Her hafta sonu olduğu gibi bugün de Asenayla video oyunu oynamak için kulübeye gidecektim. Evet ormana gidecektim.
Arabama bindim sonra kendi kendime karar değiştirdim yürüme gidecektim. Ormana giriş yaptım. Mesaj sesi geldi. Açtım ve mesaj gelmişti fakat Asena dan değildi. Başka bir numaradan "Yukarı bak! "diye. Şaşırmıştım. Baktım ama birşey yoktu. " kimsiniz?"diye mesaj attım. Şakadır diye kendimi teselli ettim. Ama öyle değildi. Anında mesaj geldi. Bir fotoğraftı. Benim şuan arkadan çekilmiş bir fotoğrafım, yürürken. Şok oldum. "Tekrar soruyorum, kimsiniz? "dedim. "Benim kim olduğumu merak etme öğreneceksin zaten"diye geri mesaj geldi. Okuduktan sonra telefonumun ekranına kan damladı. Ve yine mesaj"YUKARI BAK! ". Baktım ve ağçlardan iki tanesinin arasında bir gölge gibi birşey hareket ettiğini farkettim. Ve dallar hareket etti.
Korktum ve telefonu yere fırlatarak koşmaya başladım. Sanki kalbim boğazımda atıyordu. Çok korktum yalan yok. Koşarken cebimde anlamsızca bir ağırlık farkettim. Elimi cebime attığımda telefonumu hissettim. Geri koymuştu. Bu nasıl olabilirdi?
Mesaj geldi yine "Böyle olmamalı seninle bir oyun oynayacağız ve eğer dediklerimi yapmazsan sonun böyle olur "dedi ve Asena nın resmini attı alnında koca bir delik vardı kurşun deliği. Allah kahretsin olamaz bu bir şaka olmalı. Olamaz diye bağırdım ve telefonu tekrar yere attım ama bu sefer kırıldı. Ben yine koşmaya başladım. İşte herşey o zaman başladı. O karanlık geldi. Beni çekti ve işte burdayım. Okuduğun yerde bunları yazan ben okuyan sensin şimdi sıra sende "YUKARI BAK! ".