Ema se trezi agita din somnul ei... nu putuse sa doarma dar cu toate astea reusise sa atipeasca putin. Majoritatea timpului avand cosmaruri. Era transpirata din cauza emotiilor si a somnului nelinistit. Toti ceilalti dormeau, doar ea era treaza si asculta zgomotele din jurul ei..
Ea putea auzi linistea nopti si frunzele care fosnesc in bataia vantului.. dar mai auzea si plansete de copii.. nu isi putea da seama de unde deoarece se auzeau de peste tot.. frustrata Ema se ridica in picioare si se afunda in jungla, incercand sa vada de unde vin plansetele.
- Le auzi si tu nu.i asa? Zise o voce miseleasca de baiat. Plang in fiecare noapte dupa parintii lor.. Ei chiar cred ca ei or sa vina dupa ei..Ema se intoarse speriata si isi scoase sabia indreptand.o spre pieptul baiatului.
- Cine esti tu? Intreba Ema.
- Umm, Peter Pan, dăă! Zise baiatul uitandu.se ciudat la ea. Tu trebuie sa fi izbavitoare, faimoasa Ema Swan. Ma simt onorat sa te am ca oaspete pe umila mea insula. Zise sarcastic Pan.Ema il prinse imediat de haine, trantindu.l de primul copac care ii aparu in cale si punandu.i sabia, pe care Hook i.o dadu.se, la gat.
- Unde e Henry?! Tipa ea. Spune.mi unde e fiul meu sau o sa iti para rau!
- Ai foc in tine! Ii zise Pan miseleste. Iar mie imi place focul.. dar ma tem ca nu pot sa fac asta, ranji el uitandu.se amuzat spre Ema.
- Nu te juca cu mine! Spuse ea apasand si mai tare sabia pe gatul lui Pan. Deja acesta se simtea iritat de situatie. Ii arunca o privire complicata Emei dupa care disparu, doar ca mai apoi sa apara in spatele ei.
- Uite care e treaba, zise Pan frustrat, am nevoie de Henry si nu am de gand sa renunt la el. Dar ca sa facem toata situatia mai interesanta am sa iti dau asta.. zise scotand o bucata de hartie impaturita in doua.
Ema o lua si o desfacu doar ca sa gaseasca o foaie la fel de goala ca si pe partea cealalta.
- E o harta, zise Pan exasperat de privirea intrebatoare a Emei, care iti va arata drumul spre locul unde se afla Henry...
-Dar e goala, i.o reteza aceasta. Indreptand din nou sabia spre el. Pan isi dadu ochi peste cap si pufni enervat.
- Dar doar atunci cand vei recunoaste cine esti cu adevarat, isi incheie Peter propozitia.
- Asta ce vrea sa mai insemne?
- O sa afli tu la momentul potrivit. Bafta Izbavitoare.o... ii zise acesta si disparu in padure. Ema fugi dupa el dar degeaba, acesta disparuse si nu avea cum sa il gaseasca pe intuneric..Trebuia sa se intoarca si sa le spuna celorlalti ce descoperise.. Era unul dintre jocurile lui Pan.. dar macar acum aveau o sansa sa il gaseasca pe Henry.
***
- Nu e corect! Trisaza! Zise indignata Neve.. Dar la urma urmei la ce te poti astepta de la pierzatori..Peter se uita la ea amuzat in timp ce rontaia niste mancare. Era drept ca trisau iar Pan ura trisorii, si multe alte lucruri de altfel, dar i se parea ca fac jocul mult mai interesant.
- Il vor pe Henry inapoi. Nu ii poti invinui, si eu as fi facut la fel. Cu exceptia faptului ca eu as si castiga nu ca eroii nostri. Zise Pan plictisit, uitandu.se la baieti in timp ce acestia se pregateau sa.i intampine pe noii nostri musafiri.
- Ce se mai stie despre starea lui Henry? Intreba ea privind drept inainte.
- De parca nu ai sti! Zise Peter dandu.si ochii peste cap. Neve zambi, dar tot nu se uita la el. E tot inconstient.. Pudra aia l.a ametit bine! Rase Pan.
- Iti sta bine sa sti! Ii zise aceasta putin melancolic.
- Ce anume? Intreba curios dar totodata nervos, Pan.
- Sa razi! Zise ea. Pan se uita la ea si pentru prima data in ziua de astazi ea se uita la el. Se privira in ochi putin timp fara sa isi zica nimic dupa care se desprinsera, rosind subit amandoi.
CITEȘTI
Neverland ( a Peter Pan/Once upon a time fanfict)
FanfictionDupa ce si-a abandonat copilul in favoarea tineretii vesnice, Peter Pan descopera ca nu totul e asa de simpul cum pare in Neverland. Fiind presat de cautarea in care trebuie sa gaseasca un baiat cu inima unui Adevarat Credincios, acesta afla ca umbr...