Çok sessizdi .Herşey .Herkes...Eren ise herşeyden habersiz mışıl mışıl uyuyordu. Taa ki o zamana kadar. Kapı çaldı ama Eren uyanmadı.Kapı ısrarla çalıyordu .Sonunda Eren uyanmıştı.Saate baktığında 01.40 olduğunu gördü bu satte kim olabilirdi ki ??Ee tabi endişelenmeden edemedi .Çünkü evde tekti.
Kapıyı açmak konusunda tam emin değildi.Ama kapı öylesine çalıyordu ki açmaktan başka çare olmadığını düşündü.Yüzü soldu ,terlemeye ve titremeye başladı.Nedense İçinden bir ses hiçte hayra alamet olmadığını söylüyordu.
Hadii ama Eren yapabilirsin ,sakin ol ve sadece kendine güven!
Delikten baktı ve pek birşey göremedi karanlıktan başka birşey yoktu.
Kalp atışı hızlanmıştı.Elini yavaşça ve ürkek bir şekilde kapı koluna uzattı ve açtığında ise karşısinda kimse olmadığını görünce birazda olsa rahatlamıştı.Etrafına baktı ve bir not gördü "Seni İzliyorum ! ".Eren bi süre şoku atlatamadı .Sonra annesini aramak için telefonunu aldı aramak istediğinde ise hata veriyordu ve arayamıyordu.Ne yapacağını şaşıran Eren yatmaya karar verdi .Artik nasıl olacaksa ? Her neyse Eren merdivenlerden yukari çıkarken üst kattan çığlıklar duydu bayılacakmış gibi oldu ama direndi . Üste odasına çıktığında ise yerde kanli bir ayak izi gördü. Delirmemek için zor tutuyordu kendini. Ve hemen hiç düşünmeden evden ayrılmayı düşündü.Telefon, para ve anahtarlarını aldıktan sonra kapıyı açtı. Ve karşısındaki manzaradan sonra delirmemek için bir sebep yoktu .Baş aşağa asılmış bir ceset! Ve kurbanın son sözleri"Dikkat et ,sıra sende!".