ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ FARKINDAYIM KUSURA BAKMAYIN. DAHA ERKEN YAYINLAYACAKTIM AMA BİR TÜRLÜ SON DÜZENLEMESİNE VAKİT AYIRAMADIM İŞİMDEN DOLAYI. NEYSE Kİ SONUNDA BİTİRDİM. UMARIM BU BÖLÜM DE HOŞUNUZA GİDER. HİKAYEMİ TAKİP EDEN ARKADAŞLARIM LÜTFEN VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN. HİKAYEMİ ELEŞTİRMEK İSTERSENİZ ÖZELDEN MESAJ ATIN SEVE SEVE SİZE EŞLİK EDERİM.
-Seni bu tarafa,odama alim lütfen. Sorguya almadan önce özel olarak bir konuşalım istersen.
Hiç bir şey söylememe fırsat vermeden, omzumdan itekleyerek odasına doğru yönlendirdi. Tek düşündüğüm, bana ne yapacaktı? Kafamı yerden kaldırabildiğim anlarda yüz ifadesinin ne durumda olduğuna baktım. Erkeklerin tuttukları takım şampiyon olunca suratlarındaki rahatlama, kazanma duygusu, hava atma duygusu olur ya işte Çetin'in yüzünde de bunların hepsinden kilolarca fazla vardı. Odası bulunduğumuz kattan 1 kat daha yukarıdaydı merdivenlere gelince duraksadım, nasıl çıkacaktım? Demirlerden tutunup bir bir çıkmaya başladım, çok dik merdiven olduğu için hemen yorulmuştum. 2 merdiven çıkıyordum 2 dakika durup dinleniyordum. Çetin'de öküz gibi bakıp duruyordu. ''Tamam sen kazandın, yakaladın beni şimdi odana çıktığımızda sıçmayacağın yerim kalmayacak. Her şey kabulüm ama bari kolumdan tutup destek verseydin'' Tabi ki de bunu içimden söylemiştim, ona bu hazzı yaşatamam. Bir yandan da ciğerci önünde bekleyen kediler gibi acınası bir surat ifadem vardı. Ben merdiven çıkmaya çalışırken Çetin'de telefonla biriyle konuşuyordu. Üzerimde kısa kloş bir etek olduğundan bir elimle demirleri bir elimle de eteğimi tutuyordum, ne olur ne olmaz erkek sonuçta.
- Çekil şöyle!
- Nereye?
- Kenara, demirlerden tutunmaya ihtiyacın yok.
- Ama o şekilde çıkamam, ayağım tam iyileşmedi ağrıyor.
- Beni ilgilendirmez, bana vurmadan önce düşünecektin. Çaresizliğini görmek istiyorum, bana beni kucağına al diye yalvar istiyorum.
- Ben mi sana yalvarıcam, sen onu anca rüyanda görürsün.
- Rüyamda mı görücem şimdi mi görücem onu görüceğiz. Düş önüme 30 saniye içinde bir merdiven çıkmazsan seni bir merdiven aşağıya indiririm.
- Portakalı da soydum başıma koydum tekerlemesini de söyleyelim mi? Oyun mu oynuyoruz, bekle işte yavaş yavaş çıkıyorum.
- Otuz saniyen doldu in aşağıya.- Aptal mısın oğlum? Çıkamadığım merdivenden nasıl inim.
- O zaman demirden tut inerken, çıkarken kesinlikle destek almayacaksın. Seni kurtaran takside olmayacağı için kaderine razı ol ve in.
- Salaksın .
- iki merdiven oldu in.
Gerçekten kendimi seksek oynuyor sandım, seke seke indim iki merdiven ve geri çıktım. Dinleneceğim zamanlarda biraz duraksıyordum nefesimi düzenlemem gerekiyordu hiç abartısız 10 dakikada 6 merdiven çıkmıştım, ceza olarak indikleri mi sayarsak binanın bütün katlarını çıkmış kadar fazlaydı. Ayağımda güç derman kalmamıştı. Tansiyonum düşer gibi oluyordu ama hiç bir şekilde belli etmemeye çalıştım, eteğimi de tutmaktan vazgeçtim. Enerjimin hepsini merdiven inip çıkmakla harcadığım için eteğimi tutmaya halim kalmamıştı. İnatçı köpekler gibiydi, ne dediysem asansörle çıkmaya razı edemedim sana bu ders olsun diye söylenip duruyordu. Benim yalvarma mı dört gözle bekliyordu ama onu rüyasında görür sabaha kadar da çıkamazsam kesinlikle yalvarmayacaktım. Ayağımın sızlamasını beynimde hissediyordum, sandaletimi çıkartmam lazımdı daha çok acımasını sağlıyordu. Çetin olduğu yerden ''30 oldu in aşağıya'' deyince içimden ana avrat düz gittim. Kaderime razı olmalıydım, başıma geleceklerin daha ne kadar kötü olabileceğini düşündüm. ''Sorguya almadan önce odama alim seni '' demişti. Daha bunun birde sorgu odası vardı, benim ne yapıp ne edip kaçmam gerekiyordu. Aklımda planlar yapmaya çalışırken bir anda ne olduysa dengemi kaybedip popomun üzerinde düştüm. Bu sayede çıktığım merdivenlerin hepsini geri inmiş oldum, ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Bir yandan; popom gözükmüş müydü? Diye düşünürken bir yandan da acaba bu merdivenler tekrar nasıl çıkacağımı düşünüyordum. Her şeyi geçtim yerden nasıl kalkıcam? Yardım etmek için hiç bir girişimde de bulunmuyordu. Hiç yerimden kalkmayıp ellerimi başımın üzerine götürüp önüme eğdim ona bunu yaşatmak istemiyorum ama gerçekten hiç halim kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DELİ AŞIK
Teen Fiction- Eda, bu kapıyı şimdi açmazsan kırmak zorunda kalıcam. Sesimi çıkarmadan olduğum yerde zıpladım, korkudan altıma işeyecektim. Arada kapı olmasına rağmen, bana hala boğa gibi sinirli olduğunu görebiliyordum. Kapıya biraz daha böyle yumruk atmaya dev...