Weird

16 3 0
                                    

P.o.v Laura

Vier uur

Nog twee uur en dan ga ik naar Dan. Ik ben hartstikke zenuwachtig. Ik weet niet wat ik moet zeggen of hoe ik me moet gedragen.

Hij is echt knap. Zijn ogen lijken wel de middellandse zee, en ik heb hem maar één keer ontmoet! Kom op Laura. Focus. Eerst maar eens wat leuke kleren aantrekken. Een lange zwarte spijkerbroek met een t-shirt en mijn zwarte All stars. Oké dat is dat nu de make-up. Ik ben niet zo van de make-up dus doe ik alleen wat mascara op. Ik kam mijn bruin blonde haren en zet een donkerblauwe muts op. Ik bekijk mezelf nog eens in de spiegel en ben niet helemaal tevreden, maar aangezien het nu half 6 is moet ik snel gaan.

Ik neem een taxi die me naar Dan's appartementen brengt. Omdat het winter is, is het al donker. De straatverlichting zorgt ervoor dat nog net een deel van de stoep wordt verlicht langs Dan's appartement. Ik bel aan. Mijn hart bonkt als een idioot in m'n keel. "Ja". Hoor ik een zware sexy stem zeggen door de intercom. "Umm ik ben het Laura". "Ah natuurlijk ik zal de deur even openmaken". Zo schattig. Ik hoor een zoemer dat aangeeft dat de deur open is. Op de tweede verdieping is Dan's appartement. Ik druk op het knopje van de lift. Eerst gaan de deuren dicht, maar dan gaat de lift niet naar boven. Hij kraakt. Ik raak in paniek. Net voordat ik op het alarmknopje wil indrukken gaat de lift omhoog. "My gosh ik ga dus nooit meer met deze lift". Nog een beetje trillend op mijn benen klop ik aan. "Binnen!" Hoor ik Dan vanuit de kamer roepen. "De deur is open!". Ik loop binnen en mijn mond valt van verbazing open. Overal staan kaarsen en Dan zit achter een keyboard. Hij begint ,met een voor mij onbekend liedje.

Walking out into the dark
Cutting out a different path
Led by your beating heart

All the people of the town
Cast their eyes right to the ground
In matters of the heart

The night was all you had
You ran into the night from all you had
Found yourself a path upon the ground
You ran into the night you can't be found

But this is your heart
Can you feel it? Can you feel it?
Pumps through your veins
Can you feel it? Can you feel it?

"Ik heb het voor jou geschreven" vertelt hij terwijl hij naar de grond kijkt. Hij wordt achter zijn oren rood. Ik omhels hem en fluister in zijn oor" Dat is echt het liefste wat iemand ooit voor me gedaan heeft. Je kunt echt prachtig zingen". Ik laat hem los en kijk hem in zijn bijna zilveren ogen. Zo blijven we een tijdje staan. Totdat hij zich naar voren buigt en zijn lippen op de mijne drukt. Ik zoen hem terug. Ik voel duizenden kriebels in mijn buik. Hij is perfect.

P.o.v Dan

Nadat ik het liedje heb afgemaakt vliegt ze me om de hals en fluistert in mijn oor dat niemand ooit zoiets lief voor haar had gedaan, en ik geweldig kon zingen. Nu staan we elkaar aan te staren. Ik hou van de stilte. Voor de zoveelste keer bekijk ik haar. Haar bruine ogen, blond bruin haar en volle lippen. Ik houd het niet langer vol zo. Ik buig naar voren en kus haar. Ze zoent terug. Haar zachte lippen voelen geweldig tegen die van mij. Ze is perfect.

Ik start de film en ga naast haar op de bank zitten. "Het is misschien een beetje weird dat ik het vraag, maar blijft die lift wel vaker hangen?". Ik lach. Dit heb ik wel vaker gehoord. "Wat lach je nu?" Zegt ze ,blijkbaar niet begrijpend waarom ik lach. "Nou die lift blijft wel vaker hangen,maar gaat uiteindelijk wel naar boven. Iedereen die hier binnen komt zegt precies wat jij net zei". Gelukkig kan ze ermee lachen.

Ergens midden in de film legt Laura haar hoofd op mijn schouder. Kyle had me nadrukkelijk gezegd dat dit HET moment was om mijn arm om haar heen te slaan. Net als ik mijn arm op til ,gaat ze recht zitten. Snel krab ik beschaamd achter mijn hoofd.

P.o.v Laura

Ik weet heus wel dat hij zijn hand om me heen wilde slaan als ik zie dat hij zich snel achter zijn hoofd krabt. Ik vind zijn mislukte poging zo lief dat ik nog wat dichter tegen hem aan kruip.

//Ghallo. En een beetje aan't genieten? Vertel het me in de reacties. Vergeet niet te stemmen!!

Greets,

Luna. //

Your flaws? Or my flaws? (a dutch B▲stille fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu