1.Rész

215 3 0
                                    

-Camilla! Kelj fel,indulás a suliba!-kiállt reggel anya
-Jaj,de mennyire nincs kedvem megint suliba menni,lehetne mindig nyári szünet.-gondoltam magamban.
Gyorsan felöltöztem,és siettem reggelizni.Apa kérdezi: Ma elvigyelek a suliba?
-Nem,köszi apa,nem kell!-mondtam mentegetőzve
-Jól van,akkor viszont igyekezz,nehogy elkéss az első napról!-szólt miközben mosolygott
-Okés,és már indultam is.
Mikor beért a suliba,észrevette,hogy sok új diák van a folyosón.Belépett az osztályterembe.Mikor betette a lábát,Angie kiáltott fel.
-Camilla! Végree! Végre,hogy itt vagy! Már alig bírtam ki ezekkel az őrültekkel! -és nevetett
-Szia Angie!Örülök,hogy látlak,nyár elején láttalak utoljára. Menjünk,üljünk le,amíg még vannak helyek hátul!-mondtam lelkesülten
-Cami,....-nem tudta végigmondani,mert az osztályfőnök lépett be 2 új fiúval.
-Wáóó,ez aztán kinéz valahogy,mondtam Angienek.
-Gyerekek!Ők itt az új osztálytársaitok! Barátkozzatok velük,és segítsetek nekik,amiben csak tudtok!Fiúk,ahogy látom,a leghátsó sorban van még pont 2 hely a lányok mellett.-felénk mutatva
-Angievel összenéztünk,és mosolyogtunk.A fiúk odaültek mellénk,csak köszöntek,és mindenki figyelt a tanárnőre,mivel kiosztotta az órarendet,kihirdette,hogy az idei évben milyen klubb indul,és mikor,hogyan lehet jelentkezni. Kicsengettek. Mindenki sietett ki a teremből. Angie kérdezte,hogy milyen óránk lesz,én mondtam neki,hogy kémia,utána irodalom,ének,és tesi.Már szörnyen kezdődik az év... és siettünk a kémia terembe,ahol persze mindig elviselhetetlen szag van,ezért a folyosón szoktunk állni becsengetésig,a teremben pedig kitárt ablakok,de nem sokat segít..Na,becsengettek.Lassan mentünk be a terembe,de azért annyira igyekeztünk,hogy a leghátsó sorba üljünk.
-Jé,átrendezték a termet-mondta Angie meglepetten
-Tényleg, de siessünk,ott hátul van még pont egy pad szabadon, és leültünk.
Vére kicsengettek,az egész osztály szinte menekült ki a teremből.
Miközben Angievel a terem előtt tanakodtunk,hogy irodalom óra melyik teremben lesz idén,a hátam mögött megszólal egy hang. Hátranézek,és Sam áll mögöttem, az egyik új srác.
-Azt hiszem,hogy a 6-os teremben lesz az irodalom-mondta kedvesen
-Oké,köszi! De Angie mielőtt odamennénk,még van egy kis időnk,nem nézzük meg a faliújságot?
-De,már én is gondoltam rá,akkor menjünk!
-Oda mentünk,és nagyon böngésztük a hirdetéseket,mikor valaki hátulról megfogta a derekamat. Nem más volt az,mint Liam.
Szia Liam! Nem is láttalak osztályfőnökin,és kémián sem! Hol ültél?
-Sziasztok! Osztályfőnökin Zayn mellett ültem,kémián pedig Harry mellett.
-Áh,értem... -mondtam neki
-Cami szerintem induljunk el,mert mindjárt csengetnek.
-Oké, Liam,te nem jössz?
-Még nem,megvárom Harryt és Samet! De órán talizunk! És megölelt.
Elindultunk. Becsengettek,elfoglalta mindenki a helyét. Amikor vége lett az órának,mindenki sietett énekre,mivel ha elkésnek a tanárnő később engedi ki őket. Kezdődik az óra!
-Sziasztok gyerekek! Remélem,hogy jól telt a szünet! De most sok dolgunk van, először is 6 fős csapatokat fogunk alkotni,akik együtt egy zenét írnak,vagy feldolgoznak,és előadják itt az iskola az előadó termében az iskolatársaiknak a munkájukat! Akkor nézzük,akinek a nevét mondom,kérem jöjjön ide! Camilla,Angie,Liam,Zayn,legyen mondjuk Sam és Harry is!
-Tanárnő! -szólt Zayn. Mindegy,hogy milyen zenét dolgozunk fel,vagy írunk?
-Nem, a ti mottótok az lesz,hogy ,,Együtt jobbak vagyunk"! Ezzel a címmel próbáljatok valami dalt előadni! Sok sikert mindenkinek!
Kicsengettek,és mentünk tesire. Én utálom a tesit,mivel utálom a kötelező feladatokat! De muszáj!
-Gyerekek! Mindenkinek mivel ez az első nap csak 10 kört kell futnia,de gyorsan! És ma játék lesz!
Mindenki gyorsan lefutotta a 10 kört,és vártuk,hogy mit foguk játszani.
-Akkor ma röplabdázunk! Ezt is osztályozni fogjuk,szóval úgy álljatok hozzá!
Játszottunk,egyszer csak Liamet fejen találta a labda! Oda futottam Liam mellé,a többiekkel együtt.
-Liam,jól vagy? -kérdeztem ijedve
-Camilla!-szólt a tesitanár. Kísérd fel Liamet a védőnőhöz,ott lesz az iskola orvos
-Rendben,gyere Liam! és elindultunk ki a tesiteremből fel a védőnői szobába.
Miközben mentünk fel az emeletre Liam megállt az emelet felénél,és megfogta a kezem.
-Camilla! Valamit el szeretnék mondani neked.......

Camilla életeWhere stories live. Discover now