LUCRURILE SE COMPLICA

179 12 0
                                    

Ema inainta prin padure in timp ce tinea harta in mana. Snow si David se aflau in fata ei iar Hook si Regina o urmau indeaproape.

Umblau de mai bine de 3 ore si nu rezolvasera nimic. Era de parca s.ar invarti in cerc, iar harta nu ii prea ajuta deloc. Cu totii erau obositi si vroiau sa se opreasca sau macar drumul asta inutil in cerc sa duca la ceva.

- Mai avem mult?! Intreba exasperata Regina. Ema nu putea sa nu fie de acord cu ea.. si ea se enervase de cat umblasera fara tinta.

- Conform hartii, spuse ea deschizand harta, tabara lui Pan ar trebui sa fie in apropiere. Ema studie o clipa harta. X-ul arata ca erau pe aproape, cand dintr.o data acesta disparu de pe harta, doar pentru a aparea din nou in alt loc, mult mai indepartat. Ce?! Spuse alarmata aceasta.

- Oh, lasa.ma sa chicesc, zise Regina sceptica, ne.am ratacit, nu.i asa? Ema se uita pierduta la harta. Pan o facuse din nou.

- Dar nu inteleg.. Tabara trebuia sa fie chiar aici.. in apropiere... cum a facut asta?

- E unul dintre jocurile demonului aluia... Si.a mutat tabara.. exact la fel cum a facut atunci cand am mers dupa Henry, zise Hook aratand cu carligul spre punctul indicat.

- Stiti ca am putea sa ne teleportam chiar acum acolo, si sa nu ne mai chinuim atata cu umblatul asta nefolositor prin jungla, nu.i asa? Continua Regina incrucisandu.si mainile la piept.

- Si sa riscam sa fim omorati? Nu multumesc.. zise David.

- Fara suparare Regina, dar am vazut ce poate sa faca magia ta si nu am de gand sa risc viata lui Henry pentru asta. Zise Ema studiind harta cu atentie.

- Si cel mai probabil Pan are sisteme de protectie impotriva magiei care ne vor detecta, si asta va duce la moartea voastra si cel mai important la a mea.. asa ca nu multumesc.. eu zic pas... zise Hook aruncandu.i o privire sarmanta Reginei, care doar isi dadu ochii peste cap.

- Fie.. Facem cum vreti dar sa nu spuneti ca nu v.am zis, zise aceasta. Deci daca nu folosim magia mea, care e planul, Izbavitoare.o?

- Stiti.. Pe vremea cand hoinaream pe aici am intalnit o zana. Zise Hook.. s.ar putea ca ea sa ne poata ajuta. La urma urmei, Pan are incredere in ea.

- Stai.. O zana?... Vrei sa spui una dintre chestiile alea zburatoare? Zise Ema.

- Amm... da. Spuse Hook uitandu.se ciudat la aceasta.
- Cumva o cheama Tinker Bell?! Zise ea cu o privire de "si ea exista".

- Da, de unde o cunosti? Zise Hook entuziasmat.
- Cred ca orice copil din intreaga lume o cunoaste, spuse ea.

- In fine, sunt sigur ca ea ne poate ajuta si sunt sigur ca inca mai locuieste pe insula.

- Aunci ce mai asteptam? Sa mergem sa o gasim pe aceasta.. Tinker Bell.. spuse cumva stanjenita Ema.

- Stai asa.. esti sigura ca e o idee buna.. aceasta Tinker Bell nu stim daca poate fi de incredere. Zise Regina oarecum precauta.

- Regina! Vrei sa il salvam pe Henry sau nu? Tinker Bell e singura noastra sansa.. si nu am de gand sa o arunc la gunoi.. zise Ema hotarata in timp ce trecu pe langa Regina, acestia continuand sa inainteze nesiguri in jungla.
***
Zgomote si murmure se auzeau peste tot in jurul lui. Se simtea putin ametit dar in rest era ok. Henry deschise ochii si privi in jurul său. Baietii pierduti misunau peste tot.

Henry se ridica alarmat amintindu.si prin ce trecuse cu cateva ore in urma.. fusesera ore, nu.i asa?

- In sfarsit te.ai trezit.. era si timpul, zise Pan apropiindu.se de acesta cu un zambet enorm pe fata. Henry ii privi precaut. Poftim, probabil ti.e foame! Adauga aruncand un mar la picioarele lui Henry.

Neverland ( a Peter Pan/Once upon a time fanfict)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum