İnsanların bazı davranışları ve düşünceleri istemsiz halde yapması ve saplantı haline gelmesi anlamına gelir.Ve ben de bazı davranışlar baya baya saplantı halindedir.
Bu sabah kalktım, odamdaki kapı tokmağına üç kez dokundum. Bunu yapmam gerekir. Yapmadan duramam. Sonra merdivenlerden aşağı inerken sondan ikinci basamağa basmamaya dikkat ettim . Buna basmam dikkat ederim. Kahvaltıya geçtim ; yumurta, tost ve koyu kahve. Bunlar benim bu öğün de yediklerim, bunlardan başka yemem.İpadimi aldım manşetlere baktım ve dışarı çıktım ama sanki bişey eksikti. Anlayamıyordum. Neyi eksik yapmıştım?
Dışarı çıktım kapıyı kilitledim, açtım ve sonra tekrar kilitledim. Bunu da yapmadan geçmem. Arabama bindim, işe geldim başarıyla bitti. Arabama bindim 18.45te. Ama içimde hala kötü bir his var, birşey eksikti. Işıklarda durdum kırmızı ışık yanıyordu. Durdum, kafayı yemek üzereyim. Ne eksikti?? Yeşil ışık yandı, Her zaman ki gibi kırmızıyı tekrar bekledim. Arkada ki arabalar kornaya ne kadar bassalar da gitmedim.
Eve geldim. Ben her hafta içi arabamı yıkarım. Hafta sonu asla yıkamam. Ne kadar kirli olursa olsun elimi sürmem. İçimde hala o kötü his devam ediyor. Hemen bugün bitsin istiyorum. Koşarak odama çıktım ve uyudum.
Ertesi sabah uyandım. Kapının koluna üç kez dokundum, merdivenlerden inerken sondan ikinci basamağa basmadım . Yumurtamı tostumu ve koyu kahvemi yedim, içtim.İpadimi elime aldım manşetlere baktım. Çıktım kahretsin yine o his! Kapıyı kilitledim, açtım ve sonra tekrar kilitledim. Arabama bindim derhal işe gitmeliydim. Belki işime kendimi verirsem, hissi unuturum diye düşündüm. Ki yanılmışım. O his dün ki gibi hala içimde. Günden günde içimi kemiriyordu.
İşim bitti. Başarıyla. Saat tam 18.45te arabama bindim. Yine o kavşakta ki ışıklara geldim. Kırmızıydı yeşil oldu ama ben kırmızıyı bekliyorum.
Sonra karşıdan karşıya bir adam geçiyordu. Aniden ona doğru sürdüm ve ona çarptım. O ezilme seslerini duyunca kendime geldim. Hemen adamı aldım, bagaja koydum. Hızlıca eve gittim. Garajı açtım. Karanlık kısıma girdim çöp poşeti ve testereyi aldım işimi hallettim, onu da diğerleriyle dolu odaya attım. Sonra uyudum.
Sabah kalktım. Kapının koluna üç kez dokundum. Merdivenden inerken sondan ikinci basamağa basmadım.yumurta tost ve koyu kahvemi yedim, içtim. İpadimi elime aldım işte o manşet"Dün akşam yine adam öldürüp aniden ortadan kaybolan seri katil her zaman ki gibi iş başında!!"
Gülümsedim...
Normaldim :))