Ik hield en taxi aan en hielp Eliza met instappen. Ik zei het adres van het restaurant waar ik had gereserveerd.
Ik kon de hele rit mijn ogen niet van Eliza af houden. Ik had haar haren en make-up gedaan. En ze zag er echt heel mooi uit.Haar haren waren gekruld, en ik had haar niet al te veel make-up op gedaan want dat had ze helemaal niet nodig.
Eliza was uit het raam aan het kijken, ze zei helemaal niks. Ze keek haar ogen echt uit. Ik pakte haar hand vast en kneep er even in. Ze draaiden haar hoofd naar me en lachten naar me.
Ik zei zonder geluid "i love you". Eliza keek verlegen naar me en keek weer naar buiten.
De taxi stopte, en ik betaalde de chauffeur en we stapte uit.
Ik liep voor Eliza uit naar het restaurant. Een portier hield de deur voor ons open en pakte onze jassen aan. daarna bracht hij ons naar een tafel.
Natuurlijk hoefde ik mijn naam niet eens te zeggen, iedereen van het personeel wist al dat ik kwam.
Ik gaf Eliza een menu kaart. Ze keek er met grote ogen aan.
"dit lijkt wel Chinees voor mij" zei ze met een lach. Ik keek naar het menu en kon me best voorstellen dat ze het niet echt begreep wat het was.
Ik wees haar een paar dingen aan die me wel lekker leken.
"heb je al eens oesters gehad"? vroeg ik toen. Eliza trok haar neus op en schudde haar hoofd."doen we dat, dat moet je eens gegeten hebben in je leven. En we nemen de duurste champagne" zei ik.
Eliza rolde met haar ogen. "diva" zei ze toen met een lach. Ik tikte haar plagerig op haar hand. Eliza knipoogde naar me.
"maar ik wel ook iets anders, voor als ik doe oesters niet lust" zei ze, en bij oesters trok ze echt een vies gezicht.
Ik vond het goed. Eliza dook weer in het menu en besloot soort kip te nemen. dat leek haar wel veilig.
Ik riep een ober, en bestelde ons eten.De champagne kwam er al snel aan, de fles zag er echt heel mooi uit. Eliza nam een klein slokje van de champagne.
"woow dit is echt heel lekker" zei ze toen. Ik knikte, "dacht ik al".Het eten kwam er ook al snel aan.
Ik pakte meteen een oester en at hem op. Ik vond oesters best wel lekker.
Eliza nam er ook een en deed me na. Ze trok meteen een vies gezicht. "dit is slijmerig" zei ze toen, en slikte het met moeite door.
Ik knikte en nam nog een oester. "niet lekker"? vroeg ik toen. Maar Eliza schudde meteen haar hoofd.Ik moest er wel om lachen.
ik boog een beetje naar der toe, Eliza keek me aan. "je weet toch dat je hier... zin van krijgt in seks" fluisterde ik toen en beet op mijn onder lip. Eliza haar ogen werden groot. "niet" zei ze verbaast. "van eten".Ik knikte en nam nog een oester. Eliza sloeg een hand voor der mond en lachte zacht in der hand.
Ze bleef me verbaast aan kijken. Ik pakte mijn glas en nam een slok. Eliza pakte nog een oester. "ik voel er niks van" zei ze toen.
Ik schudde mijn hoofd. "niet na eentje" zei ik toen.Na het eten bleven we nog even zitten en we praten nog een beetje, maar op een gegeven moment hadden mensen het door dat ik de bekende film actrice was, en wouden ze allemaal handtekeningen, en besloten we verder te gaan.
Mijn volgende plan was gewoon op loop afstand.
Ik sloeg een arm om Eliza heen, "hoe vond je dat nou"? zo een 5 sterren restaurant"? vroeg ik. Eliza knikte, "het was lekke, maar niet echt mijn ding. Ik hou meer van knusse gezellige restaurantjes" zei ze. Ik knikte.
We kwamen aan bij een casino. Ik liep naar binnen. Eliza keek me verbaast aan. "dat wil ik niet gaan doen" zei ze een beetje boos. Ik draaiden me om.
"Ach kom nou. Eliza, in Las Vegas, en geen casino in gaan, dat kan gewoon niet" zei ik. Eliza knikte haar hoofd, "ik ben tegen gokken, het maakt mensen verslaaft, en arm". ze sloeg haar armen over elkaar. Ik liep naar haar toe."kom gewoon even kijken" zei ik toen. Ze schudde weer haar hoofd. "je hoeft niet te gokken" zei ik toen. Ik keek met puppy ogen naar Eliza.
Eliza zuchten en liep achter me aan. "maar niet te lang" zei ze toen. Ik knikte en liep naar binnen.
Er zaten echt allemaal mannen in duren pakken, en vrouwen met mooie jurken aan. Allemaal rijk. Hier zou ik niet opvallen, en als mensen me al herkende dan boeide het hun niet echt. Ik voelde me hier wel prettig.
Ik wou wel even gokken, gewoon om het even te proberen. ik haalde wat fiches en ging aan een tafel zitten.Eliza ging op een stoel zitten en bekeek zich alles een beetje. Ik zag dat ze zich hier niet echt op haar gemak voelde dus ik zou het maar kort houden.
Ik zette mijn fiches in. En zette in op een nummer, het balletje rolde en rolde, maar natuurlijk verloor ik. Ik wilde nog een keer.
Eliza schudde haar hoofd.
Natuurlijk weer niets. Zo ging ik een half uur door.
Eliza stond op van haar stoel en kwam naar me toe. "zullen we nu gaan"? vroeg ze. Ik keek haar aan."ik wil dat je een keer probeert" zei ik toen. ze schudde meteen haar hoofd. "ik heb maar een Fiche over, die wil ik aan jou geven".
Eliza pakte hem aan en ging zitten. "ze gaf de man het Fiche. "de zwarte 13" zei ze toen. De man draaiden en het balletje draaiden en draaiden. Eliza keek me aan, met een beetje een zie je wel gezicht.
Maar het balletje stopte op de zwarte 13. Ik begon te gillen. Ze had de Jackpot gewonnen. Eliza keek me geschrokken aan."Kijk dan"riep ik uit. Eliza keek me niet gelovend aan. "maar dit is van jou" zei ze toen. "dit was jou Fiche" zei ze toen.
Ik schudde mijn hoofd, "ik had hem aan jou gegeven, en ik zou nooit de zwarte 13 gekozen hebben".Eliza bleef me maar verbaast aan kijken.
De eigenaar van het casino kwam aan met een check en gaf hem aan Eliza, en aan mij gaf hij een fles champagne en 2 glazen.
Ik gaf een glas aan Eliza en schonk hem vol.
"dit kan niet" zei Eliza alleen maar. Ik knikte, en ik was echt blij, ze had het echt verdient.
Ik dronk mijn glas in een keer leeg. Eliza nam nu ook een slok van haar drinken.
Daarna deed ze snel de check in haar tas. En keek om zich heen, ze zag nu pas dat alle mensen in het casino naar haar waren aan het kijken.Er kwam een man met een camera aan. Hij wilde ene foto van ons samen. Ik trok Eliza tegen me aan, en hij maakte een foto. Daarna gaf ik Eliza een kus op haar wang. En fluisterde in haar oor "je verdient het, ik hou van je". Ik beet zacht op haar oorlel. Ik trok haar dichter tegen me aan en knuffelde haar. Elize legde haar hoofd tegen mijn schouder aan en zei zacht "Ik hou ook van jou". Ik liet haar los, ik hield alleen haar hand vast, en kneep er even in.
De man die de foto's had gemaakt was al weer weg. Ik dacht dat het iemand van het casino was. Dus ik vond het niet zo erg.
"zullen we naar een bar gaan"? vroeg ik toen aan Eliza. Ze knikte en we liepen naar de uitgang.
De eigenaar hield ons tegen. "mogen we nog een foto maken voor op de muur" zei hij toen. Ik keek hem verbaast aan."wie was die man dan"? vroeg ik toen. De man haalde zijn schouders op. "die kende ik niet". Ik keek Eliza geschrokken aan, maar wilde niks laten merken aan de man.
We gingen nog een keer op de foto, de man liet mij de foto tekenen en daarna liepen we snel het casino uit.
JE LEEST
jessica lange and the girl
FanfictionIn het darkes place of my soul. The demons are awake. Gif me dark though. I'm scared. Don't want be alone. But don't come to close. The demons make me sad. I don't want to be sad. A fake a smile. A black heart. The demons are so present. They d...