Gargamel

229 19 7
                                    

Adele-Someone Like You

Medya;Ceyda Arslan.

"Bu olmaz,buda olmaz,bu hiç olmaz,tipe bak çay demle-" "Lan sen iki saattir ne yapıyorsun?"dedim,telefona bakarak konuşan Alpella'nın söz'ünü keserek. "Kendime kız seçiyorum kanka."dedi,Alpella halen telefona bakarak. "Lan!Sen halen mısırları patlatmadın mı?!"diye bağırdım mutfaga bakarak.Ceydaların evi 2 katlı villaydı.Oturma odaları Amerikan mutfaktı ve gayet iyi görüyordum burdan Ceyda'yı. "Kör müsün kızım?Yapıyoruz işte."diyerek çemkirdi. "Tamam ya bir şey demedim.Alpella ben evlatlık mıyım da bana böyle davranıyor bu psikopat?"dedim Alpella'ya dönerek. "Bilmiyorum kanka ama sussan hiç fena olmaz.Şurada kız seçiyoruz."dedi bana bakarak.Daha sonra telefonuna tekrar gömüldü."Neden hiç sevilmiyorum!"diye bağırdım.Yüzüme bir şey atılmasıyla irkildim."Sus da film izleyelim.Alpellam aç oradan bir romantik film."dedi,Ceyda.Alpellave ben ise,Ceyda'ya uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyorduk. "Ceyda?Ne içtin sen yavrum?"diyerek kafasını okşadı,Alpella. "Harcanıyom burada ya."diyerek ağlamaya başladı,Ceyda. Ne oluyo lan?"Turunçgilim ne oldu?"dedi,Alpella.Turunçgilim'i alayla söyleyerek. Alper'in aklına bir şey gelmiş gibi kaşları çatıldı. "Yoksa.."dedi,Alper Ceyda'nın kafasından elini çekerken. "Ne yoksa?Konuşsana Alper?"dedim bende kaşlarımı çatarak. "Ceyda söyle o adam mı üzdü seni?"dedi Alper gözlerinden alevler fışkırıyormuş gibi bakarak. "Kim ya?"dedim."Bir sus Dolunay."dedi,Alper sert bir sesle. "Sende sus sus deyip duruyorsun.Ne oldu Ceyda?"dedim Ceyda'ya dönerek. "Yok bir şey ya.Ben ve anti deprasanlarım.Ceyda olmak bunu gerektirir."dedi,ukalaca sırıtarak. "Tamam o zaman.Ama bak o adam seni üzdüyse ben yapacağımı bilirim."dedi,Alpella. "Alpella ne oldu lan kıskandın mı sen yoksa?"dedim. "Ne kıskanması kızım.Ceyda benim kardeşim ve kimse ona bir şey yapamaz.Sana da yapamaz.Kimse benim kardeşlerime bir şey yapamaz."diyerek Ceyda'yla kafalarımı gögüsüne bastırdı.Sol gögüsünde benim kafam,sağ gögüsünde Ceyda'nın kafası vardı. "Neyse.Bu kadar duygusallık yeter.Bende daha kendime kız bulacam."dedi ve kollarını çekerek telefonunu kurcalamaya devam etti,Alpella. "Bu arada romantik falan açayım demeyin.Yoksa,televizyonu duvardan söküp atarım.Yapmadım değil."dedi,Alpella.Evet yapmıştı.Ama o zaman televizyon duvara montalı değildi.Romantik film açmıştık ve depresyona girmiştik Ceydayla.Oda televizyonu atmıştı.Böyle düşününce,salak bu çocuk valla bak."Eee ne izleyecez?"diye sordu,Ceyda. "Bence korku film'i izleyelim."diye sırıtarak yavaşca Ceyda'ya döndü Alpella.Ceyda korku film'i izlerse uyuyamazdı.Yavaşca ve sırıtarak bana döndü bu sefer Alpella.Ve..benide uyutmazdı. Of! 'Of'layarak kafamı geriye attım ve tavana baktım. "Olmaz."dedi,Ceyda. "Evet,olmaz.Olamaz."dedim bende arka çıkarak. "O zaman ben izlerim."dedi ve herhangi bir tane korku film'i açtı Alpella.Biri şu çocuga 'Dur.'diyebilir mi?Diyemez. Çünkü,korku film'i=Alpella. Ona korku film'i izleyelim,diye bir fikir öne sürersen o fikri'n gazına basar Alper.Ne oldu lan bu cümle,sürer gaza basar falan.Ben Alperle takıla takıla böyle oldum.Allah'ım sana geliyorum.Ceyda'ya baktıgımda pikeyi üstüne çekmiş pike'nin içinden İphone'siyle oynuyordu.Oturur pozisyonda. Televizyon'a baktım.Bir kız evdeydi ve gece'ydi.Uyuyordu.Kapı çaldı.Kız yatagından kalkıp,kapıya doğru yürüdü.Kapı'yı açmıştı ki,bizim evin zili çaldı.Zil çalmasıyla,çığlık attım.Ben çığlık atınca,Ceyda da telefonunu düşürüp,çığlık attı.Alpella'ya baktıgımda ise,bize dehşet içinde bakıyordu."Ben açmam."dedi,Ceyda. "B-bende açmam."dedim. "Ben asla açmam.Çünkü,film izliyorum."dedi,Alpella. Televizyon'a baktım.Kurt adam kızın bogazına pençe attı.Dehşet içinde bir birimize bakıyorduk. "Aman bee.Ne korkaksınız ben bakarım."dedim ve o deli cesaretle koltuktan kalktım.Kapı'ya doğru ilerlerken,Alper'e ve Ceyda'ya bakıyordum.Ceyda bana beklentiyle,Alper ise, Televizyon'a odaklanmıştı.Beni kesseler haberi olmaz çocugun.Kapı'yı açacaktım ki,tekrar çaldı ve bende çığlık attım. "Ceyda evde misin?"dedi,kalın bir erkek sesi. Bu kim lan? "Bu kim?"dedim sessizce Ceyda'ya. Gözlerini pörtletmiş bana bakıyordu. "Kızım zaten gözlerin kocaman daha da pörtletme."dedim. "Tamam be."dedi sessizce ve eski haline döndü.Kapı'nın deliğinden baktıgımda bir erkekti.Kız olacak hali yok ya. Salaklaştım iyiceme. "Bu kim?"dedim normal bir sesle. "Açabilirsin."dedi,Ceyda.Oda normal bir sesle. "Tamam."dedim ve kapıyı açtım. "Sen kimsin?"dedim. "Çekil."dedi ve beni iterek eve girdi. "Ceyda?Neden aramalarıma cevap vermiyorsun?Mesaj atıyorum onada bakıp,cevap vermiyorsun."dedi,sinirli oldugunu gösteren bir sesle. "Sana ne?Belki işim vardı.Sen benim neyimsin ki ben sana hesap verecem?"dedi,Ceyda kaşlarını çatarak."Tamam.Öyle olsun.Ben cevabımı aldım."dedi ve tekrar beni iterek geçti kapıdan. "Senin tribin kime oglum?!"diye bağırdım arkasından.Bana sinirli bir şekilde dönmesiyle,şirin bir şekilde gülümsedim ve el salladım."Güle güle."dedim gözlerimi kırpıştırarak. Tekrar önüne döndü ve arabasına binerek gazı kökledi,gitti.Kapı'yı kapattım ve Ceyda'ya döndüm. "Bu kim?"dedim. "Gargamel."dedi,Ceyda. "Gargamel?"diyerek tek kaşımı kaldırdım. "Gargamel işte."diye ayaklarını yere vura vura yukarıya çıkmaya başladı."Dolunay bugün bizde kalıyorsun."dedi,Ceyda ve odasına girdi. Alpella'yla birbirimize'Ne oluyor lan?'dercesine bakıyorduk.Kapı sesiyle yukarıya baktık.Ceyda,kafasını kapıdan dışarıya çıkartmıştı."Sende Alpella."dedi,işaret parmagıyla Alper'i gösterirken.Ardından odasına geri girdi. "Yatalım o zaman."dedi,Alper. "Tamam."dedim. "Kankacıgım çok ayıp.İnsan kankasıyla yatar mı?"dedi,sırıtarak bakarken."Alper."dedim,sinirle solurken. "Efendim?"dedi,sırıtarak bakarken."Çekil şuradan boğmayayım seni."dedim çenemle sol tarafı gösterirken.L koltugun sol tarafına geçti.Ben televizyon'un tam karşısına yatıyordum.Alper'in kafası ise benim kafam'ın çaprazındaydı. "Alpella kapat şu film'i."dedim. "Tamam."dedi.Oda da sadece sokak lambaların bıraktıgı loş bir ışık vardı.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin