Szereplők

331 3 0
                                    

Camilla (Candaleria Molfese): egy átlagos 16 éves lány,aki titokban szeret énekelni,Angie a legjobb barátnője,Liam a legjobb fiúbarátja.

Angie (Clara Alonso): 16 éves lány,aki imád táncolni, Camilla a legjobb barátnője 

Liam (Liam Payne): 17 éves, szeret zeneszöveget írni,és gitározni,Camilla a legjobb lánybarátja..?!

 Zayn (Zayn Malik) : 17 éves, szereti a pankrációs zenét,és nincs túl jóban az osztálytársaival,kivéve Liammel.

Sam: 16 éves,helyes fiú,próbál beilleszkedni,ezért mindenkivel kedves, a legjobb barátja Harry 

 Harry (Harry Styles): 17 éves,Sammel van csak jóban,de jól énekel,már ha van kedve,alapból kedves srác

Francesca (Lodovica Comello): mindenki csak Fran-nak hívja.Kedves,aranyos lány. 17 éves. Imádja a zenét,és a színészkedést. Már 1 éve Niallel jár. Legjobb barátnője Vilu. 

 Niall (Niall Horan): Kedves,és jó fej srác. 17 éves. Imád gitározni,és énekelni. Már 1 éve Fran-nal jár. Legjobb barátja Louis.

Violetta (Martina Stoessel) : Mindenki csak Vilu-nak szólítja. Kedves,néha visszahúzódó lány. Camilla régi osztálytársa,és legjobb barátnője volt,amíg el nem költöztek. Most újra visszaköltöztek Buenos Airesbe. 17 éves. A barátja Louis,akivel pár hónapja járnak.

Louis (Louis Tomlinson) : Kedves,és jó fej srác. Niallel szokott zenélni,mivel ő is szeret gitározni és énekelni. 17 éves múlt. Legjobb barátja Niall. 1 éve lakik Buenos Airesben. Itt ismerkedett meg Viluval,akivel pár hónapja járnak. 

 Helena (Carla Pandolfi): Ő Angie anyukája.Nekem a pót anyám. :) Nagyon kedves,és jó fej, modern.Jól tud énekelni,szép hangja van. A férje Pablo.

Pablo (Ezequiel Rodríguez): Ő Angie apukája.Nekem a pót apám. :P nagyon kedves ő is,jó fej,és jól tud táncolni.Énekelni is tud,de a tánc jobban megy neki,elvégre az igazi szakmája koreográfus.A felesége Helena. 

 Luca (Simone Lijoi): Francesca bátyja, Nagyon kedves,jól énekel, Ő a Stúdió melletti bár tulajdonosa

Antonio (Alberto Fernández de Rosa) : Ő a Stúdió tulajdonosa,és egyben az igazgatója. Kedves a diákokhoz,tanárokhoz,a diákok is szeretik,és tisztelik,ugyanígy a tanárok is szereti a Stúdiót.

Isabela (Valentina Frione) : A Stúdióban tanít,mint énektanár, Nagyon kedves,mindenki szereti. Mindneki csak Isi-nek hívja. 

 Beto (Pablo Sultani) : A Stúdióban tanít,mint zenetanár. Ő tanít zongorázni,gitározni,és a többi hangszeren játszani. Ő is nagyon kedves,jó fej,de néha olyan,mint aki nem normális :D De nagyon vicces,mindenki szereti

Gregorio (Rodrigo Pedreira): A Stúdióban tanít,mint tánctanár. Nagyon szigorú,de jó tanár. Bár nem nagyon szeretik a diákok,de táncolni jól tud. 

Leon (Jorge Blanco): 17 éves. Violetta régi barátja. Madridban lakott, Most Barcelonában jár középiskolába.Szeret gitározni,bár inkább zongorázik. Szeret énekelni,nagyon jó hangja van,és jó érzéke a zenéhez. Igazából ő is zenét tanul. Legjobb barátja Federico.

Federico (Ruggero Pasquarelli): 17 éves. Francesca régi barátja. Olasz fiú. Olaszországban lakott,ott ismerték meg egymást Frannal,kiskorukban mindig együtt játszottak.Szeret gitározni és énekelni. Igazából ő is zenét tanul. Legjobb barátja Leon.  

Camilla életeWhere stories live. Discover now