Eliza was de gene die haar hoofd weg draaiden en opstond, ik volgde haar met mijn blik en zag dat ze nog een glas inschudde voor zich zelf. Ik had die van mij nog niet eens leeg. Ik stond op om een nieuwe sigaret te pakken en stak hem aan. Eliza kwam terug gelopen en ging naast me zitten. Ik nam een trek van mijn sigaret en gaf hem daarna door aan haar. Ze nam hem aan en nam ene trek en bleef me aan kijken. De lp was al heel lang afgelopen. Ik stond op om een andere aan te zetten.
Ik zette een lp van Patsy Cline op en ging weer naast Eliza zitten.
"weet je wat Sarah tegen mij zei"? vroeg ik toen aan Eliza. Ze schudde haar hoofd en gaf de sigaret weer aan mij. Ik nam een trek en blies de rook uit.
"Sarah heeft ook vaker een vriendin gehad, dat had ze niet eens tegen mij verteld" zei ik toen en duwde de sigaret uit. Ik pakte mijn glas en nam een grote slok. Eliza schudde lachend haar hoofd.
'waarom moeten jullie daar toch allemaal zo een geheim van maken. Dat de film wereld zo hard is" zei ze toen. ze keek me droevig aan.
"ik vind het erg voor je lieve Jessica" zei ze. Ik zuchten, en nam nog een grote slok van mijn drinken. Mijn glas was nu leeg. Ik zette hem op tafel neer en stond op. Nu was ik de gene die tegen mijn tranen was aan het vechten.
Eliza was veel te goed om mijn geheime minnares te zijn. Ik wou het uitschreeuwen hoe gelukkig ik met haar was.
Ik was in mijn gedachten verzonken toen ik arme om mijn middel voelde. Eliza legde haar hoofd tegen mijn rug aan.
"sorry babydoll, ik wou je niet verdrietig maken" zei ze toen. Ze kusten zacht mijn rug. Ik legde mijn handen op die van Eliza en streek met mijn duim over haar handpalm.
"je maakt me niet verdrietig, lief, je maakt me te gelukkig" zei ik met een lach. Ik keek naar de maan. Die was helemaal vol. Eliza zuchten.
Ik draaiden me naar haar om en pakte haar hoofd tussen mijn wangen. Ik keek haar een moment aan.
"ik hou echt heel veel van je, en zal je nooit laten gaan" zei ik en kuste haar lippen. Eliza ging op haar tenen staan en duwde mijn mond een beetje open met haar tong. Ik deed mijn mond open en voelde haar handen via mijn rug naar mijn kont haan. ze trok me een beetje mee naar achteren.
Ze deed haar hoofd een beetje naar achter en keek me vragend aan. ik slikt en knikte toen. Ik wist gewoon wat ze vroeg met haar ogen. Of ik er klaar voor was. En dat was ik nu wel.
Ik voelde me echt heel veilig bij Eliza. Ze liep achter uit en ik bleef haar aan kijken. We stonden nu aan de rand van het bed.
Eliza draaiden me om zodat ik met mijn rug naar het bed stond. Ze duwde me zacht naar achter. Ik liet me op het bed vallen. Eliza kwam naast me zitten en keek me nog een keer aan. Ik leunde naar voren en kuste haar lippen zacht.
Eliza haar handen lagen op mijn benen. Ik pakte haar zij vast met mijn hand.
"als je iets niet wilt, geef het dan aan. Dan stoppen we meteen" zei ze nog. Ik knikte en kuste haar weer. Ik sloot mijn ogen. Eliza haar handen gingen van mijn knie naar boven onder mijn rok in. Ik ademde diep in. Eliza ging met een hand over mijn rug en ritste langzaam mijn jurk open. ze deed hem langzaam over mijn schouders heen.
duwde hem helemaal omlaag zodat ik alleen nog in mijn ondergoed zat. Eliza haar ogen gleden over mijn lichaam heen. Ze knipoogde naar me en beet op haar onder lip. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk.
Eliza trok haar jurk over haar hoofd en kuste me daarna weer. Ze duwde me zacht maar dwingend naar achteren. Ik ging liggen. Eliza Ik voelde de handen van Eliza overal. Ik lag er gewoon een beetje dood bij niet zo goed wetend wat ik moest doen. Eliza kuste mijn kaaklijn en ging via mijn nek naar mijn borsten. Ik kreunde zacht en blonde mijn rug een beetje, een hand van mijn lach op haar rug. Met de andere hand greep ik in de lakens.
Eliza keek me aan en kuste mijn buik zacht. Ze deed in een beweging mijn bh uit en pakte mijn borst vast met haar hand. Ik sloot mijn ogen er gingen zo veel gedachten door mijn hoofd.
Eliza kwam nu aan de rand van mijn onderbroek. Ze pakte de rand in haar mond en deed hem langzaam omlaag.
Ik was nu wel helemaal naakt, maar ik voelde me helemaal niet ongemakkelijk.
Eliza deed mijn benen een beetje uit elkaar. Ze stopte even, dus ik keek wat ze was aan het doen.
Ik lachten even naar haar. Eliza kuste de binnen kant van mijn been en kwam zo steeds dichter bij mijn gevoelige plek. Ik hield mijn adem in. En ademde pas uit toen ze me daar een kus gaf.
Eliza kuste me eerst zacht. Daarna gebruikte ze haar tong. Ik deed even mijn ogen open.
Eliza pakte mijn been op en legde die over haar schouder op.
Dit had ik nog nooit gevoeld.
Na een tijdje gebruikte ze ook haar hand, en ze deed het zo zacht, maar ook zo goed.
"Holy shitballs" hoorde ik me zelf zeggen. IK begon een beetje te kronkelen. Eliza legde een hand op mijn onder buik.
Ik deed even mijn ogen open en zag Eliza daar zo bezig en ik werd er alleen maar meer opgewonden van.
Voor ik het wist kwam ik al klaar. Eliza liet me los en bleef even van af daar naar mij kijken. Ik zuchten en draaiden mijn hoofd weg. ik streek mijn haren uit mijn gezicht.
Eliza kwam naast me ogen en keek me aan. ze kuste mij zacht. Ik proefde me zelf op haar lippen en voelde mijn wangen kleuren. Eliza aaiden mijn wang.
"heb je der spijt van"? vroeg ze toen. ik schudde mijn hoofd en trok haar dicht tegen mij aan.
Ik kuste haar hoofd en ging langzaam met mijn handen naar de sluiting van haar bh.
Eliza hield me even tegen. "dit hoef je niet te doen als je niet wilt, ik kan wachten" zei ze. Maar ik schudde mijn hoofd. "ik wil dit heel graag, alleen ik heb dit nog nooit gedaan. Dus misschien moet je me een beetje helpen" zei ik een beetje verlegen. Eliza lachten en fluisterde in mijn oor "het komt goed" ze beet er zacht in. Ik deed de sluiting van haar bh los en deed hem langzaam uit. Gooide hem van het bed en gleed daarna met mijn hand verder om laag. Eliza ging met haar hand door mijn haar verder naar mijn nek. Kusten me nog eens zacht legde haar hoofd tegen die van mij aan.
Ik deed langzaam haar onderbroek uit. Eliza kuste zacht mijn wang. Ik duwde haar benen een beetje uit elkaar en streek met mijn hand tussen haar benen, Eliza kreunde zacht in mijn oor, dus ik dacht dat ik het wel goed deed.
Eliza greep met haar hand wat vaster in mijn rug ik voelde haar nagels.
Ik had dit wel vaker bij me zelf gedaan, maar bij iemand anders was toch anders.
"je doet het goed, Jessie, je hebt hier veel ervaring me" zei ze toen ze me aan keek en knipoogde. Ik voelde mijn wangen rood worden. Eliza Knuste me en deed haar benen nog wat verder uit elkaar.
Ze pakte mijn hand en duwde zacht een vinger bij haar naar binnen van mij.
IK kreunde nu ook zacht. Eliza kreeg een speelse lach op der mond.
Ze liet mijn hand los en duwde haar heupen een beetje om hoog. Ik ging wat sneller met mijn hand.
Eliza haar ademhaling ging steeds sneller. Ik ging op haar ritme mee bewegen.
"Fuck, Miss lange" zei ze en ik voelde haar klaar komen op mijn hand. Ik trok mijn hand weg en Eliza trok haar dicht tegen me aan.
"jij kan nog een ster hier in worden" zei ze. Ik legde mijn hoofd op haar schouder en sloeg een arm om haar heen. Eliza trok de deken over ons heen en kuste zacht mijn hoofd. ze streelde door mijn haar.
"je hebt toch geen spijt"? vroeg ze weer. Ik schudde mijn hoofd. Ik was nog na aan het genieten. Ik kriebelde de buik van Eliza. terwijl Eliza door mijn haar was aan het aaien.
Ik viel al vrij snel in slaap. Ik was echt uitgeput. maar voelde me intens gelukkig na vanavond.
JE LEEST
jessica lange and the girl
FanfictionIn het darkes place of my soul. The demons are awake. Gif me dark though. I'm scared. Don't want be alone. But don't come to close. The demons make me sad. I don't want to be sad. A fake a smile. A black heart. The demons are so present. They d...