Merhaba benim adım Ezgi.Şu sıralar çok yoğunum.Size bir sır vereyim bugün benim doğum günüm. İşyerinde arkadaşarım ufak bi kutlama yaptılar.Onları çok seviyorum..
Çok yorgun bir şekilde merdivenleri çıktım .Kapıyı açtım ışığı açmak için uzandığımda ise bir ele dokundum.Anladım ki ailem bana süpriz parti hazırladı.Büyük bir kahkaha atarak ışığı açtım ve beynimden vurulmuşa döndüm. Hiç kimse yoktu.Çok şaşırdım.Daha fazla dayanamazdım nasıl olsa yetişkin bir insanım aklım herşeyi kesiyordu.Odama çıktım .Yattım .Uyudum.
Gece 3 gibi bir ses duydum.Camdan geliyordu biri sanki cama vuruyodu.Korkarak cama doğruldum. Tam o anda yine aynı sesi duydum. Ses tıpkı kalp atışlarım gibi gitgide hızlanıyordu. Meğer o ses aynadan geliyormuş.Aynanın karşısına geçtim ve gözerimi açtım . Keşke açmasaydım. Arkamda başka biri vardı. Bir dirsek salladım arkamı dönmeden ama ıskaladı ve gülmdye başladı. Arkama döndüğümde ise yoktu ama aynadan gözüküyordu.Aklımı kaçırmamak için telefonumu aldım ve koşarak evden çıktım.
Soluğu komşularda aldım. Polisi aradık. Polis geldi ve evin her tarafını incelediler. Eve birinin geldiğine dair hiçbir şey bulamamışlar. Ve bana halüsülasyon olduğunu psikolağa görünmemin iyi geleceğini söylediler. Yürüyün gidin be herşey gerçekti.
Ve sabah oldu. Çiğdem Hanımdan izin alım iki saat gecikecem diye.Meydana geçtim .Güvenlik kamerası aldım. Eve geçtim ve odamin bir köşesine taktim. Sonra işe gittim.
İşten döndüğümde ise tek değildim Gülşade ve Beyza da gelmişti. Olanları anlattım .Bana destek çıkmak için,sohbet etmek için geldiler.Eve geçtik herşey normaldi.Birer fincan kahve içtik . Ve onlarda evlerine geçti. Tek kalmıştım. Direk odama gidip yattım .
Sabah uyandığımda ise şaşırdım.Çünkü deliksiz uyumuştum. Sevinmiştim. Yine de kamerayı alıp kaydı izlemeye başladım. Ve o da ne ??Aman Allahım gece yine 3 gibi yatağımın altından çıplak bir yaratık çıktı çok iğrenç gözüküyordu. Ayağa kalktı yanıma geldi.Abartısız bir saat boyunca tepemde dikilip suratıma baktı. Sonra kamerayı farketti .Kameranın dibine kadar geldi eline aldı ne olduğunu anlamaya çalıştı. Sora tekrar yerine koydu. Uzun bir müddet kameraya baktı.Kocaman siyah gözeri vardı. Ağzında ise diş yoktu .Suratı asılıyordu .Zayıf ve baya uzundu.
Tekrar yatağımın altına girdi ve o her neyse hiç çıkmadı . Yani hâla yatağımın altındaydı. Tekrar işten geldiğimde yine her zaman ki gibi gelir gelmez uyudum.
Sabah uyandığımda ise göğsüm ağrıyodu. Nefes almakta zorlanıyodum.Etraf karanlıktı .Tek duyduğum şey ağlayanlar ve hocanın sesiydi. Tabutun içindeydim. Ne ses çıkarabiliyordum, ne de hareket edebiliyordum. Ağlamaya başladım. Çok korkmuştum..