16.Rész

16 0 0
                                    

Péénteeek! Végre péntek....kinek nem az jut az eszébe reggel,hogy végre péntek,már csak ezt a napot kell kibírnunk,és hétvége! Hát igen,én is így ébredtem. Ráadásul tegnap későn feküdtünk le,ezért reggel alig tudtam kikászálódni az ágyból. Akár csak Angie,de végül még ő jött be hozzám,és ,,rángatott ki " az ágyamból. Aztán felöltöztünk,és elkészültünk. Lementünk enni,azután elindultunk a suliba.Útközben még beszéltünk Fran szülinapjáról. Beértünk a suliba,és már kezdődött is az óra. Mindenki nagyon izgult a szülinapi meglepetés miatt. Az órák olyan hamar elteltek,hogy észre se vettük.


Aztán jött az ének óra,amit nagyon élveztünk,mivel a kedvenc dalainkat énekeltük.
Nagyon jó volt,mert egyben gyakoroltunk is,mert ezek a dalok is benne lesznek majd a nagy show-ban. Meg semmit nem élvezünk jobban annál,ha együtt énekelhetünk. Mint mindig most is nagyon jól szórakoztunk,és jót énekeltünk........

Ének után jött a tánc jött,ahol hát eléggé megdolgoztattak minket,de ezt is élveztük. Mondjuk elfáradtunk,de jól esett ez a kis mozgás..... Órák után Gyorsan lementünk a jelmezekért,Vilu meg elhívta Frant sétálni,meg fagyizni. Így volt egy kis időnk,hogy előkészítsük a terepet,vagyis kidíszítsük a bárt,meg a többi dolog. Amikor végeztünk az előkészületekkel,mindenki visszament a suliba,hogy felvegyük a jelmezünket. Mikor már a jelmezben visszaértünk a bárba, Louis írt egy SMS-t Violettának,hogy már jöhetnek. Amíg Vilu Frant megkérte,hogy menjen be vele a suliba WC-re, a Wc fülkében ő is felvette a jelmezét,és Francesca szemét bekötötte egy kendővel,hogy ne lássa hova viszi. Amikor láttuk,hogy jönnek,felálltunk két-három sorba és vártuk,hogy felkiálthassunk neki,hogy Boldog szülinapot Fran! Mikor beléptek Francesca már ideges volt,hogy miért kellett bekötni a szemét,és hogy Vilu hova viszi. Ekkor Violetta levette a kendőt a szeméről,és felkiáltottunk,hogy BOLDOG SZÜLINAPOT FRANCESCA!!! Nagyon örült a meglepetésnek,mert már azt hitte,hogy elfelejtettük. megért minket,hogy szülinapi ajándékként énekeljünk együtt egy dalt. Mivel ma szülinapos,ezért nem mondhattunk neki nemet. Meg hát amúgy is énekelni,bármikor szívesen éneklünk! Felálltunk a színpadra Francesca,Violetta, Maxi,aki szintén osztálytársunk és én,a mikrofonok mögé,és már kezdtük is a műsort.
Meg kell,hogy mondjam,jók voltunk. Mindenkinek nagyon tetszett,és nekünk is. Jól éreztük magunkat,és ez a lényeg,meg persze az is,hogy a legfontosabb Francesca is jól mulatott. Ez a nap így volt kerek.
Fran még este is ezt a bulit köszöngette.
Későn este mentünk csak haza,de még mindig arról beszélgettünk Angievel,hogy milyen jó buli volt. Este vacsi után még kiültünk a teraszra,és néztük a kivilágított medencét. Ekkor megszólalt Angie:
-Most komolyan itt van előttünk egy nagy medence,és nem vagyunk benne??!
-Igen.-feleltem,de mindketten tudtuk,hogy a másik mire gondol.
Felszaladtunk a szobánkba,és átöltöztünk fürdőruhába,és beleugrottunk a medencébe. Nagyon sokat nevettünk,hülyéskedtünk,és beszélgettünk. Egészen hajnalig fürödtünk,aztán kiültünk a medence szélére a napozóágyakra. Oda lefeküdtünk,és tovább beszélgettünk. Aztán egyszer csak Se kép,se hang.Mind a ketten elaludtunk az udvaron, a napozóágyakon, a csillagok alatt.

Camilla életeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang