-Beste'den
Sabah uyandığımda yatağın üstünde bağdaş kurup dün gece olanları düşünmeye başladım. Neden bilmiyorum ama mal mal gülüyordum. Çok güzeldi dün. Keşke hiç sabah olmasaydı. Dün gece bizim sonsuzumuz olsaydı diye düşündüm.
Saat sabah 10' du. "Masal'ın uyanacağı yok" diye düşünerek canım arkadaşımı uyandırmaya kalktım. Salak salak gülüyordu. Rüyada da yine mal mal espiri yapıyordur salak. Neyse hemen Masal'ı uyandırdım. Ve banyoya geçip elimi yüzümü filan yıkadım. Masal da işini halledince beraber aşağı indik.
Bizim aşağı inmemizle herkes masaya oturdu. İlk on dakika gayet sessiz geçti. Ve sessizliği tabii ki de Sema abla bozdu.
"Ee karar verdiniz mi gençler"
dedi zarifçe tebessüm ederken. Biz tam konuya geçecekken
"Ya anne hâlâ anlamadın mı gerçekten? Beste, Kağan abimi, Masal da, Kerem abimi seçecek işte"
dedi Nazlı.
"Hem fikiriz değil mi kızlar"
diye de devam ettirdi. -Şirin gülümsemesini takınarak-. Bizde hiç olumsuz bir tavır sergilemeden kafalarımızı salladık. O sırada Kağan ile göz göze geldik. Gözleri o kadar güzeldi ki...
Masal'ın ayağımı tepiklemesiyle kendime geldim. Sanırım öylesine dalmışım ki masadaki herkes fark etmişti. Hepsine teker teker bakıp gülümsedim ve yemeğime döndüm. Birden Soner abi -amca?- Sema ablanın yanağına bir öpücük kondurdu ve bize de iyi günler dileyip evden çıktı. Sema abla Kağan ile Kerem'e kaş göz yapmaya başladı.Garip gözüküyordu. Sanırım sadece bana garip gelmemiş olacak ki Masal da bana hiçbirşey anlamamış gibi bakmaya başladı. Ardından saldalye sesinin gelmesiyle Masalla kafamızı oraya çevirdik. Ve ikizlerin kalktığını gördük.
"Ben odamdayım"
dedi ikisi aynı anda. Şaşkın şaşkın Masalla birbirimize bakarken Sema abla söze girdi
"Kızlar seçimleriniz süper. Bugün beraber birşeyler mi yapsak?"
dedi Sema abla. Hemen Nazlı söze girdi ve
"Alışverişe çıkalım"
dedi. Masal
"İyi de biz değişmeyecekmiydik? E neden alışveriş yapalım ki?"
diye atıldı.
" Zaten şimdiki haliniz için almayacağız. Tüm kıyafetleri 34 beden olarak alacağız"
dedi ve piç smile yaparak nazlıya bir beşlik çaktı Sema abla. Açıkcası bu sözü ben ve Masalı tutuşturmuştu.
Masal ' dan
İşte şimdi korkmaya başlamış olabilirim. O bakış neydi öyle. Beste bana sıçtık bakışları atarken nazlı koşarak yanımıza geldi.
" hadi biz hazırlanalım "
diyerek bizi odamıza kadar sürükledi.beste
" düğüne mi gidiyoruz? "
diyince nazlı öyle bir bakış attı ki beste korkudan
" ya şuan bana pembe bile giydirebilirsin "
dedi. Ben bu hallerine kıkırdarken nazlı dolaptan iki tane elbise çıkardı. Birini bana birini besteye uzattı ve
" ben giyinip gelene kadar giyinmiş olun "
deyip çıktı. Sesizce giyindik. Hala olayın şokundan çıkmamıştık. Takılarımızı takarken nazlı odaya girip bizi süzdü. " iyi " deyip tarağı eline aldı. Ne kadar ciddiydi. Görende partiye hazırlanıyoruz sanardı. İkimizinde saçlarını taradı ve kabarmasını önlemek için bakım yağı sürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ GENÇ KIZIN İNTİKAMİ
ChickLitSiz hiç hayata karşı artık bitti dediniz mi ? İste Masal ve Beste hayata karşı bitti dedikleri zaman iki mucize geldi ve onları hayata geri döndürdü. peki hayata döndüklerinde hayata karşı intikamları nasıl olur ? Onlar pes etmediler ve kazandılar...