Biz geldikkk. Bugün bol bol Beste ağırlıklı bir bölümle karşınızdayızz. 6K mı olduk ne ?? Okuyan herkese cok teşekkür ederiz. Bugün kitabın ismi hakkında yorumlarınızı bekliyoruz. Sizce değişmeli mi ? Değişmemeli mi ?
İyi okumalarr. :)*******
Masal ' dan
Otobüs okulun olduğu semte geldiği zaman indim. Telefondan okulun adresini çözmeye çalışıyordum ki kör bir insanın bile görebileceği bir genişlikte bir okulla karşılaştım. Bu okula bizim okuldan 10 tane sığardı be.
Okula girip yapacağımı düşündüm ilk önce arabalara doğdu yürüyüp Kerem in arabasını buldum. Demekki beyefendi okula gelmişti. Sonra ilerleyip bahçeyi taradım. Yoktu. İçeri girsem kesin beni görürdü. Çıkışına kadar beklesem mi ? Diye düşünürken bir kaç kişiyi gözlerimle süzdüm. Kimi süzdüysem okul binasına girmek yerine yanından geçiyordu.
Demekki okulun arkasında vardı. Genellikle bizim okulda sigara içenler falan sığınırdı da bu okulda sigara içsen birşey demezlerdi sanırım. Arka tarafa geçince şoka uğradım.
Ben sigara içme yeri mi dedim. Kamelyalarla sıralanmış bir cennetti burası alan yeşillik içindeydi. Herkes kamelyalara kurulmuştu.
Gözlerimle etrafı süzdüğümde Kerem i gördüm kızlı erkekli bir grupla oturmuştu. Hemen kamelyaların arkalarından dolanıp Kerem in sırtını döndüğü kamelyaya tam Kerem in arkasına oturdum. Artık duyabilirdim.
"Maç ayarlamayı düşünüyoruz geliyor musun Kerem ? "
diye sordu biri.
" Bu aralar yoğunum belki sonra "
diye karşılık verdi Kerem. Ne yoğunu ya bana zaman ayırdığı yok yoğunmuş öğreneceğim ne yoğunluğu bu.
" yoksa yenge izin vermiyor mu ? "
dedi biri ve gülmeye başladılar hepsi. Kerem cevap vermeden bir kız
" ne zaman tanıştıracaksın çok merak ediyorum yengemizi kaç ay oldu hala oyalıyorsun bizii "
dedi. Gülümsedim. Burdakilerin bana zararı yoktu. O zaman Kerem kime zamanını harcayıp beni unutuyordu ki dememe kalmadan bir kız sesi
" Selam Kerem gidelim mi ? "
dedi. Hemen kafamı çevirip kıza baktım. OHA! Kız bildiğiniz taş bebek. Benden uzun vücudu kıvrımlı makyaj zaten Allah ın emri...
Herkes kıza şaşkın şaşkın bakıyordu.
" ooo yengemiz mi gelmiş " dedi biri ve benim gözlerim doldu ne yengesi ya ? Hadi Kerem yok de hadi benim aşkım Masal de!!!
Keremden ses gelmeyince gözümden bir yaş düştü. Yandan kıza dönüp baktım. Gülümsüyor ve herkesle tanışıyordu. Herkes ise onu ben sanıyor Kerem le ilgili sorular soruyordu. Ayağa kalkıp tam gidecekken Kerem kalkıp
"hadi gidelim"
dedi. Bense beni görmesin diye hemen oturup yana döndüm. Önümden geçtikten sonra onlara arkasından baktım. Kız Kerem in koluna girmiş gidiyorlardı. Sinir küpü olmuş vaziyette Kerem in grubuna döndüm. Nasıl yenge dersiniz ya sizin yengeniz bendim şu ana kadar!
Hemen hızlanıp Kerem gile yetiştim. Arabaya binmek yerine okulun ön tarafında kuytu bir köşede oturmuşlardı. Arabaların arkasından dolanarak onların bankına yaklaştım. Arabanın arkasından onları dinliyordum. Daha ne kadar düşebilirdim ki?
" ee bugün nereye gidiyoruz keremcim? "
dediği an ağzımdan bir hıçkırık kaçtı. Ne yani kaç haftadır bu kızla mıydı ? Yoksa biz ayrılmış mıydık? Be-benden sıkıldı mı ? Diye ağlarken önümde iki çift ayakkabı görmemle kafamı kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ GENÇ KIZIN İNTİKAMİ
ChickLitSiz hiç hayata karşı artık bitti dediniz mi ? İste Masal ve Beste hayata karşı bitti dedikleri zaman iki mucize geldi ve onları hayata geri döndürdü. peki hayata döndüklerinde hayata karşı intikamları nasıl olur ? Onlar pes etmediler ve kazandılar...