Szerda....hhmmmm....A hét közepe.... 2 napot kell még suliba menni,és 2 napon már túl vagyunk.
Reggel korábban felkeltem,mivel este nem írtam jegyzetet a közös projektes ötleteimről. Mire megírtam,addigra Angie is felkelt,és együtt mentünk reggelizni. Helena megint nem volt se a konyhában,se a nappaliban. Úgy döntöttünk,hogy hagyjuk aludni. Gyorsan ettünk,aztán el is indultunk a suliba. Még sok időnk volt,ezért bementünk a suli melletti bárba,ami mellesleg Francesca bátyjáé. Amikor beléptünk,megláttuk Frant,és oda mentünk hozzá. Én leültem az asztalhoz Francesca mellé,és beszélgettem vele,amíg Angie megrendelte a turmixunkat. Egyszer csak Ang elkezdett csettintgetni,és énekelni. Aztán Angie-vel mi is beszálltunk. A végére már az egész bár tapsolt nekünk. ( https://www.youtube.com/watch?v=MAb7yPzmr4c )
Megittuk a turmixot,beszélgettünk,és úgy elszaladt az idő,hogy sietnünk kellett a suliba. Fizikával kezdtünk,de azt sem mondhatom,hogy a kedvenceim közé tartozik. Aztán Spanyol,vagyis ismétlő óra. Ma a bemutatkozást gyakoroltuk. Írnunk kellett egy fogalmazást,amiben bemutatjuk magunkat,hogy miket szeretünk és a többi. Spanyol után Biológiára kellett mennünk. Egész órán rendszereztünk,szerencsére hamar vége lett az órának. Végre ének,utána pedig tánc jött. Mivel tegnap csak mi,lányok énekeltünk,ezért ma a fiúk következnek. Sam kivételével,akinek el kellett mennie az utolsó két óráról.
-Jól van,akkor ki kezdi a dalolást,fiúk?-kérdezte Isi
-Úgy gondoltuk,hogy csapatban énekelnénk. Már,ha lehet. Csak mert szoktunk így együtt zenélgetni,és akkor meg tudnánk mutatni,magát a bandát. -mondta Louis
-Rendben,akkor kíváncsian várom,mert még nem hallottalak titeket együtt játszani. Van neve a bandának?-érdeklődött tovább Isi
-Igen,a nevünk One Direction. Harry javasolta ezt a nevet,és mindenkinek tetszett,így ez lett a nevünk.- tudatta Niall
-Értem,és milyen stílusban játszotok?
-Főleg Pop zenéket.-felelte Liam
-Szuper,és mi a dal címe,amit most előadtok?-kérdezősködött a tanárnő
-,,Little Things" ( Apró dolgok ). Angolul van a szöveg-mondta Zayn
-Akkor halljuk! Kíváncsian várjuk. Akkor kezdhetitek is!
Elkezdték a dalt. Mindenki csendben hallgatta őket. ( https://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg )
Nagyon tetszett a dal az egész osztálynak, mármint a lányoknak. Kicsengetés után gratuláltunk a srácoknak,és mentünk a táncterembe.Gyakoroltuk a táncot az idei első előadásra,és jól elfáradtunk,de kimondottan jól esett ez a mozgás. Tanítás után átmentünk a bárba Viluval,Zaynnal,és Harryvel,hogy megbeszéljük a projektet. Végül úgy döntöttünk,hogy egy mixet adunk elő. Zayn és Harry angolul, Vilu és én spanyolul éneklünk majd egy-egy dalt,és összemixeljük őket,így egy dal lesz belőlük.Meg is beszéltük,hogy holnap órák után átjövünk ide,csak hátra,a raktár mellé,ahol egy mini stúdiót csináltak,hogy ott gyakorolhassunk. Aztán elköszöntünk egymástól,és elindultunk haza. Amikor ,,haza" értem,Angie már ott volt.-Szia,na végeztetek? Gyere enni!-mondta-Szia,igen,most csak megbeszéltük,hogy mit csináljunk,magát a dalt majd holnap választjuk ki.-magyarázom neki,miközben megmelegítettem az ebédemet.Leültem Ang mellé,és amíg megebédeltünk néztük a tv-t. Aztán felmentünk tanulni. Este, vacsi után zenét hallgattunk,és egy kicsit beszélgettünk még,azután visszamentem a ,,szobámba" ,és lefeküdtem. Hamar el is aludtam, és milyen NEM meglepő,hogy a közös feladatról,a mixről álmodtam.
ESTÁS LEYENDO
Camilla élete
Romance~Szerelem,zene,barátság! Camilla egy átlagos kamasz lány.Imád zenélni,táncolni.Az élete nem tökéletes,de van benne mégis valami különleges,ami másba nincs! Hogy mi?! Azt megtudhatod,ha olvasod a történetét!