Neal se trezi brusc si se uita in jurul sau, era in pestera Ecoului, inchis intr.o cusca mult prea grea de deschis chiar si pentru el.. privi in jur, cu gandul ca poate gasea ceva care sa il ajute, dar nu era nimic deoarece pe langa cusca se afla doar un abis intunecat fara fund.
Din spatele lui cineva chicoti, in timp ce el injura. Neve statea in pozitia Lotusul pe piatra tare care se intindea pe lângă cusca, suficienta pentru ea.
- Neve, spuse Neal uitandu-se socat la ea. Te rog ajuta-ma!
- Asta nu pot sa fac, spuse ea uitandu-se el. Si chiar daca as fi putut de ce as face.o? Toata treaba asta cu secretele e muult mai interesanta, chicoti ea.
Era atat de schimbata de cand o vazuse ultima oara. Nu mai avea acea privire blândă, vocea ii era rece si plina de venin, pana si miscarile ei erau dure si lipsite de emotii.
- Neve, te rog! Trebuie sa.mi gasesc fiul. Pan a pus mana pe el si sti ce ii va face, zise prinzându-se de barele custii.
- Binentelesc ca stiu, in mare a fost ideea mea, bine, mai putin partea cu omoratul! Nu prea am nevoie de el mort, dar mi.e indiferent atata timp cat planul e pus in aplicare, zambi ea rece.
- Care e planul? Despre ce tot vorbesti?
- Oh, nu.i asa ca.i vrea sa stii?spuse ranjindu.i. dar, din pacate pentru tine, nu ai de a face cu un baiat pierdut, deci ghinion.- Ce ti s.a intamplat? intreba Neal in timp ce o privea apropiindu-se de cusca.
- Tu mi s.a intamplat Neal! urla ea la el. E doar vina ta ca sunt asa, dar la urma urmei, aschia nu sare departe de trunchi, nu?marai ea.
- Ce legatura are tata cu povestea asta?intreba scuturand frustrat de bare.
- Degeaba incerci, si ca nu poti iesi fara secretele prietenilor tai.. as fi vrut sa le aud, dar am alte planuri, pacat, spuse ridicand nonsalant din umeri.
- Neve, te rog, stiu ca nu esti asa, stiu ca esti mai buna de atât.
- Nu.mi zici tu mie cat de buna pot fi, marai Neve cuvintele. In fine, am treaba oricum, pe mai tarziu Neal.- Nu, stai.. Neve, urla baiatul.
- Da? Chicoti ea aparand in lateralul custii lui sperindu.l.- Henry e bine?intreba parca stors de energie.
- Binenteles, nu i.as lasa sa il raneasca. Nu la fel cum ai facut tu!ii zambi cald, dar batjocoritor, in timp ce se ridica in picioare. O, nu ma refeream la tatal tau, apropo, ii spuse ea in timp ce ii ocolea cusca, vorbeam de bunicul tau.
***
Henry statea mai departe de grup, asa cu o facea aproape de fiecare data, si se uita la băieţi cum mişunau prin tabara cu treburile lor zilnice.Cineva il batu pe umar iar cand se intoarse il vazu pe baiatul pe care il rănise cu sabia.
- Oau.. hei.. uite legat de toata treaba asta, a fost un accident, pe bune, balbai Henry cuvintele, ridicându-se de pe butuc.
- Frate, e ok, pe bune, zise zambindu.i.. am un mesaj pentru tine, adauga apropiindu-se de el.
- Un mesaj? De la cine?
- De la familia ta, sunt aici si vin dupa tine, spuse cand vazu ca baiatul il privea neincrezator. Uite, zise dându.i o oglinda si batandu.l pe umar isi continua treburile.Mana ii tremura in timp ce privea oglinda in care Ema si Regina se reflectau.
- Mama?
- Henry, doamne ce ma bucur ca te.am gasit.. esti bine? Unde esti? Intreba Ema.- Asta nu e posibil! Cum ati ajuns aici?
-Henry te asigur ca totul e foarte real, ii încuraja Regina, venim dupa tine, doar mai ai putina rabdare!- Eu, incepu Henry cand il observa pe Pan ca se apropie, trebuie sa plec sau altfel ma va prinde Pan, spuse aruncand oglinda cu neincredere, stiind ca era doar un alt truc de.a lui Peter.
***
- Pai, situatia ta e nasoala de tot omule!spuse Felix dupa ce Pan ii explica cearta lui cu Neve, evitand sa.i spuna despre cam toata cearta in sine. Ii spuse despre termen si despre ce patise cand incerca sa o prinda de brat, doar atat era nevoie el sa stie.
CITEȘTI
Neverland ( a Peter Pan/Once upon a time fanfict)
FanfictionDupa ce si-a abandonat copilul in favoarea tineretii vesnice, Peter Pan descopera ca nu totul e asa de simpul cum pare in Neverland. Fiind presat de cautarea in care trebuie sa gaseasca un baiat cu inima unui Adevarat Credincios, acesta afla ca umbr...