İlk Öpücük

163 16 3
                                    

One Direction-Drag Me Down(HAPPY B-DAY Liam James Payne :** bllackksun_ :D.d.d.)

Medya;Kerem.

"Dolunay,Dolunay.Uyansana Dolunay. Dolunay. Adın batasıca Dolunay. Adınla ölme emi Dolunay. Lan!Uyansana afrodit. Afrodit ne be!Neyse,şuan konumuz bu değil,Dolunay. Evet Dolunay. Uyan artık!" Ceyda'nın bagırışlarıyla uyandım ama gözümü açmıyordum. Sadece bilincim açıktı. "Uyandım."dedim yeni uyandıgım için boguk çıkan sesimle. "Haa. Neyse. Kalksana lan.Zaten dün niye koşar adımlarla yanımızdan gittin anlamadım.Bana da kartı vermem için bagırdın ya neyse.Böyle bir kankan oldugu için dua et."dedi ukalaca. "Ya,kusura bakma ama çok sinirliydim."dedim. "Ne oldu?" dün olanları .sından ,üne kadar anlattım. "Höh.Yani höh."dedi. "Sen abartmışsın.Onunda bagırmaması gerekirmiş.Bu konu için bagırılır mı?Neyse,hadi gel kahvaltı edeceğiz."dedi ve kolumdan tuttugu gibi yataktan kaldırdı."Ya,benim hiç kahvaltı yapasım yok.Yapmasak mı acaba?"dedim. "Dolunay.Hemen.Üsünü.Giyinmezsen.Seni.Bir kaşık suda.Bogarım!"dedi tane tane.Son kelimesinde bağırmıştı. "Tamam ya.Tırnaklarını çıkarma hemen."dedim ve dolaba yöneldim.Mavi şort ve beyaz salaş bir t-shirt aldım.Banyoya girdim,önce yüzümü yıkadıktan sonra şortu ve -t-shirt'ü giydim.Saçlarımı da ördüm ve sag omzuma attım.Banyodan çıktım ve ayagıma beyaz vanslarımı giydim. "Hadi."dedi ve kapıyı açtı.Komidin'in üzerinden telefonumu aldım ve Ceyda'nın yanına gittim."Hadi gidelim."diyerek Ceydaya döndüm.Dışarıya çıktı ve bende kartı alarak kapıyı kapattım.Kartı cebime koydum. "Ee kız tavlayabildin mi bari?"dedim güümseyerek Alper'in yanına giderken."Yok be kanka nerede o günler."dedi iç çekerek. "Buluruz kanka."dedim."Kahvaltıdan sonra deniz'e girelim mi?"dedi,Alpella. "Olabilir."dedi,Kerem.Mete kafasını olumlu anlamda salladı. "Bakılır."dedi,Ceyda.Hep beraber aşağıya indik. Masaya oturduk ve garson geldi. Siparişlerimizi verdik. "O zaman saat dört gibi denize giriyoruz. Çünkü malum hava sıcak."dedi,Kerem. "Ben girmiyorum."dedim. "Ne diyosun sen Dolunay?"dedi Ceyda dişlerinin arasından sessizce. "Neden?"dedi Kerem,kaşlarını çatarak. "Canım istemiyor."dedim."Olmaz öyle şey giriyorsun."dedi Ceyda. Biraz düşündükten sonra,"İyi tamam."dedim. "Oley!"Alpella'nın bagırmasıyla bütün gözler ona döndü."Ne?Kızlar var olum.E tabi sizin başınız baglı."dedi Keremle meteye bakarak. "Baglı derken?"dedi Mete. "Sevgilileriniz var ya olum."dedi Alper. "Kim bizim sevgililerimiz."dedi Kerem. "Sen Dolunayla,sende Ceyda'yla sevgili değil misiniz?"dedi ilk önce benle Kerem'i sonra Ceyda'yla Mete'yi göstererek."What dedin? Olum sen salak mısın? Beynini evde bırakıp mı geldin?"dedi Ceyda Alper'e. "Agırlık olmasın diye bırakacaktımda işte evde yalnız kalamaz."dedi Alpella. "Ben bunca yıl bu salakla nasıl arkadaşlık yaptım lan?"dedi kendi kendine Ceyda. "Üzülme kanka büyüyünce unutursun."dedi Alper. Valla kaşınıyo bu çocuk valla bak. "Hadi ya denize gidelim. Kızlar taş erkek bekler. E haliyle."dedi Alper. Son cümlesinde t-shirt'ünü kaldırıp karın kaslarını gösterek. "Hadi o zaman."diyerek kalktı Kerem. "Ben anlamadım. Şimdi siz sevgili misiniz,değil misiniz?"dedi Alper sağ gözünü kısarak. "Hadi kalk Alper kalk"dedim kolunu çekiştirerek. Hepimiz yukarıya çıktık. Ceydayla odaya girdik.
"Kanka hangi bikinini giyecen?"dedim. "Niye sordun?" "Yeni bikiniler almıştın ya üstünde nasıl duracak onu merak ettim."dedim. "Sus sapık. Sevgilim yok."dedi Ceyda. "Ceyda bu söylemek için çok mu düşündün?"dedim. "Agızın çalışacagına ellerin çalışsın. Neyse bu tam uymadı. Neyse hadi giyin. Bende bu neyseleri çok kullanıyorum. Neyse."dedi ve su yeşili renginde bikinisini giydi. Bende kahverengi bikinimi giydim. Banyodan çıktım ve "Olmuş mu?"dedim. "Kanka kilo ver. Çok kilolusun." "Ne kilolusu be. Zayıfım ben bi kere. Kendine bak sen."diyerek onu süzdüm. Oda kendini süzdü ve bana bakarak kaşlarını kaldırdı. "Tamam bakma çıbık gibisin."diyerek bikinimin üstüne diz üstümün 1 karış yukarısında biten siyah bir elbise giydim. Ceydada aynısının beyazını giymişti.Çantamın içine;havlu,güneş krem'i vs.koydum."Hadi."dedi ve kapıyı açtı.Beyaz taşlı sandeletimi giydikten sonra,Ceyda kartı aldı ve odadan çıktık.Karşımızda şortlarını ve aslı t-shirtlerini giyen;Kerem,Alper ve Mete vardı.Hep beraber aşağıya indik ve sahile yürüdük.Herkes burada yüzüyordu.Ve otele aitti.Yani,bir kısım otelindi.Şezlonglarını başına gelince çantamı şezlong'a koydum.Elbisem'in eteklerini tuttugumda bir el elimin üstüne konuldu.Kim,diye baktıgımda Kerem'i gördüm."Ne oldu?"dedim. "Ulu ortada mı çıkaracaksın?"dedi. "Evet." "Olmaz.Ben senin önüne havlu tutayım öyle çıkar." "Arka tarafdaki kişiler görecek zaten.Ne işe yarayacak ki?Boşver.Çok saçma."dedim ve o engellemeden çıkardım. "Hadi millet!"diye bagırdı Alper.Kafamı Alper'e çevirdiğimde elinde deniz topu vardı. "Alpella deniz topuyla ne işin var?"dedim. "Denizde oynarız diye şey etmiştim."dedi. "İyi tamam."dedim ve hep birlikte denize yürüdük."Yüzme biliyor musun?"dedi,Kerem. "Evet."dedim ona bakmadan.Ama bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.Ceyda'ya baktıgımda Mete'yle konuşuyordu.Alper ise denizde yürüyordu.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin