İtiraf

149 13 0
                                    

Spedy Mix

Medya;Alpella.
"Ee sonra ne oldu?"dedi Doğa.Okuldan gelmiş evde oturuyoduk. Ceyda şekilden şekile girerek Mete'yle romanik anlarını anlatıyordu. "Ay...sonra ne oldu biliyo musun? Nereden biliyosun? Lan!bizimi izledin yoksa sen? Bak söyle kızmayacam."dedi taramalı tüfek gibi Ceyda. "Tamam Ceyda sakin."dedim. "Sakinim ben. Neyse hadi kalkın." "Nereye?"dedik Doğayla. "Bizimkilerin şirketine." Evet, bize süpriz oldu. Biz Dubaideyken bunlar ortak olmuş. Alper,Mete ve Kerem. Şirketleri büyük degil.2 Katlı ve içinde merdivenler var. Benim çok hoşuma gitti şahsen. Odama girdigimde dolabı açtım. Ayrıca babamdan izin aldım ve Ceydayla bize ev ayarladı. Para sıçan bir baban varsa her şey kolaydır. Doğa da bizde kalıyo. "Ne giysem ki?"dedim halen dolabta gözümü gezdirirken. Bir siyah kot pantolon aldım. Ardından siyah bir t-shirt aldım ve belime de gömlegi bagladım.

Aşagıya indim ve telefonumu cebime koydum. Siyah platform topuklularımı da giydikten sonra anahtarı aldım. Doğayla Ceyda da giyinmişlerdi. Evden çıktık. Telefonumu ve anahtarı cebime koydum. Ceyda araba'nın kilidini açtı. Doğadan önce atlayarak. "Öne ben!"dedim zaten binmiştim. Araba üstü açık sporttu. Rengi kırmızıydı. Artık üçümüzün arabasıydı. Tabi benimki evde. Üstü açık oldugu için içine atlayarak binmeyi çok seviyorum. "Bak bir dahakine ön benim tamam mı?"dedi Doğa. Tehtid edercesine parmagını sallarken. Gözlerimi kocaman açarak."Beni tehtid ediyor."dedim alaylı dehşetle. "Tamam."diyerek önüme döndüm. Bir kaç saniye sonra gülmeye başladık. Şirkete gelince de susmak zorunda kaldık. Daha gülecektik canım biz. Arabadan indim. Bu sefer atlamadım. Çünkü yapamıyorum. Evet,denedim..
Şirketten içeriye girdik. Korumalar bizi tanıdıgı için geçmemize birşey demediler. Kartlarımızı okuttuktan sonra ilerdeki merdivenden yukarıya çıktık. İlerdeki büyük odaya yürüdük. Bizimkiler okulla anlaşma yaptı. İşler'in yükselmesi için çok çalışıyorlar. Çalışmaları için de zaman gerekli. Onun için okuldan 12de çıkacaklar. En azından bu dönem için. Oda'nın kapısını tıklamadan girdik. "Hangi geri zekalı kapıyı tıklamadan girdi?!"diye bagırdı Alper. "Biz mi?"dedik. Bütün şaşkın bakışlar Alper'in üstündeyken bize döndü. Alper'i de kendilerine benzetmişler bunlar. "Alperime ne yaptınız?"diyerek Alper'in yanına gittim ve sarıldı. "Canım,kuzum. Ne yaptı bunlar sana."dedim bi anne edasıyla ve yanagını öptüm. Oda benim yanagımı öptü. "Gel kucagıma otur."dedi. Fesat anlamayın o benim abim gibi. Hatta abim. "Ne bakıyosunuz olum. Kardeşimizi kucagımıza almayacaz kimi alacaz?"derken Alper'in kucagına oturuyodum. Ceyda dışında herkes bize şaşkınlıkla bakıyordu. E tabi Ceyda alıştı. "Hem çok almışlıgım var onun için sorun yok."dedi gülerken. Al işte yine aklına geldi. Of. Ve kahkaha aşamasına geçen bir adet Alper. "Alper gülme."dedim. "Tamam."dedi bastırmaya çalıştıgı kahkahalarıyla. "Ne oldu olum?"dedi Kerem. "Bir şey yok."dedi Alper. "Alper."dedi uyarıcı ses tonuyla Kerem. "Tamam anlatıyorum." "Hayır!"diye bagırdım. Ceyda da gülmeye başlamıştı. "Hadi abi anlat."dedi Kerem. Gergindi. "Şimdi biz altı yaşındaydık. Bir gün top oynuyoruz. Top Dolunay'a geldi oda düştü. Bende eve götürmek için kucagıma aldım. Zor taşıyorum tabi. Sonra bi baktım elimde-" "Alper sus ya. Lütfen."diyerek elimle agızını kapattım. "Tamam tamam."dedi ve sustu. "E biz dinliyoduk?"dedi Kerem. "Dinlemeyin."diyerek Alperin yanagını öptüm. Oda benimkini öptü ve kalktım. "Benim canım çok sıkılıyo."dedi Ceyda. "İşlerimiz bitti zaten hadi çıkalım sevgilim."diyen Mete'yi herkes onayladı. Bi dakika ya o ne dedi? Ben dahil bütün şaşkın bakışlar o tarafa döndü. "Ne?"dedik Doğayla. "Ne 'Ne?' "dedi Mete. "Siz. İkiniz. Sevgili misiniz?"dedim ikisini gösterirken."Sevgilim,dedigime göre?"diyen Mete'ye baktım. "Hayırlı olsun."diyerek Mete'nin omzunu sıktı Kerem. Ardından odadan çıktı. "Hadi gidelim."dedim ve odadan çıktık. "Ne yapalım bugün?"dedim. "Aslında çok yorucu bi gündü. Evde film izlesek?"diyen Kerem'i başımla onayladım. "Aynen gençler."dedi Alper. Ardından şirketten çıktık. Kızlarla bizim arabaya yönelirken Mete Ceyda'nın kolunu çekti. Mete Keremlere baktı. "Hadi gidin siz."diyerek Mete'ye anahtarı attı Kerem. Doğa ön koltugu ittirip arkaya geçtikten sonra oturdum. Keremde sürücü koltuguna oturduktan sonra arabayı harekete geçirdi. "Ben korku film'i izleyelim derim." Sessizligi bozan Alpere göz devirdim. "Sen izlersin Alper."dedim. "Of ya. Senin uçak fobin var. Ceyda'nınsa-" "Senin uçak fobin mi var?"diyen Keremle Alperin sözleri kesildi."Evet."dedim. "Ayrıca...ayrıca Ceyda'nında korkulu şeylere fobisi var. Biliyosun."diyerek bana döndü. Kafamı sallayarak onayladım.
Eve gelince arabadan indim. Eve girdik ve koltuklara kurulduk. "Patlamış mısır yapalım hadi."diyen Ceyda'ya baygın bakışlarımı yolladım. "Hadi."dedi itiraz istemeyen bakışlar ve ses tonuyla. Ayaga kalktım. Mutfaga gittik. "İyi de bi patlamış mısırı üç kişi mi yapacaz sanki?"diyen Doğa'ya döndü bakışlar. "Hayır canım. Hadi dolaptan kola çıkar."dedi Ceyda. Doğa bardaklara kola doldurdu. "Sen neden boş boş duruyosun? Tabaklara cips doldursana."dedi Ceyda. 2 büyük kase aldım ve içlerine cipsleri doldurdum. İçeriye gittik. Ceydayla Mete bir koltuga yayıldı. Bir kase'yi onlar aldı. Al işte. Bir tane daha doldurmam gerekiyo. Ne vardı yanımızda otursaydın? Mutfaga gittim ve bir kase alarak içine cips doldurdum. İçeriye gittim. "Ya ben burdan göremiyorum."diyerek Alper'in yanına geçti Doğa. Bende mecburen Kerem'in yanına geçtim. Herkes ayaklarını sehpaya uzatmıştı. Bende dahil. "Ne seçtiniz?"dedim. "Cesaretin var mı aşka?" Güzel. film başladıgında izlemeye koyuldum.
Kafamı çevirmemle Kerem'in bana baktıgını anladım. 'Ne var?'dercesine kafamı salladım. O da'Bir şey yok.'dercesine kafasını salladı. Omuz silkerek önüme döndüm ve film'i İzlemeye devam ettim.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin