Neal inainta, legat la maini, prin jungla intunecata si cu Felix in spatele lui.
Trebuia sa il gaseasca pe Henry si pe Ema iar pentru asta avea nevoie de un plan. Dar cel mai sigur nu putea sa se lase prins de Pan. Trebuia sa scape de Felix.
- Si.. Ce te aduce pe la noi Bealfire? Spuse Felix plictisit, in timp ce se indreptau spre tabara.
- Sti foarte bin ce.. raspunse acesta.
- Oh, nu fi asa posomorat, Baelfire... daca Pan se afla intr.o dispozitie buna sunt sigur ca va termina repede cu tine. Il insfleti sarcastic acesta.- Mda.. asta daca nu o sa o fac eu prima data.. zise acesta in barba.
- Nu fi ridicol.. esti doar un baiat pierdut.. Ai crescut ce.i drept, dar se pare ca ai crescut prost daca crezi ca il poti invinge pe Pan.. spuse acesta sceptic.
In timp ce mergeau Neal observa ca nodurile de la sfoara erau legate prost. Trebuia sa actioneze acum, cat timp Felix era distras de conversatie. Acesta isi desfacu repede si fara mult efort legaturile, cat mai neevident cu putinta dupa care zise:
- Pai Felix, nu stiu daca sunt sau nu prost, dar cu siguranta stiu sa dezleg un nod. Felix se uita intrebator la el, inainte ca Neal sa se intoarca si sa il pocneasca in fata, lasandu.l inconstient pe baiat. Nu mai sunt un baiat, Felix, zise acesta catre baiatul inconstient in timp ce pleca de unul singur in jungla, si cu siguranta nu sunt Pierdut.
***
Baietii pierduti dansau in jurul focului. Umbrele se reflectau pe chipurile acestora de parca ar fi fost un joc de lumini.Pan se afla in mijlocul lor, langa foc, si tinea in mana naiul sau.. ce vremuri.. gandi acesta in timp ce se uita atent la Henry.
Baiatul statea tacut intr.un colt si se uita la foaia de hartie pe care acesta i.o dadu.se, statu.se acolo tacut si retras de cand Pan ii spusese de ce aveau atata nevoie de el... parea atat de trist.. totul mergea atat de bine..
Peter se ridica si se indrepta hotarat spre Henry, care in continuare nu isi dezlipea privirea de la foaie. Se aseza pe bustean, in fata acestuia si astepta ca baiatul sa isi ridice privirea si sa se uite la el, dar nu o facu. In schimb, Henry se incrunta la foaie o clipa dupa care o arunca mai departe de ei.
- Ce vrei? Mormai baiatul.
- Hmm, cineva e morocanos astazi, nu.i asa? Zise amuzat Peter.- De ce nu incheiem cu jocul asta si imi spui ce vrei? Ema o sa vina oricum sa ma salveze si atunci nu o sa mai fie nimic de discutat. Zise Henry.
Pan se incrunta o clipa, nu era domeniul lui sa vorbeasca cu tanci enervanti, era al ei, dupa care zambi nonsalant.
- Henry. As vrea sa crezi ca nu esti prizonier in aceasta tabara. Esti un oaspete destinat sa faca ceva maret. Ceva ce ne va salva pe toti. Esti acea persoana care o va salva. Zise Pan infocat.
- Ce? Dar eu sunt normal, nu am puteri. Mama mea are, nu eu. Zise acesta posomorat. Si cum adica o voi salva? Pe cine sa salvez?
- Oo, baiete, esti orice dar nu normal. Esti nascut din lumina si intuneric. De aceea esti special Henry, poate ca mama ta are puteri, si da a rupt un blestem.. Dar nu e mare lucru... dar tu esti mult mai mult de atat.. zise Pan uitandu.se atent la Henry.
- Eu?! Special, serios? Intreba nesigur.
- Cu siguranta Henry. Ii zambi Pan.- Cum adica sa o salvez? Intreba din nou baiatul.
- Ce? Intreba Peter surprins.- Ai zis ca am sa o salvez.. pe cine? Intreba acesta.
- Insula, Henry, ai sa salvezi insula. La ea ma referem. Zise putin iritat baiatul.
CITEȘTI
Neverland ( a Peter Pan/Once upon a time fanfict)
FanficDupa ce si-a abandonat copilul in favoarea tineretii vesnice, Peter Pan descopera ca nu totul e asa de simpul cum pare in Neverland. Fiind presat de cautarea in care trebuie sa gaseasca un baiat cu inima unui Adevarat Credincios, acesta afla ca umbr...