NIMIC NU E CEEA CE PARE

131 10 2
                                    

Jungla era deasa si intortocheata iar baietii pierduti înaintau cu atentie prin vegetaţie.. acestia carau o lada mare si se indreptau spre Felix care se afla putin mai departe de ei.

Acesta statea jos, pe iarba, si fluiera linistit. Cand ii zari se ridica in picioare si se sterse de praf dupa care se uit la ei, pana acestia ajunsera in drept cu el, după care cu un bufnet lăsară lada jos..

Felix arunca o privire in interiorul lazi, unde se afla Neal care dormea bustean, si zambi sarcastic..

- Foarte bine, băieţi, ii lauda acesta, dar avem ordine clare de la Pan asa ca nu e timp de pierdut.. stiti unde sa.l duceti, adaugă acesta dupa care isi lua bastonul si pleca..
***
Henry statea pe busteanul lui obisnuit de langa copac si se uita cum munceau baietii pierduti. Trecu.se atata timp de cand nu isi mai vazu.se familia, ii era dor de ei.

Un bat il inghionti in spate, iar cand se intoarse unul dintre baieti se uita curios si ingamfat la el, in timp ce flutura amenintator batul.

Henry se ridica si se dadu in spate speriat, baiatul ii ranji amuzat.

- Deci tu esti asa zisa stea de pe insula? Baiatul care ne va salva pe toti? Intreba el pufnind.

-.Cine esti?intreba Henry in timp ce se ferea de batul care ii flutura prin fata. Inceteaza.. spuse acesta.

- Care e problema? E prea mult pentru copilul minune? Rase el.

- Ce se petrece aici? Intreba Pan, care isi facu aparitia de nicaieri. In momente ca acestea Henry era recunoscator si se bucura ca Pan il ajuta.

- Nimic.. era doar un joc.. raspunse baiatul pe sub mustata.

- Intr.un joc ar trebui ambi jucatori sa fie egali, nu crezi? Intreba acesta.. Poftim Henry, adauga Pan dându.i un bat subtire lui Henry.

Celalalt baiat ranji si lovi din nou, Henry ferindu.se din calea lui.
- Nu il pot bate.. batul e prea subtire.. raspunse Henry.

- Dar daca batul tau ar fi o sabie? Atunci l.ai putea bate? Intreba Pan.

- Dar nu e o sabie.. e un afurisit de bat.. raspunse acesta.

- Henry, de cate ori sa iti mai zic ca Neverland e diferit.. tot ce trebuie sa faci e sa crezi. Uite, lasa.ma sa iti arat, spuse acesta ducandu.se in spatele lui şi prinzandu.l de mana. Ii duse batul in fata si isi puse o mana pe umarul lui. Henry vreau sa iti imaginezi ca asta e o sabie adevarata.

Henry inghiti in sec si inchise ochi dupa care se concentra asupra batului. Cand isi deschise ochii in mâna lui se afla o sabie adevarata.. celalalt baiat inghiti in sec.

- Ce spui Sam? Incercam acum? Rase Pan si il inghionti pe Henry. Acesta prinse curaj si flutura sabia in directia lui Sam, dar acesta se feri speriat. Henry mai dadu de cateva ori când insfarsit il lovi cu sabia pe Sam, lăsându.i o zgarietura pe obraz.

Cand Henry isi dadu seama ce facu.se scapa sabia si se uita ingrozit la ea.
- Imi pare atat de rau.. nu am vrut.. te rog sa ma ierti, a fost un accident.. Incerca Henry sa se scuze dar Pan rase si il batu pe umar.

- Henry, Henry... nu ai invatat inca? Sti care e cel mai bun lucru in faptul ca te afli in Neverland? Nu trebuie sa iti ceri scuze niciodata! Spuse Pan amuzat.. si in plus Sam nu se supara..

Henry vru sa spuna ceva cand din spatele lui Pan doi baieti care pazeau intrarea zburara cat colo.. Pan se intoarse ca fulgerul si fugi in directia porti.. Henry reusi sa vada o persoana îmbrăcată in negru si verde, ca si ceilalti din tabara, înainte ca Pan sa o prinda si sa dispara împreună..

Henry se uita socat când il observa pe Felix ducand o cusca mare in directia porti.. Baiatul observa ca era privit si se intoarse privindu.l la randul sau pe Henry... avea o privire abatuta si greu de descifrat...

Neverland ( a Peter Pan/Once upon a time fanfict)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum