Demi Lovato biseksüel değil!

136 12 0
                                    

Shawn Mendes-The Weight(Şarkı çok güzel.Çocuk da yakışıklı hee.sjsjs :D.d.dbllackksun_)

Medya;Ceyda.(Taş kadın valla.)

Evet,şimdi durumu çözelim. "Sizin burada ne işiniz var?"diye sordum. "Aynen."dedi Ceyda. "İstanbula dönecegiz.Hadi gidelim."diyerek yürüdü Kerem. "Sonra anlatırız."diyerek Mete de arkasından gitti. Alper'e döndüğümüzde çikolata yiyordu.Agızının etrafında çikolata vardı. Bize baktı ve,"İster misiniz?"diyerek çikolata olmuş dişleriyle sırıttı."Şu an çok mu tatlı duruyo,bana mı öyle geliyo?"dedi Doğa. "Ayh."dedik Ceydayla aynı anda ve yürümeye başladık. Kulüpten dışarıya çıktık ve arabaya doğru yürümeye başladık. Ben arkaya geçerken Ceyda kolumu cimcikledi."Ahh. Ne yapıyosun lan?" "Kızım. Sen mal mısın? Öne geçsene. Kerem sürüyo arabayı farkındaysan." "Farkındayım da kanka Keremden banane." "Sus kız."diyerek benden önce davrandı ve arkaya oturdu. Ceyda'nın yanına da Mete oturdu. Mete ve Ceyda'nın arkasına da Doğa ve Alper. Arabaya bak mafya arabası gibi. "Burada kalmayı düşünmüyosun heralde?"diyerek kafasını camdan uzattı Doğa. Ön tarafa Kerem'in yanına oturdum. Kereme baktıgımda sırıtmasını bastırmaya çalışıyordu. "Kerem komik bir şey varsa bizede söyle."dedim. "Yoo."dedi ve arabayı harekete geçirdi. "Hiç İstanbula dönesim yok."dedi Ceyda. "Okul var. Zaten bu sene son sınıfız."dedim. "Doğru.Üç sene sabrettik bir sene daha sabrederiz."dedi. "Bence okumayalım. Zengin bi koca bulalım kaçalım.",Doğa. Gülmeye başladık Ceydayla. "Benim annem okumazsam terlik atar. Kadın duvardan zikzak bir şekilde sektirerek bana fırlatıyo. Geçen telefona bakıyodum. Bir şeyler dedi anlamadım. Telefon en son burnuma çarpmıştı. Gerisini hatırlamıyorum.",Ceyda. "Oh olsun. Zayn'in depresyonundayken bana telefonu attıgında benimde burnum acımıştı.",Alper. "Ben sizin okulunuza yeni geliyorum.",Doğa. "Neden okul degiştiriyosun?"dedim. "Yanındaki Kerem kişisi yüzünden." "Ne oldu ki?" "Bak şimdi önceki okulumda-" "Kapat çeneni Doğa."diyerek sözünü kesti Kerem. Kereme baktıgımda kaşlarını çatmış yola pür dikkat bakıyordu. Önüme döndüm ve telefonumu cebimden çıkardım. Keremle yaptıgımız selfie'ye baktım. Çok tatlı çıkmışız lan. Ekran kilidi olarak ayarladım. Kerem'in numarasınıda 'Karam'diye kaydettim.
Karam;En sevdigim çikolata. Kereme baktıgımda kaşları çatık değildi. Gülümsememek için kendini zor tutuyordu."Kerem ne oldu?"dedim. "Yok bişey." "Merak ettim söyle hadi." "Sen bizim fotografımızı ekran kilidi mi yaptın?"diye sordu ve bizimkilerden,"Ooo!"sesi yükseldi. Onlara bakarak göz devirdim ve Kereme döndüm."Evet."dedim ve elimle dudagımı büzdüm. Hep utandıgımı büzer veya oynardım. "Utandın mı sen?"dedi gülümseyerek."Yoo."dedim halen dudagımı büzerken."O zaman seni daha çok utandırayım;Karam,diye mi kaydettin? Ben en sevdigin çikolata karam diye biliyodum."dedi. Ve yine bizimkilerden "Ooo!" sesi yükseldi. "Lan sizde koro halinde. Shut up bi."dedim önüme dönerek. "Otele gidelim ilk önce ordan bavullarınızı alalım sonra uçağa binelim."dedi Mete. Zaten Kerem'in uçağıyla gelmiştik. Bilet almaya gerek yoktu.
---
"Bence Dubai'ye gidelim. Hem denize de giremedik. Denize girelim sonra gideriz."dedi,Doğa. Hepimiz Doğa'yı onayladık. Biz bavullarımızı topladıktan sonra kulüpten çıktıgımız için üzerimizi degiştirdik. Ardından, Kerem'in uçagına bindik. "Dolunay,kanka heyecan yapma tamam mı? Bide onla ugraşmıyayım." dedi Ceyda. "Neyle uğraşıyon ki Ceyy."dedim. "Onu sadece Gargamel diyebilir tamam mı?!" "Onu sadece ben diyebilirim!"Ceydayla Mete aynı anda bagırmıştı. "Sen ne karışıyon?Ayrıca sen benim little bitchs'ıma bagıramazsın tamam mı?Sadece ben bagırabilirim."diyerek Meteye döndü Ceyda. "Doktor bunları kendi haline bırakın demiş."dedi Alper. Meteyle Ceyda kendi aralarında kavgalarına devam ettiler. Alper'e baktıgımda....napıyo o salak? Ceyda'nın şivesiyle;Sasuh. "Napıyosun sen Alpellaçım?" "Kanka sefkili arıyorum." Sefikili? "Sefkili?"dedim sorarcasına düşüncelerimi dile getirerek. "Napiyim? Bende rehberimde'My darling veya sefkilim diye kayıtlı biri istiyorum. Bende kahvaltıyı yapacagımızda tost ekmeginin üstüne nutella'yla baş harflerimizi yazmak istiyorum."dedi. Ve ben şok ben iptal. "Bi şey soracam?" "Evet Dolucum." "Alpella ben sana 'Dolucum'deme demiyo muyum?" "Diyosun. Peki ben sana 'Alpella'deme demiyo muyum? Hatta hepinize?" "Neyse,ben sorumu sorayım." "Yes?" "Senin beynin nasıl çalışıyor?" "Kanka kusura bakma yaratılırken Allaha soramadım." Geri zekalı. "Pevezenk.."diyerek elimi cebime attım ve elime geçen ilk şeyi Alper'e attım. Alper kendini kaçırdı ama attıgım şey kucagına düştü. Eliyle aldı ve gözlerini kocaman açtı. "Aaa bir lira. Kanka sen para mı sıçıyon?" "Kanka az kaldı agızına sıçacam ben." "Allah'ın sevdigi kuluymuşum. Agızıma para sıçan bir kankam var daha ne isteyeyim ben."dedi verdigim..pardon attıgım parayı cebine atarak. Benim cebimde para ne arıyo?Acaba gerçekten..yok canım. Salak salak şeyler düşünmesene Dolunay.
---
Kriz gibi bir şey geçirmemiştim. Alper salagıyla ugraştıgım için uçagın kalktıgından haberim bile yoktu. "Odaya geçelim,üzerimizi degiştirelim.
Kafeterya da buluşuruz."dedi Mete ve odalarımıza çekildik. Odaya girince bavuldan bikinimi çıkardım. Ardından banyoya girip üzerimi degiştirdim ve saçımı dagınık bi topuz yaptım. Banyodan çıktım ve bavulun ön gözündeki gözlügümü alarak taktım. Ceyda ve Doğa da topuz yapıp gözlüklerini takmışlardı. Bikinilerinin üstünde de elbiseleri vardı. Bende elbisemi giydim. Telefonumu aldıktan sonra odadan çıktım. "Çanta?"dedim hatırlayarak. "Kanka ben aldım."dedi Ceyda. Aşagıya indigimizde bizimkiler masa oturmuş garson'a sipariş veriyolardı. "Deniz'e girmiyo muyuz da siz bir şeyler sipariş ediyosunuz?" "Bir şeyler içelim dedik Ceyy'im."diyerek Ceyda'ya döndü Mete. Gülümseyerek suratı Ceyda'nın bacaklarını bulunca soldu. "Ceyda... Bikini niye giyiyosun lan?!" sakin başlayan cümlesi bagırarak..pardon bögürerek bitmişti. "Lan sen de mi bikini giydin? Doğa sen? Lan siz beni delirtmeye mi çalışıyosunuz?!"diye ardından Kerem bagırdı. "Ne bagırıyon be?!"diye bende çirkefce bagırdım. "Yoo."dedi Doğa sanki 'Domuzlar uçmuyo.'dermiş gibi söyledi. "Bak bide cevap veriyo."dedi Kerem. "Ev-" Doğa'nın agızını elimle kapatınca sözleri yarım kalmış ve susmuştu.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin