30.Rész 2/2

21 1 2
                                    

* 5 hónappal később *

Mint eddig minden nap,ma is a reggeli rutinommal kezdtem.Miután végeztem minden teendőmmel,nem volt mit csinálnom így beültem a tv elé.Hát,bár ne tettem volna.Egészen 5 hónapig nem tudtam róluk semmit,és most itt mosolyognak vissza rám a tv képernyőjéről.Ne..csak ezt ne.... Éppen valami szárhíradó volt...Sztár... ezek szerint bejött nekik..Ennek mondjuk örülök,de akkor is. Angivel sem beszélek azóta valami sokat,egyszer-kétszer felhív,akkor váltunk pár szót,de amúgy semmi konkrét..eltávolodtunk egymástól,igen,ez a megfelelő szó,eltávolodtunk egymástól.. Valamennyire megértem mert neki ott kell lennie,és támogatnia kell a fiúkat,Harryt,és a többi lánynak is a barátját.Tényleg,velük s milyen régen beszéltem,Francesca,Violetta...Nem,Cami,nem,ne is gondolja múltra,élj a jelenben! Visszatérve a srácokra,éppen azt ecsetelte a bemondó hölgy,hogy a koncertjeikre pillanatokon belül elfogyott a jegy...szerencsére megszólalt a csengő,így nem is kínoztam tovább magam,gyorsan kikapcsoltam a készüléket és az ajtó felé vettem az irányt,ahol Luke fogadott.
-Sziaa!-köszönt
-Szia Luke! Gyere be!
Sokat beszélgettünk,hülyéskedtünk,amikor Luke megcsókolt.Ez is meglepett,de az még jobban,hogy nem ellenkeztem,sőt,visszacsókoltam.Levegőhiány miatt váltunk el egymástól.Akkor esett le,hogy mit is csináltunk.
-Luke,ez..ez mi volt?!
-Öhm...egy csók?!
-Na ne mond...
-Sajnálom,nem kellett volna,csak már olyan régóta meg akarok ezt tenni,és.... A francba is,tetszel Cami,amióta ismerlek,és tudom,hogy te is nem csak barátként tekintesz rám.
Igaza volt.... nem csak barátként tekintettem rá,csak még magamnak sem mertem bevallani.
-Én...
-Sssshh.... gyere el velem randizni..ma este,érted jövök úgy 6-ra,oké? Ha jól érezzük magunkat lehet belőle több is,viszont ha nem,én nem akarok erőltetni semmit.
-Rendben.-mondtam
Luke elköszönt,én pedig felmentem lezuhanyozni,megcsinálni a hajam és kiválasztani a megfelelő ruhát. Milyen fura megint randizni....Mivel nem tudtam,hogy hova megyünk,ezért egy egyszerű,mégis nagyszerű összeállítást választottam.
Mire végeztem mindennel fél 6 volt.A táskámba beledobtam pár fontosabb dolgot,majd a földszintre igyekeztem.Írtam egy üzit anyuéknak,hogy elmentem Luke-kal.Majd arra lettem figyelmes,hogy csengetnek.Luke állt az ajtóban talpig feketében.Meg kell hagyni,nagyon jól nézett ki.... Elindultunk.Elmentünk moziba,utána egy kis étterembe.Nagyon hangulatos volt az egész,és végig nagyon jól éreztem magam,nem kellett megjátszani magunkat,mindketten önmagunkat adtuk,és ez felszabadító érzés volt.Vacsi után lassan sétálgattunk hazafelé.Sokat beszélgettünk,és olyan dolgokat is megtudtam róla,amiket eddig még nem,és amiket még a fiúk sem tudnak.Jól esett,hogy ennyire megbízik bennem,de az érzés kölcsönös volt. A házunk elé érve megfogta a kezem és így maga felé fordított.

-Én nagyon jól éreztem magam veled.-mondta

-Én is,köszönöm ezt a fantasztikus estét.-Cami,tudom,hogy még korai,de...Leszel a barátnőm?

-Luke....én....én szívesen leszek a barátnőd.-mondtam hatalmas mosollyal az arcomon,ami most már az övén is megjelent.Ekkor megragadta a derekamat és lágyan magához húzott.Lágyan,mégis tele szenvedéllyel és érzelmekkel csókolt....Aztán lassan elváltunk egymástól és egy utolsó csók után én is bementem a házunkba és ő is hazaballagott.Miután beléptem a házunkba a telefonom pittyegni kezdett jelezve,hogy üzenetem jött..Luke-tól...Mosolyogva nyitottam meg az SMS-t.

,,Fantasztikus este volt!Jó éjt Camim! Csók: Luke <3 "

Annyira édes volt,azt hiszem beleszerettem... te jó ég..beleszerettem Luke Hemmings-be.....


Camilla életeOnde histórias criam vida. Descubra agora