700'ü geçmişiz arkadaşlar oha resmen mutluluktan yerimde hareketsiz kaldım. Kalkıp sevinmeye useniyorum of. Neyse canımlar iyi okumalaaar :))))
Beni ne doktorlar ne hakimler istemedi. Bir göbekli tüpçü talibim olmuştu, bir de tofaşlı Recep. Bakmayın küçümseme değil de taş gibi kızım sonuçta. Kendime geldiğimde yağız ayaga kalkmış benim de kalkmak için elini uzatmıştı.
Hadi aslanlarım gazamiz mübarek olsun diyerek Allah Allah nidalariyla elim Yağız'ın elinde kapıya yürüdüm.
*
Şu an sinemadaydık. Yağız'ı buraya getirebilmek için çok ter döktüm ama başarılı oldum. Korku filmi istediğimi duyunca şaşırdı, en arkadan isteyince daha çok şaşırdı ve gözleri kocaman oldu. Aklına gelenleri anlayınca omzuna yumruk attım.
''Saçmalama Yağız tabi ki öyle bir amacım yok'' dediğimde güldü. Çok azıcık utanmistim ama bunu bilmesine gerek yoktu doğrusu.
''Ya niye kızıyorsun, aklıma geldi işte'' dediğinde sinirle bakıp bileti bize uzatan kıza döndüm ve hızla elinden çekip salonlarin olduğu alana girdim. Yağız da arkamdan söyleyerek geliyordu. Ama inat değil mi bakmayacagim. Ben ki Türkiye'nin gururu Delikanlı Sevo, kız halimle bir mafyayı dize getirmiş ardından sinemaya getirmiştim. Karşımda kimse duramaz artık.
Sinemalar için olan mini markete geldiğim de iki tane dev mısır istemiştim. Yağız şaşırsa da birşey söylememiş ben çekilince kolaları da almış arkamdan geliyordu. Filmden korkacagimi biliyordum ama fazla izlemeyecektim. Salona girdiğimizde koltuğumuza geçtik. Şu ana kadar tek kelime etmemiştik ve bu sıkılmama sebep oluyordu.
''Yağız''
''Efendim güzelim?'' Kalbim tekledi
''Nasılsın hayatım?'' Dediğimde yemin ediyorum Yağız'ın gözleri Fineas gibi oldu.
''Hiç sen napıyosun'' dediğinde kahkahama engel olamadım. Allah'ım salaga bak ya. Bu adam nasıl birilerini öldürebiliyor? Bildiğin yumuşak bu.
''Nasılsın dedim canım, napiyosun değil'' çok hızlı nefes alıyordu, bunu kalkıp inen göğsünden anlayabiliyordum. Eğer boş bir odada olsak kalp atışını garanti duyardım.
''İyiyim'' dediğinde filmin başlamasını belirten seslerle beraber ışıklar söndü. Hala birbirimize bakarken
''O kadar mısırı ne yapacaksın?'' Diye sorduğunda canice güldüm.
''İzle ve gör'' diyip göz kırptığımda güldü.
Filmin başlamasının üzerinden 17 dakika geçmişti. Filmdeki seslerden korktuğum için Yağız'ın elini tutuyordum. Sonunda zamanı geldi ve koltukta dikleşip elimi çektim. Elimi çekince bana bakan Yağız 'ne yapmıyorsun?' Diye fisildayarak sorduğunda gülerek, 'iyiyim sen nasılsın' dedim.
Yağız sırıtıp başını salladı. ''İzle'' diye fisildadim. Tam filmde ki kadın arkasını döndüğü an bir avuç mısırı serper gibi insanların üzerine attım. Kadının arkasını dönmesiyle beraber benim misirlarim üzerlerine gelince herkes çığlık attı ama nasıl. Filmde gerçekten çok korkunç bir sahneydi. Herkes pür dikkat filmiz ilzerken misirlarimi atarak insanların çığlık atmasını izliyordum ve gülüyordum.
Elimdeki mısır bittiğinde paketi alt tarafa koyup Yağız'a döndüm. Gülerek bana bakıyordu. Gözleri kısılmış, mükemmel görünüyordu. Onu sevdiğimi hissettim iliklerime kadar. Hep dalga geçer, kızardım arkadaşlarıma. Sevmek bu kadar kolay mı diye. Kolaymıs, fanta sanıyordum. Beni gidi beni.
''Yağız'' dedim fisiltiyla
''Efendim'' derken gülmesi durmuş söyleyeceğim şeyi bekliyordu.
''Seni seviyorum'' diye fısıldadım.
O, onu sevmem için yaratılmış gibiydi. Kalbim göğüs kafesime büyük geliyordu. Sanki artık bende değil, onda durması gerekiyordu ve ben buna engel olmayacaktım.
Kısa yapacağımı söylemiştim arkadaşlar :) Sınır +10 görülme +4 vote ve +1 yorum. Görüşürüüüz :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜRÜYEN TAKIM ELBİSE (BİR TÜRLÜ KITAP OLMUYOR)
Novela JuvenilHiç beklemediğiniz şeylerin ve hiç beklemediğiniz insanların hikayesi. 05/08/15