13.Rész

35 0 0
                                    

Mivel a tegnapi nap nagyon fárasztó volt,este hamar elaludtam. Reggel amikor megszólalt az ébresztőm,azt sem tudtam,hogy fiú vagyok-e vagy lány. Miután sikerült kikászálódnom az ágyamból,felöltöztem,és készülődni kezdtem. Lassan is,de elkészültem. Lementem a konyhába enni,de még senki nem volt ott,pedig általában mire én felkelek,már Angie és Helena is az asztalnál ülnek. Úgy döntöttem,nem várok,ezért elkezdtem enni. Már végeztem a reggelivel,és még Ang és Helena nem jött. Felmentem a szobámba,és bepakoltam a mai napra. Megnéztem,hogy kell-e valamit vinni a suliba,és ellenőriztem az órarendet. Angiéket még mindig nem lehetett hallani. Átmentem Ang szobájához,és bekopogtam,de nem szólt senki. Benyitottam. Angie aludt még,és látszólag mély álomban volt. Muszáj volt felkeltenem,mert ha nem ébreszteném fel,akkor elkésnénk a suliból. Odaléptem az ágyához,és szóltam neki,először még halkan.
-Angie! Kelj fel,elkésünk!-mondtam,de nem hallotta meg. Másodszorra egy kicsit hangosabban szóltam hozzá,de arra sem kelt fel. Harmadszorra viszont már hangosan beszéltem,és még arra sem ébredt fel. Mérges lettem,ezért jól megráztam. Arra már fel kelt.
-Camilla! Mi bajod van neked?! Tudod,hogy hány óra van?! Minek keltesz fel hajnalban? -értetlenkedett dühösen
-Nekem mi bajom? Inkább te tudod,hogy hány óra van? Mindjárt elkésünk a suliból!!!-vágtam vissza neki
-Micsoda??!!!!! Az kizárt! Nem szoktam elaludni.-mondta
-Hát pedig most sikerült,de anyukádnak is!-mondtam nevetve
-Ahjj..akkor gyorsan elkészülök.-felelte ásítva
-Oké,de siess,kint várlak! -válaszoltam és kimentem a ház elé.
Pár perc múlva jött,és elindultunk. még időben beértünk a suliba. Elkezdődött az 1.óra,ami nem más volt,mint matek. Az óra szerencsére gyorsan eltelt. 2.óra is,ami nyelvtan volt. Aztán a 3.óra,ami spanyol volt,vagyis ismétlések,amiket még mindig utálok. Majd 4.óra ami rajz,most képeket néztünk régi használati tárgyakról. Azután az 5.-6.óra ének és tánc,ami nálunk hétfő kivételével mindig egyben van. Éneken jobban átbeszéltük a tegnap kapott feladatot,és régebbi dalokat énekeltünk,de ma csak mi, a lányok énekeltük,holnap meg csak a fiúk fognak. Francesca jazz műfajban énekelte a ,,Veo veo" című dalt. ( Látom látom) : https://www.youtube.com/watch?v=Ahv6j2uYzag . Violetta a ,,Podemos" című dalt énekelte. ( Képesek vagyunk) : https://www.youtube.com/watch?v=yuXpZhOUHbo . Angie az ,,Algo se enciende" dalt ( Valami fények ) : https://www.youtube.com/watch?v=fKxTcQehnFs . Én pedig a ,,Habla si puedes" dalt énekeltem. ( Beszélj,ha tudsz) https://www.youtube.com/watch?v=yN6QvSc_7XI . Táncon pedig meg sem állhattunk egy percre sem,mivel közeledett egy szokásos évi előadás. Jól elfáradtunk,de jó volt. Amikor vége lett az órának siettünk haza,hogy kicsit lepihenhessünk,mivel el kellett kezdeni dolgozni a közös feladatokon,amiket Isi tegnap osztott ki...................................
De ebből ma már nem lett semmi,mert mindenki elfáradt. Majd holnap összeállítjuk a dalt. Ma még csak mindenki átgondolja,hogy ő mit csinálna. Házi írás,tanulás után vacsiztunk,és felmentünk Ang szobájába. Megnéztünk egy filmet,kicsit beszélgettünk,és lefeküdtünk. Holnap is hosszú napunk lesz. Fárasztó,de megéri ebbe a suliba járni. És kíváncsi leszek holnap a fiúkra,hogy mit énekelnek,és persze a közös feladat megoldására is. Szerintem jót fogunk összehozni,és jól tudjuk előadni is.

Camilla életeWhere stories live. Discover now