Ez a nap a legjobb. SZOMBAT!! Nem kell tanulni,sokat alhatunk,és a barátainkkal lazulhatunk a medencénél. Nincs is jobb ennél a világon. A reggel,mint minden szombaton,most is pontosan ugyanúgy kezdődött. 9-kor felkeltünk,lassan elkészültünk,és lementünk a konyhába,ahol Helena már készítette a reggelit. Angievel mi addig megterítettünk. Mikor kész lett a reggeli,megérkezett Pablo is,aki friss péksütit hozott. Leültünk az asztalhoz,és együtt ettünk. Közben beszélgettünk,mint egy nagy család. Persze,hiányoznak anyuék,mert mégiscsak ők a szüleim,és szeretem őket,de nagyon jól érzem magam,hogy végre egy kicsit önállóbb lehetek..elvégre 16 éves vagyok!
-Lányok,mi a tervetek mára?-kérdezte Helena
-Huhh,...ez jó kérdés,még nem beszéltük meg.-mondta Angie
-Gondolom találkozunk a srácokkal,meg gyakorolunk,és énekelgetünk.-feleltem én is
-És ti? -érdeklődött Ang
-Helena?? Nem szeretnéd inkább te elmondani? Szerintem ez most épp a megfelelő pillanat.-szólalt meg Pablo
-Micsoda?? Valami baj van? Vagy .....-vágta rá Angie
-Nem,dehogy is,nincs semmi baj..sőt, ellenkezőleg!-mondta Lena
-Na,akkor mondjad már!!-kiáltott fel Ang
-Szóval, a munkahelyem felajánlott egy olyan lehetőséget,hogy most hétvégén elutazhatok..-kezdte el Lena
-Az szuper,és hova?? -kérdezősködött tovább Angie
-Hadd fejezzem be!
-Jól van na,bocsi.
-Tehát elutazhatok..pontosabban elutazhatunk egy hétvégére.vagyis...
-Hatunk??? ELUTAZHATUNK???!!!
-Igen! Barcelonaba,Spanyolországba.
-Mi is?-kérdezte Angie
-Igen,vagy úgy mondjam,hogy SI??!! És nem csak mi,hanem jöhet Liam,Harry és a srácok is,és a cég állja! Na,mit szóltok hozzá??!!
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! -egyszerre sikítottunk fel Angievel.. IRÁNY BARCELONA!! SPANYOLORSZÁG,VIGYÁZZ,MERT JÖVÜNK!!!
-És a többiek szüleivel is beszéltünk,és mindenkit elengedtek.-szólalt meg Pablo
-ÉÉLJEEEN!! De jó lesz! -mondta Ang
-De akkor menjetek máris és csomagoljatok,mert délután megy a gépünk.-mondta Lena és felmentünk a szobába pakolni.
Egyszerűen nem hittük el,hogy ez tényleg igaz,és velünk történik. Hamar összepakoltunk,és felhívtuk a többieket,hogy ők már bepakoltak-e. Már mindenki kész volt,és megbeszéltük,hogy a reptéren találkozunk. Délben már a repülőtéren voltunk a megbeszélt helyen a csomagokkal együtt,és vártunk. Hamarosan mindenki megérkezett. Aztán gyorsan becsekkoltunk,és felszálltunk a repülőgépre. Én Liammel, Angie Harryvel,Vilu Louissal, Fran Niallel, Sam pedig Zaynnel, Helena pedig természetesen Pabloval ült. Az út egyszerűen fantasztikus volt. A kilátás gyönyörű..
Késő este értünk oda,mert hosszú volt az út,és fárasztó,ezért a hotelben hamar lefeküdtünk. Én Angievel kerültem egy szobába, Violetta és Francesca is együtt, Liam Harryvel, Zayn pedig Sammel osztoztak a szobán. El sem hiszem,hogy ez tényleg velem történik meg. De nem csak én voltam így,Violetta elmesélte,hogy mit álmodott,mert ő már tudta tegnap,hogy elutazunk,csak nem szólhattak semmit róla nekünk. Azt álmodta,hogy a reptéren énekel,és mindannyian ott vagyunk és énekelünk és táncolunk,és mindenki nagyon boldog..azt is mondta,hogy mindenesetre elég érdekes álom volt.
Ez a hét egyszerűen fantasztikus lesz,elképzelni sem tudnék jobbat,a legjobb barátaimmal vagyok,Spanyolországban, Barcelona városában, és persze a legfontosabb,hogy Liammel.
KAMU SEDANG MEMBACA
Camilla élete
Romansa~Szerelem,zene,barátság! Camilla egy átlagos kamasz lány.Imád zenélni,táncolni.Az élete nem tökéletes,de van benne mégis valami különleges,ami másba nincs! Hogy mi?! Azt megtudhatod,ha olvasod a történetét!