Bilinmeyen

133 16 8
                                    

Karakterlerin yaşlarını değiştirdim.Hepside lise son sınıflar :)))

Rita Ora ft. Chris Brown-Body On Me

(John Legend-All Of Me)

Medya;Dolunay ve Kerem :) Çok tatlı çıkmışlar lan.

Bilinmeyen;

"Efendim,Ne zaman her şeyi ortaya çıkaracaksınız?"dedi,Ali. "Şimdi sırası değil,Ali.Sen dediğim gibi yap.O çocuktan uzaklaşması için elinden geleni yap."diyerek onu odadan gönderdim.

Şimdi onu göremem..şimdi olmaz...

Dolunay;

"Sen kimsin lan?!"diye bagırarak üzerimden çekti adamı Kerem. "Ben Dolunay'ın sevgilisiyim asıl sen kimsin?",adam. "Ne sevgilisi olum?Biz Dolunayla sevgiliyiz."diyerek elimi tuttu ve beni de arkasında sürükleyerek yürümeye başladı.Otele girdiğimide halen beni sürüklüyordu. "Kerem artık bıraksan."dememle bana dönerek elimi bıraktı. "O adamı tanıyor musun?!"diye bagırdı. "Hayır ve sana ne?" "Bana ne öyle mi?" "Evet,sana ne?Neden karışıyosun?Sevgilim misin?Hayır.Biz evli miyiz?Hayır.Peki neden karışıyosun?" "Doğru.Neden karışıyorum ki!"diye bagırarak gitti.Bende oda'ya gittim.Oda'ya girdim ve bavulumu çıkardım.Ardından dolaptaki kıyafetleri bavula koydum.Kapı'nın açılmasıyla irkildim ve bakışlarımı kapıya yönelttim. "Ne yapıyorsun?"dedi,Ceyda yanıma gelerek.

"Eşyalarımı topluyorum."diyerek kıyafelerimi bavula koymaya devam ettim. "Onu görüyorum da,neden?" "Gitmek istiyorum.Ve şirket-" "Hadi ama Dolunay.Keremle kavga ettiğinizi gördüm."diyerek lafımı kesti. Bana 'Ben yemem.'der gibi bakıyordu.Sonra ifadesi değişti.Bilinmedik bir hal aldı.

"Benimde Mete'yle aram iyi değil.Beraber gidelim mi İstanbul'a?" "Tamam hadi.Bavulunu hazırla sende."dedim ve işime geri döndüm."Dolunay?" "Ceyda?" "Dolunay?" "Ceyda?" "Dolunay-" "Ceyda."diyerek sözünü kestim.Alıştıgım için cümlesine devam edeceğini bilmiyorum."Hani şimdi biz bavul hazırlıyoruz ya. Geri zekalı!Daha uçak biletlerini bile almadık!"sakin başlayan cümlesi bagırarak bitmişti. "Ya kanka alacaz.Cık cık cık!Bir sabret.Sonraya bırakmayalım bavul hazırlama işini.O zaman işime gelmez hazırlamak.Bu nasıl bir cümle oldu lan?"dedim sonlara doğru yüzümü buruşturarak.

"Tamam.Ben alırım uçak biletlerini.Her şeyi ben yapıyorum zaten.Bi boka yaramıyon." "Agızın çalışacagına elin çalışsın." "Sus be." bu konuşmadan sonra bir daha konuşmamıştık.Sessizligimizi bozan kapı'nın sesiydi.Ayaga kalktım ve kapıyı açtım.Karşımda Doğa vardı. "What dedin,Doğa?" İçeriye geçti ve "Ne yapıyosunuz lan?"dedi. Aklıma gelen ilk şeyi söyledim,"Bilinmedik." "Ne?"dedi,Doğa. "Biz İstanbula dönüyoruz.Zaten okullarda açılıyo."dedi,Ceyda. "E biraz daha kalsaydınız.Neden gidiyorsunuz?" "Benim Keremle aram bozuk." "Benimde Meteyle." "O zaman bende sizinleyim.Kızlar dayanışması yapacağız.Ama İstanbula gitmeyelim."dedi,Doğa. "Nereye?"dedi Ceyda'yla aynı anda.Doğa bize gülümseyerek bakıyordu.

---

"Doğa."dedim. "Sen az önce Paris biletim mi aldın?,bana mı öyle geldi?"diyerek cümlemi devam ettirdi Ceyda. "Evet."dedi Doğa,normal bir şeymiş gibi gülümseyerek. "Kızım,biz Pariste ne yapacagız?",Ceyda. "Bok yiyecegiz. Paris'in bokları meşhur. Tövbe tövbe. Ya İstanbula gidecegimize bir-iki günde Paris'te takılırız. Sonra İstanbula gideriz.",Doğa. "İyi tamam.",Ceyda. Aklıma gelen şeyle kızlara döndüm."Eee kızlar...bizimkiler ögrenirse bizi göndermez." "Aynen.Ve onun içinde gizlice gidecez.",Doğa. "Hadi hazırlayalım bavulları."dedi Ceyda ve işlere koyulduk.

---

5-10 dakka sonra işlerimiz bitmişti."Şimdi,asıl sorun;nasıl görünmeden gidecez?",Ceyda. "Aynen.Benim aklıma pek birşey gelmiyor.Sizin?",Doğa. "Acaba,Alper bizim için-" "Hayır.Bana Alper deme.Olmaz o."diyerek sözümü kesti,Doğa. "Neden?",Ceyda. "Çocugun beni sinir etmekte üstüne yok." "Neyse,neyse.Ben bir kontrol edeyim.Hemde görevlileri bizim odaya göndereyim.Otelin kapısına kadar götürsün.Taksiyide siz çagırın.Bende o zamana kadar oyalarım."dedim ve odadan kendimi attım.Kapıyı kapatmadan geri girdim ve cap'imi alarak geri çıktım."Hadi bakalım Dolunay.Yapabilirsin."diyerek sessizce mırıldandım ve asansör'e girdim.Kat tuşuna bastım ve bekledim.Asansör durunca çıktım ve bizimkilere baktım.Yemekhane oturuyorlardı.Kerem sinirli gibiydi.Şimdi onu çekecem bide.Yanlarına gittim ve,"Selam."diyerek sandalyeye oturdum. Kerem'in bakışları bana döndü.Beni gözleriyle dövüyordu resmen.Alper'e baktıgımda öylece duruyordu.Bu fırtına öncesi sessizlik.Mete'ye baktıgımda...o tırnagını mı yiyordu?! "Sen tırnagını mı yiyorsun?"dedim dehşetle.Bütün bakışlar önce bana,sonra Mete'ye döndü."Hayır."diyerek tırnagını gösterdi."Sen niye sinirlisin ki?"dedim. "Sinirli değilim.",Mete. "Hiç canım.Ben sinirliyim zaten.Ondan dolayıda ben tırnagımı yiyorum."dedim alayla. "Ben tırnagımı yemiyorum."derken yumrugunu gür bir şekilde masaya vurdu."Ona bagırma Mete."dedi,Kerem ifadesiz bir şekilde. Mete derin bir nefes aldı ve gitti.Hayır,hayır,hayır."Mete."diyerek kalktım ve yanına yetiştim. "Özür dilerim.Otur lütfen.Kusura bakma."dedim. Kafasını olumlu anlamda sallayarak masaya yöneldi ve oturdu."Dolunay."diye seslendi,Kerem. "Efendim?" "Konuşabilir miyiz?" "Ne hakkında?" "Konuşalım."dedi ve kalktı.Görevliler otel'in kapısına bavullarımızı götürüyordu.Takside kapı'nın önündeydi. "Tamam ama sonra olur mu?" "Neden?" "Şimdi olmaz." "İyi tamam."diyerek tekrar oturdu. Alper'in arkası dönük oldugu için göremiyordu.Mete'ye baktıgımda otel'in kapısına bakacaktı ki,"Mete."diyerek çenesiyle yüzünü bana dönderdim. Bana tek kaşını kaldırmış bir şekilde bakıyordu. "Sen gitar çalabiliyo musun?" "Evet." Bakışları Kerem'e döndü.Ardından bana bakarak,"Elini çenemden çek."demesiyle."Ha tamam."diyerek çektim. "Siz Ceyda'yla ne zaman tanıştınız?" Otel'in kapısına baktıgımda bizimkiler bana 'Gel.'işareti yapıyordu."Kerem."diyerek telefonumu cebimden çıkardım ve,"Selfie."diyerek çektim.Ben 'Selfie.'derken,Kerem "Ne yapıyorsun?"demişti ve dudağı büzük çıkmıştı.(Medya :)) Biliyorum medya'da orman gibi bir yerdeler :D.d.) "Gözlüklerde güzelmiş ha."dedim ve koşarak taksiye doğru gittim. "Lan!Bunlar nereye gidiyor?!"diye bagırmıştı Mete arkamdan.Taksiye bindim ve kapıyı kapattım. "Go go abicim."dedim o telaşla. Araba ilerlemeye başladı. "Dolunay?"dedi,Doğa. "Hı?" "Şuan üstümde oturuyorsun." "Yana kay o zaman." "Agırsın." "Ben mi agırım?Kaç kiloyum sen biliyor musun?" "Kaç?" "Bende unuttum şuan bir dakika.Elli ikiydi bi ara."dedim. Arkama baktıgımda Doğa tek kaşını kaldırmış bakıyordu.Ceyda'ysa...o tek kaşını kaldıramıyor.Zaaaa.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin