Avicii-Feeling Good
Gördüklerimle ağzım açık kaldı.Koşarak merdivene doğru giden Nehir'in kolundan tutup kendime çevirdim. "Noluyor be!-"derken beni görünce o da şaşırdı. "Dolunay?" "Nehir." "Dolunay?" "Nehir." "Dolu-" "Tamam neyse yeter."diyerek sözünü kestim. "Senin ne işin var burda?" "Okumaya geldim.Senin ne işin var?"dedim sırıtarak. Gözlerini devirdi ve,"Hiç değişmemişsin sen ya." "E tabi."dedim gülümseyerek. "Gel de bi sarılayım."dedi ve birbirimize sarıldık. "Seni görmüşken aklıma geldi.Kankaa hani vardı ya benim arkadaşım sana-" "Nehiiiir."dedim uyarıcı sesle. "İyi be o da bu okuldaymış."demesiyle,"Ne!"diye bağırdım.Sonra yakınımdakiler bana bakınca,"Ne?"dedim normal bir sesle. "Evet burada.Tanışmak istersen tanıştırayım seni." "Bakarız.Ayrıca benim konuştuğum biri var sevgili gibi birşeyiz belli değil daha." "Tamam sen bakarsın seçimini yaparsın kimi seversen kimi istersen..amaaan neyse ya ben sınıfıma çıkıcam." "Sınıfın hangisi?"dedim ve kağıdına baktım." "Aaa bizim sınıf."dedim gülümseyerek. "Tamam beni götür o zaman." "Tamam."dedim ve birlikte bizim sınıfa doğru çıktık.
------------
Keremden;
"Selam millet."diyerek kantine giriş yaptım.Yine bizim masada oturuyorlardı.Girişteki. Herkese selam verdikten sonra sandalyeye oturdum. "Dolunay nerde?" "Hemen de Dolunayı soruyorsun kardeşim ya." "Aşık o uğraşma Alper ya."dedi Doğa. "Doğaa."dedim uyarıcı bir sesle. "Tamam kuzen yaa."dedi. "Ya birisi geldi onun yanına koştu.Tanıyor sanırım."dedi Doğa. "O Nehir ya bizim orta okulda ki arkadaş.Onun yanına gitti."dedi Alper. Bir süre sonra yanında bir kızla Dolunay geldi. "Selam.Artık Nehir bizimle." "Tamam olur sorun yok."dedi Mete. "Nasılsın Nehir?" "İyiyim Alpella." "Hala Alpella diyor yahu." "Ne diyim adını unuttum." "Ha adımı unutuyorsun ama kullandığın takma ismi unutmuyorsun." "Çikolata ismi ama." "Neyse,Dolunay benimle gelir misin?"diyerek kalktım." "Tabi."dedi ve o da kalktı daha sonra ilerdeki banka oturduk. "Noldu?"dedim. "Şey dicektim ben sana beraber sinemaya gidelim mi?" "Tamam da...bir şey var gibi geldi bana." "Evet." "Hani..geçen bana bir şey itiraf etmiştin ya.Ben..sana inanıyorum." "Tamam neyse bizimkilerin yanına gidelim."diyerek kalktı birden. "Dolunay-" "Tamam diyorum ya bana inanmana sevindim."diyerek gülümsedi. Ben de gülümsedim ve beraber bizimkilerin yanına gittik. "Bir alışverişe çıkalım diyorum mezuniyet için." "Ne çabuk geçti ya dokuz ay."dedim. "Aynen öyle Kerem."dedi Mete. "Tamam mı kızlar?"dedi Doğa tekrardan. "Tamam Doğacım,tamam." dedi Dolunay. "Bu arada okul bitiyor ve sen şimdi başlıyorsun.Biraz saçma değil mi?"dedi Mete. "Ben onu açıkliyim,ya benim İstanbula taşınmam gerektiği için işlemler falan yapıldı.Yani ben buradan karnemi alacağım ve mezun olacağım,ayrıca mezuniyet için yapılan her hangi kutlama veya tören gibi bir şeye bende katılacağım." Mete anlamışcasına kafasını salladı. "Harika."dedi Alper düz bir şekilde.
--------
Dolunay;
Eve geldiğimizde odama geçip üzerime birşeyler geçirdim ve daha sonra kızların yanına gittim. "Hadi kızlar çıkalım artık."dedim. "Aynen hadi." "Bir şey dicem ben."dedi Nehir. "Tabi söyle." "Siz bu evde kim kim kalıyorsunuz?" "Ben,Kerem,Doğa,Mete,Alper." "Şey..ben de burada kalabilir miyim?İstanbula yeni geldim ve şuanlık kalacak yerim yok kalacak yer bulana kadar en azından." "Her zaman bizimle kalabilirsin.Zaten bu ev bizim olduğu için kira da vermek zorunda kalmazsın."diyerek gülümsedim. "Peki."diyerek gülümsedi. Bizim erkekler Mete'nin odasına doluşmuştu.Bir şey konuşacaklarmış.Onları bekliyoruz.Neymiş;Onlar da bizle gelecekmiş.Bekliyoruz halen aşağıya inmediler. "Kerem-"derken merdivene dönüyordum ki,"Geldik,geldik."diyerek sözümün bölünmesine neden oldu. "Hadi gidelim artık."dedim ve kapıdan çıktık sonunda. Öne ben ve Kerem oturduk.Kerem kullanacaktı arabayı. Arkaya da Mete,yanında Nehir,onun yanında,Doğa onun yanında ise,Alper oturdu. Çift çift gibi olduk sanki. Kerem arabayı çalıştırdı ve Avm'ye doğru yol aldık.