl krásnej.

Nikdy jsem si nestěžoval. Harry občas mluvil o tom, že jsem nezletilý, a že bychom zatím neměli dělat žádné pracečinky, ale většinou to skončilo tak, že jsem měl jeho penis hluboko v krku. Kupodivu jsem se dokázal zbavit i dávicího reflexu, ale rozhodně Hazzakondu nepojmu celou. To Harrymu na mě stačí dva prstíky.

Ne to zase kecám, Harry říkal, že na svůj věk jsem velice vyspělí. No snad. Uvědomil jsem si, že k němu něco cítím. Nemůžu říct, že ho miluju to ne, ale rozhodně se mnou něco dělá a já s ním taky. Vidím to na jeho pohledech. Naprosto ho zbožňuju a uživím si každou chvíli s ním.

"Lou." Harry mě od sebe jemně odtáhl a ukázal na televizi. 

"Co?" posadil jsem se a podíval se. "To jsem já?" vytřeštil jsem oči.

Harry dal nahlas zvuk a my se zaposlouchali do zpráv:

"Už je to týden od té doby ,co byl čtrnáctiletý hoch, Louis Tomlinson prohlášen jako nezvěstný. Jeho matka, Kelly Tomlinson zemřela po následcích zranění hlavy, které jí udělal její dlouholetý přítel Phill Tomlinson, otec zmiňovaného chlapce. 

Stále se spekuluje, že Phill Tomlinson svého syna možná zabil. Nikdo o něm nic neví, ale Phill tvrdí, že svému synovi neublížil. Toto jsou jeho slova: 

'Miluju svého syna. Ačkoliv jsem mu mnohokrát ublížil, jak psychicky tak fyzicky. Nikdy bych se však nesnížil k tomu, abych ho zabil. U jeho matky to byla nehoda a mě to velice mrzí. Chápu taky svůj doživotní trest. Jen říkám, že bych svýho syna nikdy nezabil.'

Phill Tomlinson byl vyslýchán a poté byl odsouzen k doživotnímu vězení.

Jenže jedno stále zůstává. Pokud svého syna nezabil, tak kde je? Je stále naživu? My o tom pochybujeme. Myslíme si, že když Phill dokázal zabít svojí vlastní manželku, proč by nezabil, například, v návalu vzteku, i svého vlastního syna?

Každopádně se snažíme zjistit, co nejvíce a policie stále pátrá po Louisovi Tomlinsonovi. Pokud jste ho viděli, nebo o něm slyšeli. Neváhejte a volejte. Pro další in-"

Harry vypnul televizi a podíval se na mě. Já stále vytřeštěně zíral na obrazovku. Moje máma je mrtvá? Táta je ve vězení? Já jsem mrtvej? Harry na nic nečekal a obejmul mě, když se mi po tvářích spustily slzy.

"Moje maminka." vzlykal jsem a snažil si Harryho držet, co nejblíž. "Ona si to nezasloužila."

"Já vím, Lou." Harry mě hladil po zádech a šeptal mi uklidňující slůvka.

"Hrozně to bolí!" přitáhl jsem se k Harrymu, jak nejvíc jsem mohl. Ruce jsem spojil za jeho krkem a snažil se uklidnit jeho vůní, ale moje srdce jakoby přestalo bít. "Moje poslední slova." zašeptal jsem. "Řekl jsem jí, že nedovolím, aby jí ten grázl ublížil."

Harry se mě snažil všemožně uklidnit, ale to nešlo. Moje srdce se pomalu rozpadalo. Moje máma byla skvělá žena a v žádném případě si nezasloužil zemřít, nezasloužila si nic z toho. Jak mohl být lepší její život, kdybych se nenarodil? To kvůli mně zůstala s Phillem. To kvůli mně se Phill opíjel a mlátil jí. Pak i mě.

"Je to moje vinna." odtáhl jsem se od Harryho a utřel si slzy.

"Co to povídáš?" zarazil se. "Ty si jí nezabil."

"Ale jo." pokroutil jsem hlavou. "Já jí zabil duševně."

"Mlč." Harry mě lehce políbil a pak mě přinutil, abych ho obejmul. Lehli jsme si. Stále jsem brečel, ale už to nebylo tak hrozné.

"A i já jsem mrtvej?" zašeptal jsem a pak se propadl do říše snů. Alespoň tam byl svět lepší.


×

Poor Brigade || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat