Insula Craniului era , pe posibil, unul dintre cele mai neagreabile locuri din Neverland. Era mereu inconjurat de ceata, iar aerul era umed si greoi. I se spune Insula Craniului deoarece este o stanca mare sub forma de craniu cu intrari secrete si pesteri, atat sub apa cat si pe uscat.
Se afla la distanta relativ mica fata de insula, dar cu toate acestea puteai simti adierea usoara de groaza si mister care se afla in jurul insulei. Te facea sa te cutremuri chiar daca erai la kilometri departare de insula. Nu se prea putea spune ca e un loc demn de admirat sau dechis vizitatorilor, deoarece cu toti il ocolea si evitau sa se afle in apropierea lui, inclusiv Pan.
Ultima convocare de acest fel fusese cu mult timp in urma, pe vremea cand Peter era singurul locuitor al insulei. Dar multe s.au schimbat de atunci. Singuratatea is facuse simtita prezenta de-a lungul anilor iar de atunci Pan is adunase o gasca de baieti care sa fie locuitori permanenti ai Neverlandului. Castigand astfel mai mult timp.Dar doar cei care se simteau pierduti puteau patrunde printre padurile taramului lui Pan. De unde si numele de Baietii pierduti.
Dar cu toate acestea Pan se afla acum in interiorul insulei. Intr.una dintre cele mai mari pesteri ale insulei, fiind si singura in care ar fi incaput o clepsidra atat de mare, si privea prin ochii craniului luna care se lungea pe cer. Cerul era intunecat si nicio stea nu se zarea de norii cenusi care acoperea cerul. Nu se putea uita in spre clepsidra deoarece doar l.ar fi facut si mai nervos decat era deja.
Ce era drept mai arunca cate o privire plina de ranchiuna catre clepsidra in timp ce astepta umbra, dar niciodata nu se uita complet la ea... Doar cu coada ochiului pentru a nu zari timpul scurs si timpul ramas. Is freca palmele agitat in timp ce se plimba prin incapere, singurul lucru care lumina pestera fiind lumina luni.
De prin incapere o umbra isi facu aparitia, prima data prelingandu.se pe peretii reci si umezi ai pesteri, iar mai apoi ajungand in mijlocul incaperi unde se afla Pan, stand fata in fata cu acesta.
- Pai.. spuse Pan nerabdator dar in acelasi timp tulburat si nervos, inclestandu.si si desclestandu.si mainile pe langa corp.
- Insula moare. Afirma umbra, de parca asta nu era oricum evident. O umbra de batjocura ii trecu' lui Peter pe chip fiind inlocuita la fel de repede de privirea lui obisnuita de a se uita in gol pentru a.si mentine calmul care era pe punctul de a exploda.
- Si ce propui sa fac? Intreba Pan uitandu.se absent prin incapere.
- Ti.ai neglijat responsabilitatiile fata de insula si ai folosit.o in scopuri proprii... Dar am decis sa te iertam datorita sacrificiului facut de tine cu mult timp in urma.. De aceea de acum incolo vom fi mai atenti in ceea ce faci.. Spuse umbra plimbandu.se de colo colo..
- Aha.. Deci m.ai chemat aici pentru a.mi tine o morala despre faptul ca am fost iresponsabil si indisciplinat si lipsit de respect fata de insula cand i.am adus cu mine pe Baietii Pierduti si tot restul? Spuse Pan scos din sarite.
- Nu.. am venit sa.ti spun ca iti acordam o a doua sansa.. Asa ca nu o da in bara si de data asta.. PETER PAN.. spuse umbra accentuand ultimele doua cuvinte dupa care pleca prin ochiul pesteri in negura noptii.
Peter ofta si pleca si el la tabara lui unde il asteptau Baietii Pierduti care dansau in jurul focului ca in fiecare seara. Peter trecu pe langa ei nevrand sa.i deranjeze si se indrepta spre copacul unde avea el casa.. Felix, unul dintre baietii pierduti si totodata mana dreapta a lui Pan, se indrepta sprea el. Ajungandu.l din urma acesta ridica o spranceana in sens de "ce a vrut si de data asta?" Dar Peter doar dadu din cap obosit si spuse:
- Trimite patrule in seara asta sa cerceteze insula.. Se pare ca umbra are chef de o cautare de comori.. Spunele sa se inarmeze cu tot ce prind si sa raporteze imediat daca vad orice suspect.. Nu am de gand sa o las sa castige si de data asta. Asta e insula mea.. Nu a lui.. Urla Peter nervos lovind piciorul patului.
Felix dadu sa spuna ceva dar se razgandise pe ultima suta de metri.. Acesta doar dadu din cap si se retrase silentios lasandu.l pe Peter singur.
In noaptea aceea Peter adormi greu, foindu.se si intorcandu.se pe toate colturile si marginile patului, gandindu.se mereu la ceea ce ii spusese umbra. Iar adunci cand Will, un alt baiat pierdut, veni sa il trezeasca acesta se ridica din pat imediat ce il atinse pe umar.
Nici macar nu se luminase de ziua, ce era drept se vedea o dunga mai luminoasa dinspre orizont, dar nu era prea mare. Peter se uita intrebator si enervat catre Will care parea agitat.
- Ce? Spuse Peter nervos.
- Felix a spus sa ii raportam imediat ce gasim ceva diferit pe insula, dar nu il gasim nicaieri si in plus ma gandeam ca vrei sa vezi si tu ce au gasit baietii.. Spuse Will grabit si balbait, mutandu.se de pe un picior pe altul nervos.-Fie.. Spuse Pan ridicandu.se din pat intr.o saritura.. Arata.mi! Il imboldi Peter.
Will il conduse afara din tabara, adanc in padure, unde, intr.o poenita, se afla copacul lui. Cel pe care il vrajise ca atata timp cat ai regrete sa nu poti scapa din stransoarea lui.. Fusese ideea lui Felix, dar fusese o idee geniala pe care inca o admira ori de cate ori avea ocazia.
Dar astazi copacul era diferit, radacinile ii erau rasfirate deasupra pamantului iar sub copac era o gaura in care ar fi putut incapea si el, daca ar fi fost goala, binenteles.
Baietii pierduti statea in jurul copacului uitandu.se precauti in interiorul lui cu tortele in maini... Era ceva ciudat in privirile lor care il facu pe Pan sa inainteze incet spre copac, baietii facandu.i loc sa treaca.Fix la poalele copacului unde era groapa se afla Felix, ghemuit pe pamant pentru a se uita in interior. Vazandu.l pe Pan apropiindu.se se ridica in picioare, scuturandu.se de praf si pamant.
- E cineva inauntru, spuse Felix.
- Vad si eu asta. Spuse Pan sec, facandu.i pe ceilalti sa rada si pe Felix sa rosasca putin de rusine.Pan isi dadu ochii peste cap si se roti de cateva ori in jurul copacului, examinandu.l atent. Se opri in locul in care fusese mai inainte si dadu de cateva ori din mana, dupa care astepta, in timp ce copacul isi retrase radacinile suficient pentru a scoate persoana aflata in interiorul copacului.
Felix si Sam trasera afara pustiul aflat in copac si il intinse pe pamantul umed. Avea parul destul de lung pentru un baiat, remarca Peter. Felix se apleca pentru a se uita mai atent cand, dintr.o data, se retrase speriat in spate lipindu.se de copac si uitandu.se socat la persoana din fata lui Peter.
- E.. e... o.. o.. incerca sa vorbeasca Felix in timp ce gesticula frenetic spre corp dar nimic nu ii iesi pe gura. Pan se uita intrebator la Felix dupa care ocoli corpul aflat la picioarele sale, doar ca sa descopere ca defapt era o fata cam de aceeasi varsta cu el, care era relativa cu aceeasi varsta a baietilor. Aceasta statea adormita pe pamantul rece strangand intr.o mana un sul mic de hartie.. O privi socat.. Fetele nu aveau ce cauta in Neverland..
CITEȘTI
Neverland ( a Peter Pan/Once upon a time fanfict)
FanfictionDupa ce si-a abandonat copilul in favoarea tineretii vesnice, Peter Pan descopera ca nu totul e asa de simpul cum pare in Neverland. Fiind presat de cautarea in care trebuie sa gaseasca un baiat cu inima unui Adevarat Credincios, acesta afla ca umbr...