hoofdstuk 22

15 1 0
                                    


Ik werd wakker van de zon die in mijn ogen scheen en ik draaiden me weg, wreef mijn ogen uit. toen ik ze open deed keek Eliza me met een grote lach aan.
Ik rekte me uit en zuchten even "ben je al wakker"? vroeg ik toen ik haar weer aan keek. Eliza schudde haar hoofd en keek even op de klok. " een kwartiertje nu" zei ze en draaiden zich op haar rug. ik keek ook op de klok en zag dat het bijna half 9 was. Ik kroop wat dichter tegen Eliza aan en aaiden haar door haar haren heen. Eliza zuchten even en ging toen wat rechter zitten, haar haren zaten een beetje door de war.
"zullen we zo gaan opstaan en douche, ik wil graag verder gaan" zei ze en stond al naast het bed. Ik lachten en pakte haar hand. "waarom heb je zo een haast"? vroeg ik toen. Ze trok haar schouders op en keek me afwachtend aan.
"Oke oke, ik sta al op" zei ik een beetje nep geïrriteerd. Eliza keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan en sprong toen op het bed en begon me te kietelen. Ik rolde onder haar uit en begon haar ook te kietelen. Eliza begon hard te lachen.

Opeens hoorden we gebonk op de muur. We keken elkaar geschrokken aan en moesten toen allebei kei hard lachen. Eliza gaf me snel een kus op mijn mond. Ik streek een pluk haar achter haar oren en keek haar even aan. Eliza stond van bed op en trok aan mijn arm. Ik stond op en liep met haar mee.
Eliza deed het shirt en haar onderbroek uit, ze draaiden de douche aan en stapte er onder. ze maakte haar haren nat. Ze stak haar hoofd uit de douche en keek me aan. "Kom je nu nog"? vroeg ze toen en ik knikte, ik deed snel ook mijn shirt en onderbroek uit, en stapte onder de douche. Ik deed even mijn ogen dicht en liet het water over mijn gezicht lopen. Eliza pakte de shampoo en gaf ook een beetje aan mij.
Eliza was zacht aan het neuriën.

Ik keek naar haar, maar ze had het niet door, omdat ze haar ogen dicht had zo dat er geen shampoo in haar ogen kwam.
Ik deed de shampoo ook snel in mijn haar, voor het helemaal van mijn hand af was gelopen door het water.

Ik voelde ineens de armen van Eliza om me middel heen. Ze was nu zacht aan het zingen. Ik deed mijn ogen open en keek haar aan.

"je kan echt mooi zingen, waarom doe je daar niks mee" zei ik toen. Eliza trok haar schouders op. "Ik wil niet beroemd worden"!

Ik snapte goed wat ze bedoelde, dat vond ik ook een van de minderen kanten. De fans waardeerde ik heel erg, ze waren vaak heel lief voor me. Maar de paparazzi niet, die zochten overal wat achter, als ze mensen maar zwart konden maken. Eliza streek met haar hand langs mijn wang.

"waar denk je aan Jessie"? vroeg ze toen. Ik schudde mijn hoofd en spoelde mijn haar nog een keer goed uit.

Daarna keek ik Eliza en zei "dan mag je altijd voor mij zingen" zei ik en kuste haar. Eliza bloosde en stapte langs me door de douche uit. Ze gaf me een handdoek aan en sloeg zelf ook eentje om.

daarna deed ze haar haren ook in een handdoek en begon zich af te drogen.

Ik stapte nu ook ui de douche en pakte de föhn en begon mijn haren te drogen en in model te maken.

Eliza deed zich snel aankleden en deed haar natte haren in een knot op haar hoofd.

"Ik ga alvast onze spullen inpakken" zei ze toen. Ik draaiden me om "jij hebt haast vandaag" zei ik en keek weer in de spiegel.

Mijn haar was ook al bijna klaar. Ik deed de föhn weer opruimen en liep achter Eliza de badkamer uit en pakte kleren uit mijn koffer. Ik deed snel wat mascara op en deed de koffer dicht. Eliza keek me vragend aan, en ik knikte, dat we konden gaan. We liepen samen naar onder en ik gaf de sleutel af. Deze keer zat er een jongeman achter de balie.

Hij vroeg of alles naar wens was. Ik knikte en we liepen door. Ik had niet zo een zin in die praatjes.

Eliza deed haar koffer in de kofferbak, en zette die van mij er naast. We stapte in en we reden weg. We zouden onder weg wel ergens ontbijten, we kwamen vast wel wat tegen.

Eliza begon meteen weer aan de radio te draaien tot ze een liedje vond wat ze leuk vond.

"jij luistert echt altijd naar muziek" zei ik toen. Eliza knikte en sloot haar ogen weer. Ze zuchten diep en keek me toen aan. "ik wou dat we altijd zo konden leven" zei ze toen en draaiden zich ene beetje naar mij toe. Ik keek haar even aan en lachten. "je bent mooi' zei ik toen en kneep even in haar knie.

Snel keek ik weer voor me. Ik zag al een bord met Las Vegas staan. Eliza wees er ook na.

"nog even" zei ze toen. Ik knikte, "daar ben ik nog nooit geweest"! zei ik toen.

jessica lange and the girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu